Big Brother 2006

Kato ite niin koukkuunnut!! :D

Kerran yritin katsoa, että mistä helvetistä jengi vauhkoaa. Avasin töllön, niin karvainen äijä makaili mahallaan sängyssä Pig Brother talossa ja kaksi mimmiä nyppi pinseteillä sen selkäkarvoja. :jahas: Siihen loppui.

Tollanen keinotekoinen ihmisuhdescheibeni ei koukuttais mua ikinä. Ainoa reality-sarja jota olen katsonut, on American Chopper. Siinä on joku pointti, mennään seuraamaan kun ihmiset OIKEASTI tekevät jotain hienoa ja "ollaan kärpäsinä katossa" seuraamassa.

Eri asia on, kun laitetaan jengiä taloon asumaan, ja sitten tuijotetaan kun ne asuu siellä? What's the f*cking point?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odottelen yhä julkkis versiota BB:stä.
Vaatimuksena olisi seiskan kansikuvana oleminen.

Oli se kyllä melko tylsän näköistä touhua viime vuonna.
Ei voi kuin repiä perseensä kun se taas alkaa. Tuhansia mainostunteja taas edessä.

eipä koskaan inspannu bigbrotherit muuta kun äärimmäisessä tylsyydessä.

matti nykänen pitäis saada tuonne niin varmasti katsoisin. :lol2:

Tuollahan oli viinaa rajallinen määrä, koska viikkobudjetti oli tietty rahasumma ja siitä piti ostaa ruuat. Ja kuka nyt Mattia jaksaisia selvänä katsoa :david: ?

Eipä juuri nappaa bigbrother pätkääkään. Tosiaan, jos Masa ja miksei miss Tapolakin kun saatais tonne niin alkais meikääkin kiinnostamaan :hyper:

Ei vois oikeasti enää vähempää kiinnostaa...

Viime kaudesta katsoin, ehkä vahingossa noin 2 minuuttia. Yritän päästä parempaa tänä vuonna... Aika paha... eilen en jaksanut vaihtaa kanavaa BB:n mainoksen aikana... Siitä meni jo minuutti hukkaan.

Katson mieluummin videon kelloa. More interesting.

ja toi Potari on varmaan Poser, joka on vetää kunnon kuurin ennen tuonne lähtöä :D

Minä taas epäilen, että kyseessä vanha kunnon White Pale.. Toisaalta tinkimättömänä kehonrakentajana Pode ei tohdi lähteä pariksi kuukaudeksi lihojaan pudottelemaan.. ;)

Eli tulen taas katsomaan kolme jaksoa sieltä täältä ja tuomitsen.

Jaa-a. Toiv dokaavat ja onnistuvat polttamaan sen BB talon maan tasalle. :D Eikyl paljoo nappaa niitten lapselliset päivätehtävät jne.

Kaipa sitä tulee taas jokunen jakso katottua ja todettua jaa onpa tosi vitun hyvä.

en oo kattonut ainuttakaan bb:tä, idolsia, popstarsia, robinsonia enkä muutakaan tositv skeidaa enkä katso.

Tollanen keinotekoinen ihmisuhdescheibeni ei koukuttais mua ikinä. Ainoa reality-sarja jota olen katsonut, on American Chopper. Siinä on joku pointti, mennään seuraamaan kun ihmiset OIKEASTI tekevät jotain hienoa ja "ollaan kärpäsinä katossa" seuraamassa.

Eri asia on, kun laitetaan jengiä taloon asumaan, ja sitten tuijotetaan kun ne asuu siellä? What's the f*cking point?

Itsekin olen seurannut tuota Chopperia, mutta vähitellen alkanut ärsyttää, kun aina kasataan pyörä amerikan kunniaksi, amerikan lipun kunniaksi, veteraaneille, amerikan juustolle, vapaudenpatsaalle ja lopuksi amerikan lippu liehuu lipputangossa, ja se vanha patukin tirauttaa kyyneleen testotunnekuohuissaan. Kaiken päälle se selostutapa: Let me tell you aloittaa aina lauseet. Koskaan ei oo tehty tällasta pyörää ja taas tehtiin! Ollaan ylpeitä, kiire oli, isi karju, mutta mopo on lopulta valmis.

Ja juu, BB täytyy katsoa. Vaikka älytön formaatti onkin.

Itsekin olen seurannut tuota Chopperia, mutta vähitellen alkanut ärsyttää, kun aina kasataan pyörä amerikan kunniaksi, amerikan lipun kunniaksi, veteraaneille, amerikan juustolle, vapaudenpatsaalle ja lopuksi amerikan lippu liehuu lipputangossa, ja se vanha patukin tirauttaa kyyneleen testotunnekuohuissaan. Kaiken päälle se selostutapa: Let me tell you aloittaa aina lauseet. Koskaan ei oo tehty tällasta pyörää ja taas tehtiin! Ollaan ylpeitä, kiire oli, isi karju, mutta mopo on lopulta valmis.

Ja mikäs sen sarjan nimi olikaan... AMERICAN Chopper ;)
Ehkä se olis vähän koomista, jos ne kasais niitä Choppereita vaikka Eiffel-tornin kunniaksi? Ehkä se vapaudenpatsas oli vähän parempi. :D

Toki se sarja toistaa itseään, mutta koki huomattavan piristyksen siinä vaiheessa kun Mikey tuli kehiin... :hyper:

Ja mikäs sen sarjan nimi olikaan... AMERICAN Chopper ;)
Ehkä se olis vähän koomista, jos ne kasais niitä Choppereita vaikka Eiffel-tornin kunniaksi? Ehkä se vapaudenpatsas oli vähän parempi. :D

Toki se sarja toistaa itseään, mutta koki huomattavan piristyksen siinä vaiheessa kun Mikey tuli kehiin... :hyper:

Kyllä mulle olisi ainakin positiivinen yllätys, jos kasaisivat yhtäkkiä pyörän vaikka Paavo Nurmen kunniaksi. Hienoja pyöriä toki, mutta eikai voi väittää, etteikö siinä kunnon patriootti-menoa ole. Mikey on kyllä huippu kaveri.:D

edit. nyt vasta huomasin sun nickin...ilmankos.:lol2:

Tähän loppu off topic.

yksinkertaisesti aivan paska ohjelma..
voisin katsoa, jos...
koko talo täyteen kehonrakentajia/voimannostajia ja suurin pudottaja tyyliin,
jokainen pyrkisi valmistautumaan kisoihin ja iso dietti päälle,
siinä voisi tunnelma tiivistyä kun jokaisella hermot hiukkase kireenä..
ja joka viikko voisivat päästää taloon yhden viimevuoden BB häviäjistä ja ketä näistä bodareista saisi sen ensimmäisenä kiinni, saisi syödä sen.. :hyper:

Kyllä mulle olisi ainakin positiivinen yllätys, jos kasaisivat yhtäkkiä pyörän vaikka Paavo Nurmen kunniaksi. Hienoja pyöriä toki, mutta eikai voi väittää, etteikö siinä kunnon patriootti-menoa ole. Mikey on kyllä huippu kaveri.:D

edit. nyt vasta huomasin sun nickin...ilmankos.:lol2:

Tähän loppu off topic.

harvase päivä tulee american chopper discoveryltä ja juuri sopivaan aikaan 20.00-21.00 jos pitäisi joku "reality" sarja valita, niin kyllä tämä veisi voiton

Oooh... Taas se alkaa :D Alku on varmaan taas hieman tylsähköä, sitten kun alkaa tulemaan vittuuntumista ja todelliset persoonat esille niin sitten taas kiinnostavampaa, mut kannattaahan tuota kattoa. Meillä oli viime vuonna aina BB-iltamat kun vaan ehti. Ja nyt joku kehoilijakin... hmm... Poser? :D

Äänestäkää tuo tissikasa mukaan hämmentämään soppaa. Tuolla pitäis muutenkin aina olla yks homo, yks dd-kuppinen bimbo, yks tumma kaveri ja sit joku ääriuskovainen jne... Sais hyvää hämmennystä aikaan. Viimenen porukka oli jotenki liian tasapaksu jengi. Kai tota tulee muutamat jaksot taas kateltua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom