Kari on kurko. Älkää vaan menkö äänestämään sitä pois, tai muuten on meinikin kauden lopussa samanlaista kuin viime vuonna eli tylsää.
Totta.Kari voittaa koko homman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kari on kurko. Älkää vaan menkö äänestämään sitä pois, tai muuten on meinikin kauden lopussa samanlaista kuin viime vuonna eli tylsää.
Mikä helvetti tuo Ruoskan viimonen esitys oli (ainoa osa ohjelmaa, minkä kerkesin nähdä..)
Hieman nolo "Suomen" Rammstein.... Vähän turhankin selvä kopio solistin maneereja myöten
Katoin ehkä minuutin verran ja ajattelin juuri samaa. :jahas:Niin kauan kun toi talossa ekana ollut kärpäslasinen aivan helvetillisperkeleellisen ärsyttävän olonen ukko on pelissä mukana niin mä en kato koko ohjelmaa. Postatkaa joku tänne jahka se putoo.
Oli Poser ainakin yleisön seassa.Poser
Niin kauan kun toi talossa ekana ollut kärpäslasinen aivan helvetillisperkeleellisen ärsyttävän olonen ukko on pelissä mukana niin mä en kato koko ohjelmaa. Postatkaa joku tänne jahka se putoo.
Mua rupes lähinnä naurattamaan koko kaveri.lisäksi ruoskan laulaja rokkaa tylyn näkönen ukko.
Mua rupes lähinnä naurattamaan koko kaveri.
Tatu vie homman.