Heheee... Toi Kakin 'mossaus'-esitys oli tosi hyvä. Ihana demonstrointi örinämetallista :lol2:
niin oli. muutenki tuo kaki on tosi hyvä tyyppi vaikka viikko sitten olin aivan eri mieltä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heheee... Toi Kakin 'mossaus'-esitys oli tosi hyvä. Ihana demonstrointi örinämetallista :lol2:
Ja siihenkin piti ton saatanan "henan" mennä säveltämään, vittu mikä bäressi.:wall:
Voi jeesus että toi Heidi on kaunis, vaikka onkin vähän niinq.
Vaikka se onkin blondi, niin mulle tuli mieleen Ellen Jokikunnas Heidin kasvoista.Aiemmin sanoin etten pidä Heidin ulkonäöstä, mutta tänään jostain syystä se huivi päässä se näytti hyvälle. Pakko sanoa kun tein tämmösen huomion. On sitä hyviä päiviä itse kullakin näköjään vaikkei noin muutoin oikein vastaa meikäläisen ihanteita
Vaikka se onkin blondi, niin mulle tuli mieleen Ellen Jokikunnas Heidin kasvoista.
Heidi kuulema seurustelee jonkun nyrkkeijän kanssa. Robert Helenius tai joku.
Henri: Kaikki peitot pitää viedä varastohuoneeseen.:jahas:
Mira: Ai olohuoneesta?
Henri: Ei kun ihan kaikki joka huoneesta.:jahas:
Mira: Ihan kaikkiko?
tekstiä...
Heidi kuulema seurustelee jonkun nyrkkeijän kanssa. Robert Helenius tai joku.
Hmm... jahas?
Superraskaassa sarjassa, nuori Porvoolainen? Mistä tämä tieto? Jännä suhde kyllä kun pitää salata, miettiä onko varattu vaiko ei jne.
poserhan se sitten oli siellä BB extrassa niiq tiiäxte tarinoimassa. :thumbs:
Ei saatana Helenius vaikuttaa ihan fiksulle kaverille niin miten vitussa kukaan täysijärkinen jaksais kuunnella tuota lässytystä? Vai onko sittenkin saanu vähän liikaa nyrkkiä päähän...? ;)
En kyllä jaksa uskoa, et tässä "suhteessa" olis jotain perää..
Jaa no nyt pitää täsmentää, että SEURUSTELI. Ei seurustele enään!!!