Big Brother 2006

Eilisessä jaksossa oli suurinpiirtein seuraavanlainen vuoropuhelu mikä meinasi kiehauttaa meikäläisen hermoa:

Henri: Kaikki peitot pitää viedä varastohuoneeseen.:jahas:
Mira: Ai olohuoneesta?:eek:
Henri: Ei kun ihan kaikki joka huoneesta.:jahas:
Mira: Ihan kaikkiko?:eek:
Henri: Kyllä, ihan kaikki.:jahas:
Mira: Ootko varma että ihan kaikki?:eek:
Henri: Kyllä siellä sanottiin että kaikki peitot.:jahas:
Mira: Ai oma peittokin?:itku:
Henri: Kaikki peitot.:jahas:
Mira: Käyn kyllä varmistamassa että pitääkö omatkin peitot viedä.:eek:
Henri: Se sanoi että KAIKKI peitot koko talosta!:curs:
Mira: Ai omat peitot kans? En mä haluu antaa omaa peittoa.:itku:
Mira: Mutta ootko ihan varma että omat peitot kans?:david:

Ei kai se Jenni mun mielestä mitään feministiläppää heittäny. Ihan samaa toivoisin oman muija sanovan jos olis tuolla talossa.

Ei meinannu auttaa vaikka väänsi rautalangasta:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen katoin tuota ja tuo Mira on ihan jumalattoman ärsyttävä akka. Veri kiehahti ja näin punaista loppuillan.

Kaki vaikuttaa rennolta heebolta ja huumoriakin riittää. Jotenki vaikuttaa nyt paremmalta kuin viime vuonna, vaikka jo ehdinki koko ohjelman dissata maanrakoon. Silti en tajua tuota apina-efektiä mikä oli viime vuonna havaittavissa ja jatkuu nyt. Eli toisilleen melkein täsyin tuntemattomat ihmiset hyväilee, hieroo ja kähmii toisiaan kokoajan. Whattafakk?!1

Ja noi leikit, no joo. Hehe. Viinaa vaan kyllä se siitä. Ei se oo niin justiinsa..

What a fuck x 4 Kake, lol

Tuo, sekä se peittotouhu ärsytti eilen aivan törkeesti. Eikö se peittojen heittäminen varastoon voi mennä perille kun siitä sanottiin ehkä 24 kertaa?

Ari kotiin, mars mars!

Heidi ruvennu ärsyttämään NIINKU niin paljon et ei mitään rajaa!! Pakko laittaa telkkarista äänet aina pois ku se avaa suunsa.. :curs:

Parhaat: Kake, Tatu, Sari, Kaki:rock:
Välimaasto: Jenni, Mika, Hanne
Idiootit: HENA, HEIDI, ARI, MIRA::david:

Samaa mieltä. Paitsi ettei toi Ari nyt ehkä idiootti ole. Muuten vaan ehkä hieman outo tyyppi eikä kuulu tonne.

Sanokaa minun sanoneen että loppunelikko on juurikin tuo Kake, Tatu, Kaki, Sari.

Kake porukan aidoin ja henk. koht. suosikki.

No ei todellakaan. Mä odotin, et sieltä takahuoneesta tulee 10 kräkkineekeriä ja nussii karia joka reikään, paskoo suuhun, repii pään irti ja lopuks hakkaa lekalla ihan paskaks..niin ja nussii vielä, mut ei niin ei :(

Yusu vittuilee... :( :itku:

No hei... en todellakaan tarkottanut että tommosta ois pitäny tulla, Ruotsin BB:kin on jo aika hurjaa menoa, mut se miten täällä spoilereissa kirjotettiin antoi ihan helvetisti erilaisen kuvan kuin mitä todellisuus oli. Kaikki oli tyyliin :urjo: pallit :urjo: nuolemista:urjo: homoilua :urjo: Eikä oikeesti edes mitään nuoleskeltu, vaan annettiin semmonen 'puoliviaton' suukko kiveksille. Enemmän iljettäväähän vois olla se intohimoisen limaisen kuolaava kieli kitarisoihin suudelma jonka Tatu ja Kaki vetäs :D Siinä oli jo sitä nuoleskelua, enemmän homolta se vaikutti jos siitä pitää alkaa vääntämään :lol2: [Tosin mielipidekysymys tämäkin, en oo oikeessa... kuhan aattelen...]

Eilisessä jaksossa oli suurinpiirtein seuraavanlainen vuoropuhelu mikä meinasi kiehauttaa meikäläisen hermoa:

Ei kai se Jenni mun mielestä mitään feministiläppää heittäny. Ihan samaa toivoisin oman muija sanovan jos olis tuolla talossa.

Toi oli muuten semmonen kohta missä toivoi mahdollisuutta näyttää sille Miralle mitä on todellinen väkivalta... ARGHHH :curs: :wall: Oli aivan helvetin järkyttävää jankuttamista, selkeemmin ei enää voinu Hena sanoa ni eiku yks vaan jankkaa ja vänkää vastaan... Perkele!

Ja Jennistä samaa mieltä, tähän mennessä esimerkillistä avoliitossa elävän naisen käytöstä :)

Hanki EvilEve se 24/7, niin näät leikkaamatonta matskua. :D Tatua ei näytetty koosteessa nuolemassa Karin palleja, luojan kiitos...
Eikä myöskään Sarin ja Miran nänniennuolentaa otettu Subin ruutuun. :curs:

Se selitti sen vitun makaronijutunkin samalle ihmiselle kahteen otteeseen mitenköhän se Sari jaksaa kuunnella sitä??? ".

sari on välillä sen näköinen ettei se oikein jaksaskaan kuunnella sen juttuja, mutta on vähän pakko kun se heidi seuraa saria lähes jokapaikkaan.

Henri: Ei kun ihan kaikki joka huoneesta.:jahas:
Mira: Ihan kaikkiko?:eek:
Henri: Kyllä, ihan kaikki.:jahas:
Mira: Ootko varma että ihan kaikki?:eek:
Henri: Kyllä siellä sanottiin että kaikki peitot.:jahas:
Mira: Ai oma peittokin?:itku:
Mira: Käyn kyllä varmistamassa että pitääkö omatkin peitot viedä.:eek:
Henri: Se sanoi että KAIKKI peitot koko talosta!:curs:
Mira: Ai omat peitot kans? En mä haluu antaa omaa peittoa.:itku:
Mira: Mutta ootko ihan varma että omat peitot kans?:david:

.

joo tämä muakin vitutti. hena sanoo selvällä suomenkielellä että mikä on meininki niin tää yks rotta kokoajan kyselee noita typeriä "lisä" kyssäreitä. mulla ois palanu lakki tossa kohtaa totaalisesti ja olisin lievästi sanottuna korottanu ääntä ja käyttäny sellasia voimasanoja että se menee vähän tollommallekin ihmiselle jakeluun :D

Hanki EvilEve se 24/7, niin näät leikkaamatonta matskua. :D Tatua ei näytetty koosteessa nuolemassa Karin palleja, luojan kiitos...
Eikä myöskään Sarin ja Miran nänniennuolentaa otettu Subin ruutuun. :curs:

Emmää voi. Sit tulee liian paha addiktio enkä enää muuta tee :D

Mä en kyl tajua et miks just parhaat palat jätetään näyttämättä, kyllähän se ois vaikuttanu helvetisti BB kiinnostukseen jos tollaset 'lesboilut' ois pistetty ohjelmaan mukaan.

Tatun juttua ei kai laitettu säälistä, ehkä ne ajatteli sen lapsia... se suutelukin oli aika paljon jo...

Ärsyttäviä maneereita kyllä Heidi-houlla. Hiuksia pitää räpeltää ja hipelöidä joka välis kun niinku vain niinku pääsee niinku lauseiltaan loppuun, jos pääsee. (kun joku sattuu niinku kuunteleen mitä sillä on sanottavaa niinku)

Taasen oon (lue ollaan) jääty koukkuun BB:hen. Toivottavasti se hena tippuu pian, kun on harvinaisen ärsyttävä mulkero. Kaki ROCKS!!!!

Vähä repesin sille ku kaki kasteli ne muut..
"Kenen mielestä on tänään ollu kaunis ja kuiva päivä?"
sitte heitti ne vedet ja veti high fiveja vielä :lol2:
sitte se hena suuttu :wall:

Heheee... Toi Kakin 'mossaus'-esitys oli tosi hyvä. Ihana demonstrointi örinämetallista :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom