Big Brother 2006

Totesin muuten saman tossa ku kuuntelin Heidiä. Loppupeleissä sieltä ei tule sitä juttua edes mitä se alkoi selittää. Tiätsä niinku sillai et jos koittaa selittää niinku jotain, ni ei sitä vaan tiätsä niinku saa selitettyy jos ei vaan tiätsä niinku osaa tai jotain niinku.

"Huvittavaa".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heidi avaa ranteita myös täällä päin :curs:, vittu miten ärsyttävä ämmä.

Toisaalta ihmetyttää et miks ne laittaa noita Heidin & Arin tyhmiä juttuja joka helvetin jaksoon, kai siellä nyt jotain kiinnostavampaakin tapahtuu..

Niinku,tiätsä & välillä niinku vituttaa ihan vitusti. Et siis niiku.

Hena on kieltämättä turhan leso. Heidi on ihme hössöttäjä. Sari on se kaikkien muija. Äijistä vähiten ärsyttävä taitaa olla Tatu.

No eipä se nyyttipusu nyt kovin kauhee ollut... Liikaa hehkutusta ja ylireagointia etukäteen, oletin että ois ollu jtn kunnon nuolentaa aiempien spoilereiden perusteella mut siisti ja nopee pikku suukko näytti olevan. Nyyh.

No ei todellakaan. Mä odotin, et sieltä takahuoneesta tulee 10 kräkkineekeriä ja nussii karia joka reikään, paskoo suuhun, repii pään irti ja lopuks hakkaa lekalla ihan paskaks..niin ja nussii vielä, mut ei niin ei :(

eilen oli kyllä hajottavin jakso! Kakki oli kyllä niin anti-adonis hula vaatteet päällä ja mitä läppää.. Tatu kävi kunnolla pohjalla ja hena teki samat, puhumattakaan Mirasta: vilauttaa rinnat, kun toiset puhuu siitä miten "meitä naisia ei sitten alisteta".

Hena veti leukoja, paremmin kun useammat tälläkään sivulla. Aika varma että Ari menee himaan sunnuntaina

What a fuck x 4 Kake, lol

niinku niinku niinku niinku niinku vittu että tuo heidi on saatanan ärsyttävä lehmä. oikeasti tyhmä. se ei osaa selittää edes mitään asioita kun se alkaa hokeen niinku että se niinku ja se on jo ihan solmussa itsensä kanssa. perkele:curs: toivottavasti lähtis äkkiä talosta

Se selitti sen vitun makaronijutunkin samalle ihmiselle kahteen otteeseen mitenköhän se Sari jaksaa kuunnella sitä??? "Mä en niinku tajuu kuin ihmiset niinku haluaa ostaa tiäksä jotain ruokaa, mä sanoin niinku et mä voisin ostaa kaikilla 15 eurolla niinku viinaa, söisin noita makarooneja tuolta, oikeesti OIKEESTI!!!!"

Ja sama juttu puolen tunnin päästä.

Eilinen jakso oli kyllä ihan kuningas. Olisivat vaan jättäneet Arin lässytykset pois ja näyttäneet enemmän sekoilua. Vittu toi Arikin jaksaa kokoajan jankata siitä kuinka se ei voi kertoa hauskoja juttuja kun sillä on vaitiolovelvollisuus. Ja myös kuinka hän on oma tylsä itsensä eikä alennu tuommoiseen käytökseen...

Ihmettelen suuresti, mikäli Ari ei lähde sunnuntaina.

Joo, tiätsä niinku ari joutaa mun mielestä heti kartanolle ja sitte tiätsä heidi! EI JUMALAUTA että osaa ärsyttää.. nyt enää heidillä ees ulkonäkö pelasta noilta jutuilta!

Mut kaikkien ei tarvi ollakaan samanlaisia. Mielenkiintoiseksi tuon ohjelman tekee juurikin erilaiset persoonat :) Ainoa pointtini oli, ettei ks henkilön kommentit olleet mun mielestä mitään feministipaskaa, vaan avoliitossa elävän aikuisen fiksun naisen kommentteja.

Juuri näin, ei todellakaan ollut feministipuhetta nähnytkään...Oikeessahan se oli :) .

Mun mielestä se on useimmiten semmoinen alistuvalta ja narussa vedettävältä tossukalta vaikuttava pehmis, joka vain esittää todella kovaa panomiestä ja vitsiniekkaa

Toi kyllä paistaa jo kilometrien päähän. Varmasti todellinen paskahousu tosielämässä. Kyllä ne Kummeliläpät varmaan himassa vanhempia ja isovanhempia naurattaa :D . Kotipsykologi kuittaa ja lopettaa.

Toivottavasti Tatu voittaa..

p.s. Kommentit pienellä varauksella, olen nyt nähnyt 2,5 jaksoa (eilinen mukaanlukien). Asiantuntemukseni ei varmastikaan ole himoseuraajien tasolla ;) .

p.p.s Hena on kyllä paskahousu

Oli se Tatu sitten minkälainen sählä tahansa kotona, niin taatusti ei ole kivaa sen kakaroilla koulussa. Tollaset kymmenen pintaan olevat lapset tajuaa tosi hyvin tuollainen "homppelihuumorin" poikien kesken. Sekin isin lähdössä itkeskellyt tyttö on taatusti tosi iloissaan kun kuulee koulussa isin nuolleen toisen jampan kiveksiä ja yleisestikin seurata isipapan känniähellystä. Vaikka se ei saisi sitä edes kotonaan katsoa, niin jossain se ne kuitenkin näkee ja ainakin kuulee avuliailta koulukavereilta. Itse en olisi lähtenyt koko taloon, jos jälkikasvua olisi jo siunaantunut.

Oli se Tatu sitten minkälainen sählä tahansa kotona, niin taatusti ei ole kivaa sen kakaroilla koulussa. Tollaset kymmenen pintaan olevat lapset tajuaa tosi hyvin tuollainen "homppelihuumorin" poikien kesken. Sekin isin lähdössä itkeskellyt tyttö on taatusti tosi iloissaan kun kuulee koulussa isin nuolleen toisen jampan kiveksiä ja yleisestikin seurata isipapan känniähellystä. Vaikka se ei saisi sitä edes kotonaan katsoa, niin jossain se ne kuitenkin näkee ja ainakin kuulee avuliailta koulukavereilta. Itse en olisi lähtenyt koko taloon, jos jälkikasvua olisi jo siunaantunut.

Sanos muuta. Mietin tätä samaa justiinsa aamulla. Voin vain kuvitella miten paljon Tatua pelottaa kotiin palaaminen, jos se sitten yhtään ajattelee perhettään. Voin vain kuvitella sen vaimon ekojen sanojen olevan "olisit nyt vähän ajatellu meitäkin.."

Hena pois, niin Tatun ja Karin pahimmat ylilyönnit vähenevät. Juntti-Hena toimii agitaattorina näihin hölmöilyihin.

toivottavasti se on toi hena kuka tuolta talosta ens viikolla lähtee, ja ihme jos sillä on muija vielä odottamassa, tunnen suurta myötähäpeää etenkin sen muijaa kohtaan.. Naurettava jätkä!

Ja se Kakin vesisanko tempaus oli mielestäni pieni piristysruiske ja muutenkin hauska jäynä, mutta Hena ois voinu jättää sen tekemättä..

Ei vittu miten joku voi olla noin juntti kuin tuo Hena? Jätkällä muka yli sata "kaatoa". Löytyykö Suomesta muka niin monta naista jotka antais tollaselle juntille? Tuskin! Hirvee paskanpuhuja ja aina toisten päälle.

Kaki voi kans alkaa vähän rajoittamaan juttujaan, huumori voi olla muutakin kun sitä jatkuvaa läpy, källi, pillu linjaa...

Ei taida talosta löytyä isä pernoon veroista laukojaa tänä vuonna.

Eilisessä jaksossa oli suurinpiirtein seuraavanlainen vuoropuhelu mikä meinasi kiehauttaa meikäläisen hermoa:

Henri: Kaikki peitot pitää viedä varastohuoneeseen.:jahas:
Mira: Ai olohuoneesta?:eek:
Henri: Ei kun ihan kaikki joka huoneesta.:jahas:
Mira: Ihan kaikkiko?:eek:
Henri: Kyllä, ihan kaikki.:jahas:
Mira: Ootko varma että ihan kaikki?:eek:
Henri: Kyllä siellä sanottiin että kaikki peitot.:jahas:
Mira: Ai oma peittokin?:itku:
Henri: Kaikki peitot.:jahas:
Mira: Käyn kyllä varmistamassa että pitääkö omatkin peitot viedä.:eek:
Henri: Se sanoi että KAIKKI peitot koko talosta!:curs:
Mira: Ai omat peitot kans? En mä haluu antaa omaa peittoa.:itku:
Mira: Mutta ootko ihan varma että omat peitot kans?:david:

Ei kai se Jenni mun mielestä mitään feministiläppää heittäny. Ihan samaa toivoisin oman muija sanovan jos olis tuolla talossa.

Eilisessä jaksossa oli suurinpiirtein seuraavanlainen vuoropuhelu mikä meinasi kiehauttaa meikäläisen hermoa:

Henri: Kaikki peitot pitää viedä varastohuoneeseen.:jahas:
Mira: Ai olohuoneesta?:eek:
Henri: Ei kun ihan kaikki joka huoneesta.:jahas:
Mira: Ihan kaikkiko?:eek:
Henri: Kyllä, ihan kaikki.:jahas:
Mira: Ootko varma että ihan kaikki?:eek:
Henri: Kyllä siellä sanottiin että kaikki peitot.:jahas:
Mira: Ai oma peittokin?:itku:
Mira: Käyn kyllä varmistamassa että pitääkö omatkin peitot viedä.:eek:
Henri: Se sanoi että KAIKKI peitot koko talosta!:curs:
Mira: Ai omat peitot kans? En mä haluu antaa omaa peittoa.:itku:
Mira: Mutta ootko ihan varma että omat peitot kans?:david:

Ei kai se Jenni mun mielestä mitään feministiläppää heittäny. Ihan samaa toivoisin oman muija sanovan jos olis tuolla talossa.
:lol2: Huippua...

Suositut

Back
Ylös Bottom