Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WTF!!!!!111??
Eilisen jakson lopussahan Kaarlo jo pakkaili "vittusaatanamälähenvittuuntäältä"
kamojaan, eikö ne kuuluisat hermot meinaa kestää enää viikkoakaan talossa :D .
Miks sen piti edes pyrkiä sit tuonne takas??
Tosin jos siltä itseltään kysytään niin tietty se oli varmaan taas vaan "läppä" :jahas:
kaki on välillä ihan hauska sälli, silloin ku jutut ei oo niitä perus "vetäisin kakkoseen ja virpoisin saappaille" tai jotain muuta paskaa.
must on muutenkin outoa, et varatut ihmiset menee tollaseen ohjelmaan mukaan.
Mun mielestä paras on kyllä se, kun muut asukkaat lohduttelevat ollia sanomalla, että ei se ole mitään tehnyt ja että ne mitä se on tehnyt on niin pieniä juttuja, että ei kuuden vuoden suhde niihin voi kaatua.
Täh? Mitä helvetin väliä sillä on ollaanko oltu kuus vai kolme vuotta, en mä ainakaan äijältäni kattelis tollasta. Ja en myöskään tajua miksei kukaan voi paukauttaa sille suoraan miten urpo se on. Eihän tota ole enää kun viikko jäljellä. Tai siis kolme päivää..
Olli:"En mä oo suudellu".. vittu ne on suudellu AINAKIN 3 kertaa, ja mulla ei ole kaksneljäseiskaa.
Mun mielestä aika turha jeesustella. Vertaa vaikka siihen millaista meno on monissa pikkujouluissa. Siellä ei ole kamerat mukana, mutta varmaankin ne kamerat talossa olijoilla aika nopeasti unohtuvat.