Big Brother 2006

Sain hetki sitten tiedon Vantaan Tikkurilasta ja minun käskettiin välittää ko. tieto kansalaisille.
Nimittäin nyt on niin, että Big Brother 2006 voittajaksi julistetaaan perjantaina Sari Irmeli Kristiina Hyvönen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mua ei kiinnosta pätkääkään kuka voittaa. se oli vain pääasia ettei se ollut mira :)

Sain hetki sitten tiedon Vantaan Tikkurilasta ja minun käskettiin välittää ko. tieto kansalaisille.
Nimittäin nyt on niin, että Big Brother 2006 voittajaksi julistetaaan perjantaina Sari Irmeli Kristiina Hyvönen.

Puoskarointia IMO. Kaki korjaa rahat ja rassin

Ärsyttävä Kaki kun rupesi vittuileen Sarille migreenistä, ei oo varmaan ite kokenut ikinä sellaista... Hyvä Kaarlo kun oli Sarin puolella! Kaki on kuvottava vaikka aluksi olikin mun suosikki.

Kuinka toi Olli jaksaakaan Hannen lähdettyä vatvoa sitä onko se Kala vastassa vai eikö se ole, sehän on ku nainen kun se jankkaa ja jankkaa.

Sari voittoon, hän on aidoin, mukavin ja "harmittomin" ihminen talossa. On ollut tosi paljon hyvällä tuulella talossa! Päivän paras oli Extrassa kun näytettiin Sarin tekemisiä talossa kun se kysyi mikä on maa-artisokka ja arveli että se on jokin eläin... :lol2:

Mun mielestä on todella outoa, kun Kari, Sari ja Olli kertovat innoissaan kaikesta mitä BB-talossa on tapahtunut sillävälin kun Kaarlo on ollut poissa. Ihan kuin nämä kolme eivät ymmärrä että ehkäpä Kaarlo on katsellut hyvinkin todennäköisesti nämä tapahtumat vähintään koosteista.

Ainakaan tietääkseni kaarlo ei ole sanonut ettei olisi katsonut yhtäkään koostetta. (Enkä kyllä uskoisikaan vaikka väittäisi)

Se on tietysti eri asia, jos kaarloa on kielletty puhumasta siitä mitä hän on TV:stä nähnyt. Se ei kuitenkaan selitä sitä miksi Kari, Sari ja Olli kuvittelevat ettei kaarlo olisi nähnyt jaksoja.

Mun mielestä on todella outoa, kun Kari, Sari ja Olli kertovat innoissaan kaikesta mitä BB-talossa on tapahtunut sillävälin kun Kaarlo on ollut poissa. Ihan kuin nämä kolme eivät ymmärrä että ehkäpä Kaarlo on katsellut hyvinkin todennäköisesti nämä tapahtumat vähintään koosteista.

Ainakaan tietääkseni kaarlo ei ole sanonut ettei olisi katsonut yhtäkään koostetta. (Enkä kyllä uskoisikaan vaikka väittäisi)

Se on tietysti eri asia, jos kaarloa on kielletty puhumasta siitä mitä hän on TV:stä nähnyt. Se ei kuitenkaan selitä sitä miksi Kari, Sari ja Olli kuvittelevat ettei kaarlo olisi nähnyt jaksoja.

Kaarlo sanoi, että ei seurannut vapaana ollessaan ohjelmaa. Mikä ei tosin pidä paikkaansa, koska päiväkirjahuoneessa puhui Ollin toilailuista.

No ihan satavarmasti Kaarlo katsoi ohjelmaa talosta poistumisen jälkeen. Miettikää nyt, olet mukana teevee-ohjelmassa etkä muka katso sitä itse?
Minua kans alkoi tänään korpeemaan tuo Kakin "hauskuus". Viimeinen pisara oli kun se kiusas Saria siitä migreenistä. Tollanen vittuilu ja tyhjän länkyttäminen olis polttanu multa käämit pelkässä krapulassa. Itse en ole ikinä migreeniä(onneksi) kokenut, mutta voin kuvitella ettei sillon kaivata mitään tyhmää turun murteella heitettyä läppää.
Oikein venasin että se turkulainen lähtee kiusaamaan pirpanaa se leijonanaamari päässä. Tissistä puristaminen olisi varmaan saanut aikaan ihmeparannuksen. Kaarlo oli oikeassa, tolla jätkällä on jääny levy päälle. Toivottavasti Kaki ei voita.

Kaarlo sanoi, että ei seurannut vapaana ollessaan ohjelmaa. Mikä ei tosin pidä paikkaansa, koska päiväkirjahuoneessa puhui Ollin toilailuista.

Joo... Tosin muistaakseni kaarlo taisi sanoa että oli kuullut näistä toilailuista jutellessaan jennin kanssa...

Empä kuitenkaan epäile hetkeäkään etteikö kaarlo olisi katsonut..

Ihmetyttää vain kuinka nämä kolme eivät tajua tällaista. Jotenkin muutenkin tuntuu jengillä olevan välillä hukassa se että KAIKKI näkyy TV:ssä. Jengi tietää sen, mutta eivät selvästikkään ymmärrä mitä se tarkoittaa..

Kaarloahan taisi tosiaan jännittää hieman, kun tuli takaisin. Hänellehhän tuo oli ilmeisesti siis valjennut, että TV:ssä tosiaan ollaan.. :nolo:

Tietenki Kaarlo sanoo, että ei oo katsonut, koska ei se saa siitä mitään kuitenkaan paljastaa. Onhan se helpompaa vaan kuunnella muiden juttuja tapahtumista ja varmaan mielenkiintostakin kuulla, miltä se tuntu paikanpäällä.

Tietenki Kaarlo sanoo, että ei oo katsonut, koska ei se saa siitä mitään kuitenkaan paljastaa. Onhan se helpompaa vaan kuunnella muiden juttuja tapahtumista ja varmaan mielenkiintostakin kuulla, miltä se tuntu paikanpäällä.

Joo, kyllä Sari kaikessa tyhmyydessään ansaitsee voiton! Mukava tyttö, vaikka muuta luulin alussa. :)

eh just tulin baarista ja silleen :D hannehan siellä oli:D juteltiin pitkä tovi ja hän oli sitä mieltä että kaarlo voittaa koko shitin. tulipahan nimmarikin ppydettyä forkkuun :D hehe, hauskaa oli ja kyllähän oli aivan erilainen ihminen hanne kuin mitä bb taloss aoli, siis ihan outoa oli tavata teevee hahmo jota on seurannu teeveestä 3kk :D

Kyllähän Sari ton voiton ansaitsee, tyhmä kuin saapas mutta vilpitön ja kuitenkin vähiten ärsyttävä. Olli lähtee ekana, sitten Kaarlo, ja sitten kaki, jolloin Sari potkaisee tätä porsasta kunnolla polvella munille, kun ei enää tartte leikkiä kaveria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom