Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitut se mitään yrittänyt pelastaa. Huomasi, että nyt vois päästä pussaamaan "hyvällä" syyllä. Miten joku voi olla noin säälittävä, ja miten Sari (joka kylläkin itsekkin on hirveä) voi vehdata tuollaisen (en tarkoita vain ulkonäöllisesti) kanssa.

Kyllä ois koko loppu elämän morkkis jos olisi tuolla ollut ja käyttäytynyt noin.

Kyllä se mun mielestä yritti "pelastaa" tilanetta. Se kuitenkin pussaili Ollia, että voidaan sit aamulla puida et viddu kun oltiin sekaisin ja pussailtiin kaikki kaikkia.

Aika vähällä muuten tyypit humaltuu tuolla talossa....

joo kyllä se kakin ele oli ihan selkeä pelastamis yritys, mutta tosiaan olli ei ollut yhtään messissä :)

jeps, jopa niin sitkeä että yrittää iskeä vängällä jätkää joka on jo antanut hyvin selvän singnaalin ettei kiinnosta.

huoh, jos tuolla ei tuota pottia olis niin kukaan noista ei tuolla olisi.

Joo tosiaan nuitten miesten perään se on kyllä ollu yllättävänki sinnikäs tai siis aivan liian sinnikäs.

Mutta vaikka tuo kilpailu käytäisin periaatteella voittajalle lämmintä kättä niin hakijoita olisi vähintään useampi sata. Se on yllättävää miten julkisuuden kipeitä jotkut ihmiset ovat. Mira varmasti maksaisi, että pääsisi koko kansalle näyttämään kuinka ihana ihminen on. Tosin en tiedä enää tämän yrityksen jälkeen, luulisi että palautetta on tullut. En kyllä yllättyisi jos olisi vain lueskellut omaa fanisivuaan ja todennut, että on koko Suomen ihanin nainen.

Toi Olli on kyllä niin kuvottava kun vaan voi olla. Kävi niin ärsyttään kun se nimettyjen paljastamisen jälkeen kävi hokeen, että "mua sillee ärsyttää, että mä en oo ikinä joutunut kokeen tota tunnetta mikä tosta tulee kun nimetään". No älä huoli, etköhän sä kohta koe vähän muitakin paskoja tunteita kun sut heitetään heti tilaisuuden tullen vittuun tuolta talosta.

Miten se ihminen voi unohtaa oikeesti seurustelevansa, nyt on kaikki toivo mennyt sillä kun meni nuoleskelemaan hannea...
Ja sitten sanoi vielä eilisen tatuoinnin jälkeen että haluaisi Kalan nimen tohon toiseen käteen...

Sari voittoon!

Ihan mielenkiinnosta...mikä sua viehättää tossa Mirassa? Miks oot valmis äänestämään sen takasin sisään? Mä oon vaan aina ihmetellyt, et ketkä sitä äänestää. Mietityttää vaan, et missaanko mä jonkun upeen asian tosta tytöstä.

kaikista ristiriitaisin henkilö = sopii kun nyrkki silmään reality ohjelmaan
Kyräili ja puukotti eli käyttäyti kuin voittaja, ei seinäruusu:piis:
Mua taas mietityttää miks täällä ollaan munat pystyssä heti kun joku mainitsee sanan "Kaarlo"

Jostain luin että Mira olisi myös koulukiusattujen ja hiljaisten suosikki, en muista muita kriteereitä.

No pakkotoistolta ei hirveästi löydy koulukiusattuja saliharrastuksen takia(toivottavasti näin kukapa kiusatun kohtaloa haluaa). Ehkä siinä on siis pieni totuuden paikka, täällähän ei hirveästi miran kannattajia ole.

Mutta juu katotaan miten Kaarlon käy.

Hojoo:D :D .. enpä sovi tohon kuvaukseen, vaikka Miralle voisin voiton suoda

Olli on kyllä oksetus...nöyryyttää tyttöystäväänsä koko kansan silmien edessä:curs: Mä oikeestaan toivon, että Sari voittaa, koska se on ainut tyyppi joka ei ainakaan mua ole ärsyttänyt:)

Mua taas mietityttää miks täällä ollaan munat pystyssä heti kun joku mainitsee sanan "Kaarlo"
Sattuu vaan enemmän se muna nousta Kaarlosta kuin Mirasta.Jos Mira pääsee takas taloon niin sit köyttä rasvaileen...

Sari on elävä todiste siitä, että suomalainen koulujärjestelmä on epäonnistunut pahasti jo vuosikymmeniä. Sarpan päässä ei ole mitään muuta kuin (teko) tukka. Käsittämätöntä, että joku voi olla esim. englannissa noin paska.

Sarille kuitenkin sen voiton soisi, kakkossuosikkina Kaki, kolmosena Hanne ja nelosena taloon tuleva henkilö.

Melkein samaa mieltä olen^^. vaikka jatkuvasti päätyy ihmettelemään että voiko joku olla noin tyhmä niin ei se (kai) Sarin vika ole :) Vähiten talon asukeista siinä mun mielestä "vikaa" on.
Olli on tosiaan ihan uskomaton vätys, überrasittava ja überbesserwisser. Huvittavinta siinä on sen perustelut millä se on antanut muille äänestyspisteitä: "..tämän henkilön rehellisyys.... agenda.... en ole varma hänen moraalisista päämääristään"... kiesus mitä soopaa!

Mutta silti ehottomasti huolestuttavinta on tää fanaattisuus millä etenkin Mirafanit muilla forumeilla/fanisivuilla suhtautuu tähän ohjelmaan... käsittämätöntä. Hoitoa vailla. Suljetulla. Kyllä mäkin jollain tasolla koukussa BBhen olen vaikka se ihan paska/turha onkin. Silti sitä huomaa seuraavansa. Mutta käsi sydämellä voin väittää että mulle on ihan vitun sama kuka sen lopulta voittaa, en menetä yöuniani siitä. Ja nää yhet on perustamassa jotain soturiprinsessan lahkoa... mistä vitusta toi soturiprinsessa edes tuli, kohtuu karmivan kuullonen läppä joka ikävä kyllä muuttui monelle todeksi.

Mutta silti ehottomasti huolestuttavinta on tää fanaattisuus millä etenkin Mirafanit muilla forumeilla/fanisivuilla suhtautuu tähän ohjelmaan... käsittämätöntä.

Kyllähän täälläkin ajoittain on aika fanaattisia juttuja ilmennyt,
lähinnä viimeaikojen Kaarlon (:curs: ) taloon hehkutukset ovat olleet
jo aika HC-tasoista lietsontaa :D .

No siis nuo Kaarlo - lietsonnat varmaan on ihan vaan sitä varten että vältettäisiin nimenomaan tuon Miran pääsy taloon. Onhan Kaarlo paras vaihtoehto noista, mutta en usko että Pakkiksen porukka repisi pelihousujaan jos Jennikin sinne pääsisi. Kaarlo vain on vahvempi ehdokas päihittämään tämän soturiprinsessan jonka taloonpääsyn evääminen on prioriteetti nro 1.

No siis nuo Kaarlo - lietsonnat varmaan on ihan vaan sitä varten että vältettäisiin nimenomaan tuon Miran pääsy taloon. Onhan Kaarlo paras vaihtoehto noista, mutta en usko että Pakkiksen porukka repisi pelihousujaan jos Jennikin sinne pääsisi. Kaarlo vain on vahvempi ehdokas päihittämään tämän soturiprinsessan jonka taloonpääsyn evääminen on prioriteetti nro 1.

Näin juuri. Kuka tahansa saa voittaa mutta ei Mira. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom