Big Brother 2006

Asiamiestä saattaa kiinnostaa moinen menettely. Ei hätiä, en minä siitä aio valittaa. ;)

Kuluttajaahan tässä vaan vedätetään, mutta vapaaehtoisestihan tosiaan äänestävää ken äänestää.

No eipä hätää. Mielestäni extrassa sanottiin äänestyksen olevan maksuton loppuun asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä hätää. Mielestäni extrassa sanottiin äänestyksen olevan maksuton loppuun asti.

Subin sivuilla luki edelleen: "Kolme ensimmäisessä vaiheessa parhaiten menestynyttä ehdokasta pääsevät loppuviikosta alkavaan ratkaisevaan äänestykseen.

Big Brother voi muuttaa äänestysprosessin yksityiskohtia ja kandidaatteja."

Sen Vapun sanomisiin en paljon luottaisi.

joo sarin lauluääni on kyllä kauhee. ei osaa edes kotimaisia kappaleita laulaa vaan vetää railakkaasti nuotin vierestä. semmosta se on, jotkut ei vaan osaa laulaa ja on huonoja enkussa. ei siitä mitään syväanalyysia kuitenkaan tarvi alkaaa tekeen:), ainakaan mun mielestä. kohta varmaan jolku vetäsee ässän hihasta ja sanoo että sarilla on varmaan ollut rankka lapsuus kun on noin huono kielipää ja huono laulaan yms....:D

"Kolme ensimmäisessä vaiheessa parhaiten menestynyttä ehdokasta pääsevät loppuviikosta alkavaan ratkaisevaan äänestykseen.

Big Brother voi muuttaa äänestysprosessin yksityiskohtia ja kandidaatteja."

Tässä proggiksessa alkaa olla kuolleen hevosen piiskaamisen maku.

joo sarin lauluääni on kyllä kauhee. ei osaa edes kotimaisia kappaleita laulaa vaan vetää railakkaasti nuotin vierestä. semmosta se on, jotkut ei vaan osaa laulaa ja on huonoja enkussa...
Oli kyllä pakko peittää naama käsiin sitä Sarin "laulua" kuunnellessa, myötähäpeän tunne oli yllättävän voimakas! :itku:
Ton englannin osaamattomuuden vielä ehkä jotenkin sulattas joltain vanhemman sukupolven edustajalta, mutta tosiaan asiakaspalvelualan nuori edustaja? Ei perkele! Sitten kun se raukka ei tahtonu osata lukee edes suomenkieltä oikein!

Muutaman kunnon viskitömssyn jälkeen se alko kyllä menemään jo vähän sinne päin ja jopa hieman nuotteihinkin (tosi vähän), huomasko joku muu samaa? Se viimenen Sarin biisi? Mutta se oli sitte jo liikaa Sarin pikku pääkylle, laukes kamala migreeni :(

Voi ei kun rupesi ihan pahalta tuntumaan Sarin puolesta, kun se lauloi niin kamalasti, mutta ei tuo tainnut ite mitenkään nolostua siitä. Ja eipä minusta nyt mikään ihme ettei osaa jotain nopeahko tempoista englanninkielistä laulua laulaa ihan tosta vaan vaikka sanat olisikin edessä. (eli suomeksi, en osaa itsekään vaikka erittäin sujuvasti englanniksi juttelenkin)

edit: Alan olla aika varma että olli on oikeasti näyttelijä

Vähän ärsyttää tässä viikkotehtävässä se, että ihanku rokkari ja aivoton huligaani olis sama asia... Panostais enemmän asenteeseen siinä esiintymistilanteessa, eikä tohon kiroiluun ja öykkäröintiin.

Vähän ärsyttää tässä viikkotehtävässä se, että ihanku rokkari ja aivoton huligaani olis sama asia... Panostais enemmän asenteeseen siinä esiintymistilanteessa, eikä tohon kiroiluun ja öykkäröintiin.

Olen samaa mieltä. Huumeet puuttuu ;)

No ei tuo Sarin huono enkku ja järkyttävä laulutaito mua ärsytä, lähinnä huvittaa. Musta on hieno homma että Sari on tuollaisella tavalla 'luonnonlapsi', ei se jaksa välittää vaikka tasan tarkkaan tietää ettei tuo enkku ainakaan ole sen parhaita puolia. Antaa mennä vaan rennosti :D

Vilpitön likka!

No ei tuo Sarin huono enkku ja järkyttävä laulutaito mua ärsytä, lähinnä huvittaa. Musta on hieno homma että Sari on tuollaisella tavalla 'luonnonlapsi', ei se jaksa välittää vaikka tasan tarkkaan tietää ettei tuo enkku ainakaan ole sen parhaita puolia. Antaa mennä vaan rennosti :D

Vilpitön likka!

Sama. Sarppa sais voittaa, koska Kaki ja Olli ovat itse tössineet mahdollisuutensa. Pääasia kuitenkin, että Miraa ei enää talossa toivottavasti nähdä. :curs:

Tänään extrassa selviää ketkä kolme on lopullisessa taloonpaluu -äänestyksessä. Toivotaan, että tämä jatkoäänestyskin on ilmainen ja saadaan Kale takaisin. :thumbs:

no niin. 3paluu ehdokasta jäljellä eli KAARLO, jenni ja sitten kolmatta en muistakaan;) . MUISTAKAA huomenna äänestää subin sivuilla kaarloa. . huomis illasta alkaen on mahdollista äänestää ja äänestys kestää sunnuntai iltaan.

no niin. 3paluu ehdokasta jäljellä eli KAARLO, jenni ja sitten kolmatta en muistakaan;) . MUISTAKAA huomenna äänestää subin sivuilla kaarloa. . huomis illasta alkaen on mahdollista äänestää ja äänestys kestää sunnuntai iltaan.

Mitä vitun kolmatta ehdokasta. Ei siellä ollu kolmatta ehdokasta. KAARLO taloon!

Kaarlo menee taloon sehän on ihan selvä. Jos kyse on yhdestä IP:stä per ääni niin manipuloidaan sitäkin, mutta Mira sinne ei saa mennä ;)

Miralle voi myös laittaa ääniä

Ihan mielenkiinnosta...mikä sua viehättää tossa Mirassa? Miks oot valmis äänestämään sen takasin sisään? Mä oon vaan aina ihmetellyt, et ketkä sitä äänestää. Mietityttää vaan, et missaanko mä jonkun upeen asian tosta tytöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom