Big Brother 2006

Heh. Ei voi mitään, pakko ihan kiusalla äänestää Miraa. Toivottavasti pääsee takas taloon vähän sekottaan pakkaa ja voittaa sen 50 tonttua. Täällä olis sillon varmaan helevetti irti. Jatkakaa samaan malliin, tätä on hauska seurata. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sari laulaa kuin robotti. Vetäis edes vähän eri korkeuksilta niin pisteita tulis (ehkä), mutta nyt tuo on sellaista tasapaksua tuubaa lähinnä jotain puhumista muistuttavaa.

:lol2: Ei vittu mikä idea tuohon tatuointiin Ollilla! Jätkä kirjoittaa omaan käteensä oman nimensä hienolla fontilla. Vittu mikä idea! Olli on vuoden :david:

Ei lol jos Mr. Linssilude Poser on tuossa :arvi:

Hehehe, posti numero neljä tässä ketjussa. Ja kyllähän tuo kaveri on vilahdellut ties kuinka monessa talk show'ssa entisen heilansa Miran tukijoukoissa. Miran extra vierailussahan Vappu kuitenkin vihjaili, että olisi Heikki vetänyt herneen nenään jostakin pettämis jutuista joista Mira oli talossa puhunut.

Elikkäs eihän sitä poseria voi päästää taas pällistelemään sinne niin äänestetään Kaarlo taloon eiköstä joo? :kippis1:

Se on sitten satavarma, että jos Mira voittaa niin se ja Poser kummatkin tulevat olemaan iltalehdessä kolme kuukautta putkeen.

Aika nopeesti hakkas ne 4 kuvaa, vaikka oli kaikennäköstä tupakinpolttoa ja ollinelvytystä välillä. Ja se Kakin kuvakin oli melko iso ja monimutkanen. Ite kuvittelin, että tollaseen kuvaan kuluu ainakin 2-3 parin tunnin sessiota.
No ammattilainen asialla, varmuus tuo nopeutta.

Taas sai revetä huolella: " OLLI! , olet Olli! " :D

"Toivottavasti tää sit eees tuntuuuuuuu.." ja hetken päästä makaa ketarat levällään lattialla kun meinas taju lähtee. :rock:

Pieniä kuviahan noi oli. Ammattilainen tekee nopeesti. Se Kakin viritelmä näytti parhaimmalta mitä nyt lähetyksessä vähän näytettiin. Onkohan noista jossain kuvia?

Sitä Sarin väkerrystä en tajunnut. Noh, se on aika "blondi" muutenkin ;) Niillähän oli rajaton aika tehä niitä. Oisin ainakin ite käyttänyt tilaisuuden hyväkseni ja laittanu jonkun kunnon kokosen.

Hauska jätkä kyllä tänä vuonna puhumassa päiväkirjahuoneeseen:

BB: "...Ja sitten te kyselette toisiltanne että saakohan noita televisioita heitellä? Kysytkö sinä hotellissakin respassa, että mulla on vähän villi olo, voinko heittää yhden tv:n ikkunasta?"

Kari: "No vittu, mä lähden nyt sitten heittelemään tv:tä."

BB: "Istu alas!"

Kari: "ookoo..." :hyper: :hyper:

HC76: Kuvat tatuoinneista on bb:n sivuilla, kuvaboksissa.

Hei, miten mulla ei tuu sitä Kaarlon kuvaa tohon kun oon äänestänyt? Tulee vaan kiitos osallistumisesta. En oo aikaisemmin äänestänyt.

Niin, ja koneena on Mac.

Hei, miten mulla ei tuu sitä Kaarlon kuvaa tohon kun oon äänestänyt? Tulee vaan kiitos osallistumisesta. En oo aikaisemmin äänestänyt.

Niin, ja koneena on Mac.

Yrityksissä on yleensä NAT ja näin whatsmyip.org mukaan vain yksi IP ulospäin. Eli vaikka olisi 1000 hengen yritys niin todennäköisesti vain 1 ääni rekisteröityy.

Ihan kotikone tää on...

Sama IP ei vaikuta tuohon kuvan näkymiseen. Poistamalla keksin sen
saa näkyviin vaikka 10 kertaa minuutissa. Testattu IE:llä, 15 kertaa
meni putkeen parin minuutin sisällä. Ei jaksa tehdä scriptiä ja jättää pyörimään,
sillä suodattavat varmaankin lopulliset äänet IP:n perusteella.

Eli poista keksit (lähinnä kai mtv3:n keksi) ja yritä uudestaan.

Pieniä kuviahan noi oli. Ammattilainen tekee nopeesti. Se Kakin viritelmä näytti parhaimmalta mitä nyt lähetyksessä vähän näytettiin. Onkohan noista jossain kuvia?

Kuvat löytyy tuolta kuvaboxista(jos ei suoraan aukea bb:n kuvat niin kannattaa avata toi linkki subin nettisivuilta)

Ihmettelen tota Hannea. Taisi ryhmäpaine ajaa sen tatuointipenkkiin. Tossa koosteessa ei sitä näytetty, mutta bb:n nettisivuilta saa sellaisen käsityksen että Hanne arpoi ton kuvan ottamista aika pitkään. Sanoi se myös siellä päiväkirjahuoneessa ettei ole ajatellut tatskan ottamista. Mahtaa vielä vituttaa että miksi otti sen :wall:

voi perkele sentään jos mira palaa taloon. Siis pystyykö tota äänestämään useammin kuin kerran, joka kerta kun äänestän tulee aina sama juttu, "kiitos osallistumisesta"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom