Big Brother 2006

Oli kyllä yllättyneen näkönen kun sen nimi sieltä sanottiin vaikka ite muuta väittikin.

Lähellä oli ettei hajonnu ihan totaalisesti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No huhhuh on kyllä tosi huonoja häviäjiä. Jos itse ENSIMMÄISENÄ alunperin ryhmittyy oikeen fanisivujen kera Miran puolelle (lue: mm. tiputtaakseen porukalla hänen vastustajiaan), niin turha siitä on tulla sitten itkemään jos jossain toisaalla tehdään samoin. Eihän tuossa oo sillon mitään epäreilua et vastapuoli tekee samoin. Sillon on vaan puntit tasan.
Itse aiheeseen mulla ei nyt oo (taaskaan) mitään sanottavaa, mutta kyllähän jotkut kirjotteli sillokin ihan vakavissaan lehtien palstoille jonkun sortin äänetysvilpistä/hakkeroinnista, kun Lordi valittiin suomen ehdokkaaksi euroviisuihin.

Ja ei ollu muuten Mira ainoa, joka oli yllättynyt putoamisestaa. Just, kun olin päässy paasaamasta mutsille, että ei mitään järkeä antaa Miralle miinusta, kun ei se kuitenkaan putoa, ei sitten millään. Broidiki oli jo sitä mieltä, että Mira voittaa koko BB:n , vaikka aluksi vaan nauro, kun mutsi väitti niin.

Kertokaas mulle muuten, että miten ihmeessä noi pudonneet tyypit osaa aina olla noin edukseen haastattelussa heti putoamisen jälkeen? Ainoa, joka on ollut vähemmän edukseen on mielestäni edellisen kauden Terhi. Mirakin itki, eikä saanut sanaakaan suustaan, kun käveli ovesta, mutta oli kuin toinen ihminen, kun saapui studioon. Saako ne jotain rauhottavia siellä?

Olli on kyllä niin kuvottavan näköinen kun voi vaan olla. Hyi yökötys. Kyllä pitäs miehenkin jotenkin panostaa ulkonäköönsä...

samakai se minkä näkönen on. kokoajanhan tuon ympärillä naiset pörrää :)

Teinien lisäksi Miran fanijoukoissa tuntuu olevan kovasti myös tyyppejä jotka lätkässä kannattaa Suomi-Ruotsi matsissa Ruotsia, tai formuloissa Schumacheria / Alonsoa :D

Hieman omituista ettei Mira nähnyt mitään omituista tai muutettavaa omissa käyttäytymismalleissaan, vaikka oli suunnilleen joka toisessa äänestyksessä mukana. Totta helvetissä ämmä kerää pisteitä kun koko ajan puhuu paskaa ja vetää roolia.

Huono vk tehtävä.. Kaikki asukkaat on ihan täpinöissään, ei sen niin pitäisi mennä! Menee ihan höpöilyksi kun pitäisi saada toimintaa taloon. miksei ne pelaa tota peliä?

Mitä se teki ja mikä rangaistus?

Puhui päiväkirjahuoneen asioista Kakille ja Janille, jossa oli kysellyt niistä poikien makuuhuoneen valoista, jotka eivät olleet vielä sammutettu vaikka tyttöjen huone oli jo pimeänä. Rangaistuksena muut joutuivat nukkumaan seisottavissa makuupusseissa ja Olli itse "joutui" nukkumaan parisängyssä. Olille oli myös sauna lämpimänä, mutta mies ei suostunut menemään saunaan.

Kieltämättä olin hel-vetin innoissani sen teeskentelijän lähdöstä. Roolit loppuu aikanaan. Ihan vilpittömästi toivon että ko. henkilön televisioura päättyi tähän.

HAHAHHA *REPS* Olli Janille " Jani, jos toi vitun miia tulee tänää mun lähelle, ni revi se ämmä hiuksista vittuun!!!" :D:D:D Asiaa Olli:rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom