Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heeheheheh Olli anto sanalle sikajuhlat oikeen merkityksen :D :D

Niin juu ja wannabenyrkkisankari Jaakko sais kyl lähtee, osotti meinaan olevansa oikeen kunnon kusipää.

jaakko on pelle. pois talosta. kumma että juuri nuo pienet kaverit on noita agressiivisempia kuten manki(välillä) ja nyt tää jaakko. aivan tosissaan se oli vaikka muuta väittikin.

jaakko on pelle. pois talosta. kumma että juuri nuo pienet kaverit on noita agressiivisempia kuten manki(välillä) ja nyt tää jaakko. aivan tosissaan se oli vaikka muuta väittikin.

Ja poikkeuksena Kaarlo;)
Vai onks se kans pieni kaveri?
Vois luovuttaa Ollille jo potin, pelas muut ulos...hienosti pyyhki kuset kintusta Janin paitaan:D

Mä missan siitä sen kohdan mitä Jaakko teki...? Näin että se kyseli jtn 'ooksä vittu tosissas' Kakilta, ja sit seuraavaks ku olin kasvot telkkuun päin niin siltä jo kiellettiinkin päiväkirjahuoneessa juominen. Musta se ei ollut ees erityisen kännissä, mut silti kävi laatottaaskin veskissä?

Valaiskaa!

Jaaha.. taitaa olla ens viikon nimetyt valmiina. Jos ne ny viittii laittaa Alexandroa äänestykseen.. Aika jäätävä jakso pitkästä aikaa!! Tuli naurettua oikein kunnolla

Mä missan siitä sen kohdan mitä Jaakko teki...? Näin että se kyseli jtn 'ooksä vittu tosissas' Kakilta, ja sit seuraavaks ku olin kasvot telkkuun päin niin siltä jo kiellettiinkin päiväkirjahuoneessa juominen. Musta se ei ollut ees erityisen kännissä, mut silti kävi laatottaaskin veskissä?

Valaiskaa!

Veti sitä öykkäri-Sedun roolia "asenteella", mutta BB tulkitsi, että se on tosissaan.

sanoi että rupean kohta lyömään porukkaa naamaan.säälittävä rääpäle. ois joku heittäny sen speden sinne paljuun rauhottuun.

Jep.

Eli selvänä hiljainen nynny, kännissä alkaa avautuu.

On se niin sääli kun kaikki vanhat kunnon äijät on tiputettu pois, olis saattanut Kakille tulla muutama ylimääräinen henkivartija jos Jaska olis alkanut sitä kurmottamaan. Varsinkin Kalen reaktiot olisi ollu mukava nähdä...WATTAFAAAAAK!!!!

Muutenkin nämä uudet on vähän turhaa sakkia Ollia ja Jania lukuunottamatta. Varsinkin tämä Mia vaikuttaa todelliselta tyhjäpäältä. Siinä ensimmäisellä viikolla, kun uudet tuli taloon oli, tuli BB:ltä melko tylsä hätäri kun laittoivat 2 vanhaa äänestykseen. Ihan selkeetä taktikointia, etteivät uudet joutuisi altavastaajiksi suoraan.

sanoi että rupean kohta lyömään porukkaa naamaan.säälittävä rääpäle. ois joku heittäny sen speden sinne paljuun rauhottuun.

(Neutraali aikaisemmin) sanoi:
tossa vaiheessa mun huumori ois loppunu ja oisin hakannu sen paskaläjän sinne paljuun.

Ei vittu, äijä olisi pakko saada sinne, sun täytyy vaan saada se 200:n natupenkki ensin rikki. Pieni kuri olisi paikassa, ja kaikki äijät vaan nuolisi Neutraalin persettä :D

en yhtään ihmettele ettei jaakon suusta paljon mitään lähde!!! ihan uskomattoman idioottimaista porukkaa ollia lukuun ottamatta, joka tuntuu pirun aidolta ukolta. jaakkoa vaivaa myötähäpeä. en itekään paljon keksisi juteltavaa esim. miran tai mian kanssa enkä hirveesti jaksaisi ottaa osaa mihinkään virpomisjuttuihin.

Jaakko pitää heivata pois. Miehen viihdearvo täysi nolla jos ei ole viinaa kuvioissa. Vemputtaa vain kinttujansa. Sitä paitsi se vaikuttaa ihan laskelmoivalta massamurhaajalta, tarkkailee porukkaa ja iskee sopivana hetkenä.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom