Nii no ei tommosesta tyypistä ole mitään hyötyä joka puhu edes...
Jaakko puhuttelee teinityttöjä olemuksellaan. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii no ei tommosesta tyypistä ole mitään hyötyä joka puhu edes...
Muistan kanssa kattoneeni jonkun tollasen. Siinä vertailtiin yleisesti (länsimaisten) kauniina pidettyjen ihmisten (lähinnä naisten) kasvoja, ja kävi ilmi, että kasvojen suhteet näillä henkilöillä kävivät aika lailla yhteen, siis esim. silmien etäisyys toisistaan, suun ja nenän etäisyydet leuan kärjestä jne, vaikka ko. henkilöt olivatkin muuten hyvinkin eri näkösiä....prisma ohjelmassa oli. ihmisestä kun oli otettu kuva niin jollain kalvolla joka laitettiin kuvan päälle pystyttiin katsomaan täyttääkö ihminen jotkut kriteerit jolloin se on miellyttävän näköinen, jokin kaavio. silmät,suu ja nenä piti sijoittua tietylle alueelle(muistaakseni) niin ihminen oli silloin ns miellyttävän näköinen:D...
Mää taas luin lehdestä tai katoin telkkarista....
Just haastateltiin Kaarloa BB Extrassa ja sanoi joutuneensa putkaan maanantaina. Oli kuulemma sammunut Tatun pihalle kun olivat olleet ryyppäämässä Tatun ja Mikan kanssa jossain ravintolassa. LOL! Tää jätkä ei osaa hillitä itseään sitten pätkääkään. :D
Juu, Jaakkohan siinä laulo. Vähän itekkin ihmettelin, että kuka sielä oikein vetää, kun safkasin keittiössä ja ihmetys oli suuri, kun huomasin sen olevan Jaakko. Olli kai käski sen jotain säestää sitä tanssia. Koko aikana en oo kuullut sen puhuvan paria sanaa enempää..Oliks se Jaakko kuka laulo siinä Big Brotherin lopussa? Mä hommailin jotain muuta,enkä voi uskoa et se tuppisuu olis laulanut..
jaakko yrittää viedä bb voiton sanomatta sanaakaan :D
Haluaisin kommentoida tähän trediin off-topikkina, että ihmiset eivät ole kauneudessaan ja haluttavuudessaan eri tasoilla, vaan ikäänkuin eri ulottuvuuksissa, joissa pätee omat arvostelukriteerinsä. ;)
Jotkut sellaiset naiset, jotka olisivat mulle olisivat jollekin muulle :urjo: ja päinvastoin.
en jaksa vängätä ku tiedän että olen taas oikeassa:D