Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis mitäs helvettiä, onko noi juonu kohta 3pvää putkeen :D taas kaljaa ihan homona. Ja alexandro on huikee :D

on nimittäin olli aika hyvin eläytyny toho rooliin.

Olli, nosta housut ylös! Valkonen maha kurkkii aina kun jätkä makaa tai istuu, varmaan jotain sukua Kakkille.. pari päivää jättänyt katsomatta ja käyttänyt ajan nukkumiseen, mitään ihmeellistä ei ainakaan tän tredin perusteella tapahtunut..

Näin sen Kaarlon t-ystävän ja sehän oli nätti

tuosta ulkonäkö hommasta muuten on joskus aikoinaan joku tutkimus tehty. muistaakseni prisma ohjelmassa oli. ihmisestä kun oli otettu kuva niin jollain kalvolla joka laitettiin kuvan päälle pystyttiin katsomaan täyttääkö ihminen jotkut kriteerit jolloin se on miellyttävän näköinen, jokin kaavio. silmät,suu ja nenä piti sijoittua tietylle alueelle(muistaakseni) niin ihminen oli silloin ns miellyttävän näköinen:D. ei ollut mikään huuhaa tutkimus, vaan totisinta totta.

Just haastateltiin Kaarloa BB Extrassa ja sanoi joutuneensa putkaan maanantaina. Oli kuulemma sammunut Tatun pihalle kun olivat olleet ryyppäämässä Tatun ja Mikan kanssa jossain ravintolassa. LOL! Tää jätkä ei osaa hillitä itseään sitten pätkääkään. :D

...prisma ohjelmassa oli. ihmisestä kun oli otettu kuva niin jollain kalvolla joka laitettiin kuvan päälle pystyttiin katsomaan täyttääkö ihminen jotkut kriteerit jolloin se on miellyttävän näköinen, jokin kaavio. silmät,suu ja nenä piti sijoittua tietylle alueelle(muistaakseni) niin ihminen oli silloin ns miellyttävän näköinen:D...
Muistan kanssa kattoneeni jonkun tollasen. Siinä vertailtiin yleisesti (länsimaisten) kauniina pidettyjen ihmisten (lähinnä naisten) kasvoja, ja kävi ilmi, että kasvojen suhteet näillä henkilöillä kävivät aika lailla yhteen, siis esim. silmien etäisyys toisistaan, suun ja nenän etäisyydet leuan kärjestä jne, vaikka ko. henkilöt olivatkin muuten hyvinkin eri näkösiä.
Kaulan alapuolelle ei menty tällä kertaa, ne asiat on enemmän kulttuuri- ja aikakausisidonnaisia.

:offtopic: Mää taas luin lehdestä tai katoin telkkarista, että oli tehty ensin kysely, jossa kyseltiin ihmisiltä kuvauksia hyvännäköisestä ihmisestä. Sitten näistä kuvauksista oli koottu ns. täydellinen ihminen. Kuvaa oli näytetty oikeille ihmisille ja kysytty onko mielenkiintoinen. Suurin osa piti kuvassa olevaa ihmistä ihan kivan näköisenä, mutta ei-kiinnostavana, koska hän näytti niin persoonattomalta. Mitäkähän minä tälläkin yritän sanoa, en kai mitään, mutta tuli vaan mieleen.

IMO noi taso-p*skat voi heittää romukoppaan. Ei siinä ole mistään tasoista kyse kuka kenenkin ulkonäöstä pitää. Missikisoissakaanhan ei kaikkien mielestä se lopullinen järjestys ole oikea vaikka siellä varsinkin yritetään tätä "tasoa" ja järjestystä määritellä. Jonkun mielestä joku sellainen joka ei missään nimessä edes "pääsisi" noihin kisoihin, saattaa olla kaikista kaunein nainen.

Siis mielipiteitähän on monia. Jos tuo muija oli Jeshen mielestä ruma, niin se nyt on hänen mielipiteensä. Omaa mielipidettäni en osaa sanoa kun en ole tyttöä nähnyt. Mutta nuo taso puheet on kyllä ihan perseestä.

edit: Nickin pyynnöstä lisätty "hymiö" :love:

Mää taas luin lehdestä tai katoin telkkarista....

Mä taas luin otsikosta että tää on Big Brother ketju. :thumbs:

Sori, oli ihan pakko.....;)

turhaapa tuosta inttelee kuka on ruma ja kuka ei kun sille on tieteellistä näyttöäkin. tai siis sille on kuka on ns siedettävän näköinen. onhan siihen tiettyjä kriteerejä olemassa niinkuin on jo aiemmin mainittu. tuo että toisillla ihmisillä olisi täysin erilainen maku ei pidä kyllä ihan paikkaansa ainakaan kasvojen osalta. kukaan ei oikeasti pidä henkilöä kauniina/komeana jolla on esimerkiksi toinen silmä on 15cm eritasossa kuin toinen tai suu on korvan vieressä. se on fakta. jeesustella voi aina, mutta tietty todellisuudentaju on säilytettävä :)

Mun mielestä tuolla talossa ei oo ketään, kuka ei vois jonkun mielestä olla hyvännäkönen. Sitäpaitsi mitä iloa joku saa, kun tulee tänne haukkumaan jotain rumaks? Haukkumaan tai "toteamaan", ilkeetä se on silti.

Just haastateltiin Kaarloa BB Extrassa ja sanoi joutuneensa putkaan maanantaina. Oli kuulemma sammunut Tatun pihalle kun olivat olleet ryyppäämässä Tatun ja Mikan kanssa jossain ravintolassa. LOL! Tää jätkä ei osaa hillitä itseään sitten pätkääkään. :D

on se hiano miäs:rolleyes:

Haluaisin kommentoida tähän trediin off-topikkina, että ihmiset eivät ole kauneudessaan ja haluttavuudessaan eri tasoilla, vaan ikäänkuin eri ulottuvuuksissa, joissa pätee omat arvostelukriteerinsä. ;)
Jotkut sellaiset naiset, jotka olisivat mulle :kuola: olisivat jollekin muulle :urjo: ja päinvastoin.

Oliks se Jaakko kuka laulo siinä Big Brotherin lopussa? Mä hommailin jotain muuta,enkä voi uskoa et se tuppisuu olis laulanut. Muutenkin aika hermostunut jätkä, onkohan se vähän ahdistunut tuolla talossa kun jalka vispaa koko ajan.
Olis siistii, jos ton Miran sais pois tuolt jotenkin. Ärsytti taas aivan helvetisti kun se käyttäyty kuin joku pissis kun seinän takaa kuulu musaa.

Oliks se Jaakko kuka laulo siinä Big Brotherin lopussa? Mä hommailin jotain muuta,enkä voi uskoa et se tuppisuu olis laulanut..
Juu, Jaakkohan siinä laulo. Vähän itekkin ihmettelin, että kuka sielä oikein vetää, kun safkasin keittiössä ja ihmetys oli suuri, kun huomasin sen olevan Jaakko. Olli kai käski sen jotain säestää sitä tanssia. Koko aikana en oo kuullut sen puhuvan paria sanaa enempää..

Haluaisin kommentoida tähän trediin off-topikkina, että ihmiset eivät ole kauneudessaan ja haluttavuudessaan eri tasoilla, vaan ikäänkuin eri ulottuvuuksissa, joissa pätee omat arvostelukriteerinsä. ;)
Jotkut sellaiset naiset, jotka olisivat mulle :kuola: olisivat jollekin muulle :urjo: ja päinvastoin.

ei se vaaan oikeesti noin mene. asioita vaan liioitellaan. oikeasti kaunis ihminen ei näytä kenenkään terve järkisen ihmisen silmissä oikeasti rumalta. ainahan sitä niin voidaan sanoa muttei sitä oikeasti tarkoiteta. en jaksa vängätä ku tiedän että olen taas oikeassa:D

en jaksa vängätä ku tiedän että olen taas oikeassa:D

No tää on nyt taas sama juttu. Omasta mielestäsi olet oikeassa, jonkun muun mielestä väärässä :D Vähän sama juttu että jonkun jugoslavialaisen painijan mielestä Janina Frostell on :urjo: mutta sä olet :kuola: Mieti sitä kun seuraavan kerran käyt salilla suihkussa.

Suositut

Back
Ylös Bottom