Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just. Mun mielestä se oli ainakin ihan hyvän näkönen. Mä en tajua tätä asennetta, nouseeko tosta oikeesti joku itsetunto kun pääsee netin kautta kasvottomana haukkuun ihan hyvän näkösiä naisia (ei ollu meinaan pakkiksella ainoo kerta tää). Sillä en todellakaan usko, että OIKEESTI pidät tota muijaa noin rumana kun sanoit. Vai ootko kenties katkera jostain?Jos nyt ymmärsin oikein nopealla subtv:n vilkaisuilla kuka on Kaarlon mamma niin enpä juuri positiivista voi hänestä sanoa. Mutta kukkiihan se perunakin.
Ite kans hiukan pettysin Carloksen muijaan, mutta ei rumaks voi silti kyllä sanoa.
Hevosenkokoinen ja ruma sammakko loikkas ulos Marin suusta! :lol2:Joku herkempi nainen olisi saattanut ottaa hernaria nenään ihan urakalla, kun Kaarlo kyseli lohdutuspalkinnon perään, niin Kakko osoitti yleisöä ja sanoi "Sun lohdutuspalkinto on tuolla". :D
Minkä takia sitä Kaarlon naista pitää arvostella?
Sen takia koska nämä arvostelijat ovat kovia jätkiä ja seukkaavat useiden todella kuumien kissojen kanssa, ja voivat näin ollen sanoa Kaarlon muijaa rumaksi.:jahas:
Kaarlon tyttöystävä oli mun mielestä ihan nätti, ei siitä saa rumaa tekemälläkään. Näillä haukkujilla on luultavasti itsellään karhun raiskaama naama ja ovat vain katkeria siitä.
Joku herkempi nainen olisi saattanut ottaa hernaria nenään ihan urakalla, kun Kaarlo kyseli lohdutuspalkinnon perään, niin Kakko osoitti yleisöä ja sanoi "Sun lohdutuspalkinto on tuolla". :D
jaakko joutas pois mutta taashan tuo varjoäänestys näyttää ihan muuta. muutenkin tää ohjelma alkaa muistuttaan päiväpäivältä enemmän jotain lasten ohjelmaa kuin bigbrotheria :(
Mä just tajusin etten oo nähny ton Jaakon puhuvan kertaakaan... en ainakaan muista.