Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan normaalin näköinen naikkonen se oli. ei todellakaan ruma, mutta ei mikään kissakaan :)

Jos nyt ymmärsin oikein nopealla subtv:n vilkaisuilla kuka on Kaarlon mamma niin enpä juuri positiivista voi hänestä sanoa. Mutta kukkiihan se perunakin.
Just. Mun mielestä se oli ainakin ihan hyvän näkönen. Mä en tajua tätä asennetta, nouseeko tosta oikeesti joku itsetunto kun pääsee netin kautta kasvottomana haukkuun ihan hyvän näkösiä naisia (ei ollu meinaan pakkiksella ainoo kerta tää). Sillä en todellakaan usko, että OIKEESTI pidät tota muijaa noin rumana kun sanoit. Vai ootko kenties katkera jostain?

Täytyy kommentoida sen verran etten ylipäätään ymmärrä näitä: 'olikse ees hyvännäkönen...?', 'no ei ees ollut...' -kommentteja. Kyllä tuo vastaus tuohon riippuu ihan täysin vastaajasta, ja entäs jos vastaajan mieleinen kuva ihmisestä ei kohtaakaan kysyjän mielipidettä?

Kauneus on niin suhteellinen asia ettei kukaan voi määritellä oliko Kaarlon tyttöystävä kaunis vaiko ei. Joidenkin mielestä varmasti oli kaunis, joidenkin mielestä sievä, joidenkin mielestä miellyttävän näköinen, tavallinen, joidenkin mielestä ehkä ruma [tosin rumuus on aika voimakas sana jota en ihan helpolla viljelisi...]

En mä nyt usko että kenenkään negatiivinen kommentointi olisi katkeruuden syytä, tökeröitä käytöstapoja ja hieman hölmöjä julkilausahduksia voi sattua ihan 'taviksillekin' ;) Pointti eniveis on se, ettei tämä BB-Kaarlon tyttöystävän ulkonäön ruotiminen taida olla ihan niin yksiselitteinen asia, eikä varmasti kovin tärkeäkään.

Edit: Se että Kaarlo on naistaan hypettänyt on ihan normaali asia, niin kuuluisikin. Mutta se ei mitenkään takaa sitä että kaikkien muidenkin mielestä hän olisi todella kiihkeä kisuli, makuja on monia.

Ei sitä gimmaa kukaan voi tosissaan rumaks sanoa, ihan sellane perusnätti/söpö tapaus.

Lool, olikohan kuvaajan tarkotus vai vahinko kun Kaarlo ja Mira veti näytelmää. "...ja spurguna istuin nuotionäärellä" ja sitte Mia kuviin :)

Joku herkempi nainen olisi saattanut ottaa hernaria nenään ihan urakalla, kun Kaarlo kyseli lohdutuspalkinnon perään, niin Kakko osoitti yleisöä ja sanoi "Sun lohdutuspalkinto on tuolla". :D

Joku herkempi nainen olisi saattanut ottaa hernaria nenään ihan urakalla, kun Kaarlo kyseli lohdutuspalkinnon perään, niin Kakko osoitti yleisöä ja sanoi "Sun lohdutuspalkinto on tuolla". :D
Hevosenkokoinen ja ruma sammakko loikkas ulos Marin suusta! :lol2:

Minkä takia sitä Kaarlon naista pitää arvostella?

Sen takia koska nämä arvostelijat ovat kovia jätkiä ja seukkaavat useiden todella kuumien kissojen kanssa, ja voivat näin ollen sanoa Kaarlon muijaa rumaksi.:jahas:

Kaarlon tyttöystävä oli mun mielestä ihan nätti, ei siitä saa rumaa tekemälläkään. Näillä haukkujilla on luultavasti itsellään karhun raiskaama naama ja ovat vain katkeria siitä.

Sen takia koska nämä arvostelijat ovat kovia jätkiä ja seukkaavat useiden todella kuumien kissojen kanssa, ja voivat näin ollen sanoa Kaarlon muijaa rumaksi.:jahas:

Kaarlon tyttöystävä oli mun mielestä ihan nätti, ei siitä saa rumaa tekemälläkään. Näillä haukkujilla on luultavasti itsellään karhun raiskaama naama ja ovat vain katkeria siitä.

Täysin samaa mieltä.

Oli kyl kohtuu paha kommentti :D

Mutta siis mikään rumahan ei kalen tyttö ollut, ihan söpö :thumbs:

Siis mitä toi Jaakko tekee tuol talossa :hyper: Se on ihan hukassa, siis oikein alkaa nyppimään ku yks vaan on :curs: siis oikeasti se vaan on!
Toivottavasti tippuu.
Kyllä mulla on Henaa ikävä, vaikka silloin sitä inhosinkin.

jaakko joutas pois mutta taashan tuo varjoäänestys näyttää ihan muuta. muutenkin tää ohjelma alkaa muistuttaan päiväpäivältä enemmän jotain lasten ohjelmaa kuin bigbrotheria :(

Mä just tajusin etten oo nähny ton Jaakon puhuvan kertaakaan... en ainakaan muista.

jaakko joutas pois mutta taashan tuo varjoäänestys näyttää ihan muuta. muutenkin tää ohjelma alkaa muistuttaan päiväpäivältä enemmän jotain lasten ohjelmaa kuin bigbrotheria :(

Jep jep, leikitään että ollaan lentokoneessa. Mitä paskaa. Voisi olla tämä viikkotehtävä ihan ok, mutta kun porukka on jotenkin niin väritöntä.

Mä just tajusin etten oo nähny ton Jaakon puhuvan kertaakaan... en ainakaan muista.

mää oon yhesti, kaarlon kanssa:) . puhelias mies. ja oikeasti porukka vielä haluaa ton tuppisuun jäävän tuonne. ei mee mulle jakeluun. ennemmin mää tuota waldon siskoa kattelisin(tai siis kuuntelisin, koska se osaa jopa puhua) kuin jaakkoa.

Nii no ei tommosesta tyypistä ole mitään hyötyä joka puhu edes... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom