Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kaarlo on kyl varmaan oikeasti aika tyhmä, ainakin hullu juntti. Minkä helvetin takia se sitä hiton mikkiä kokoaja tuo lähelle ku pitää vastata.
kaarlo on kyl varmaan oikeasti aika tyhmä, ainakin hullu juntti. Minkä helvetin takia se sitä hiton mikkiä kokoaja tuo lähelle ku pitää vastata.
Saakohan noita uusia heti nimetä jos nyt tällä viikolla tulee häätö?
On nimittäin aika epäreilua jos niille ei saa antaa nimeämispisteitä...
BBn sivuilla luki että se on about valmis DI. Ilmankos jäätääkin, kaikki teekkarit on perseestä :D
Kyllä 22-v voi ihan hyvin olla jo vaikka valmis DI. Ennen inttiä kouluun ja neljässä vuodessa paperit ulos, ei ole edes mikään harvinainen tilanne.Melkein valmis? aika nopeasti pitäny suorittaa jos 22v:nä on melkein valmis.. Tosin mikä sitten melkein valmiiks määritellään.. 30ov?
Niin, no siis itse oon neljännen ja viimeisen vuoden teekkari.. Mutta tarkoitin juuri tätä tapausta.. Toki mun käsitys kaarlosta voi olla aivan vääränlainen. Jotenkin siitä vaan ei paista läpi kouluun panostaminen ihan hirveen paljon..Kyllä 22-v voi ihan hyvin olla jo vaikka valmis DI. Ennen inttiä kouluun ja neljässä vuodessa paperit ulos, ei ole edes mikään harvinainen tilanne.
Tässä tilanteessa taitaa olla niin että Kaarlo on kolmannen vuoden teekkari ja todennäköisesti vielä 2-3 vuotta edessä.
Kyllä 22-v voi ihan hyvin olla jo vaikka valmis DI. Ennen inttiä kouluun ja neljässä vuodessa paperit ulos, ei ole edes mikään harvinainen tilanne.
Tässä tilanteessa taitaa olla niin että Kaarlo on kolmannen vuoden teekkari ja todennäköisesti vielä 2-3 vuotta edessä.
Niin, no siis itse oon neljännen ja viimeisen vuoden teekkari.. Mutta tarkoitin juuri tätä tapausta.. Toki mun käsitys kaarlosta voi olla aivan vääränlainen. Jotenkin siitä vaan ei paista läpi kouluun panostaminen ihan hirveen paljon..
Sari ja Kaarlo häätöäänestyksessä, rangaistuksena juonittelusta uusia asukkaita vastaan sekä yrityksestä viestittää ulkomaailmaan
Nimeämisiä ei ole ollenkaan. Alkaa panokset koveneen.