Big Brother 2006 LIVE 24/7 - Sisältää spoilereita!

Ihmettyttää kyllä hitosti, miten porukka tuntuu syyllistävän tuota sorellaa siitä, että joku kusipää rupeaa kourimaan ja yrittää käyttää hyväkseen? Joo, nainen oli humalassa ja kävi kuumana alussa, mutta ei silti minusta oikeuta mitenkään tuollaiseen. Ja joo, tämä äijä oli humalassa ja varmaan luuli, että tänään saa, mutta silti. Joillakin tuntuu olevan ihme asenne, että se on sitten naisen vika tai syyttäköön itseään?
Ei heru tippaakaan sympatiaa täältäkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikkö ny poliisillakaan ole vittu parempaa tekemistä? Ei jumalauta, paska hommahan se oli mutta paisutellaanko juttua nyt pikkasen liikaa.

Nyt vaan lisää jannuja taloon ettei toi mee kudontakerhoks.

Kertokaahan 24/7 katsojat ketkä joutuu äänestykseen, nimeämiset on vissiin just käynnissä.

tätä tarkoittaa kun kärpäsestä tehdään härkänen. Miten täällä joku voi olla vihainen mikalle kun ei sorellakaan enää ole ollut sen ekan aamun jälkeen?

Ai EI vai?! Katsoppa tarkkaan uudestaan. Siellä oli lipputanko kyllä niin yläviistoon kun olla ja voi.

Just olin kirjoittamassa samasta asiasta. Ihan selvästi siellä pieni heijari näytti olevan päällä.

Naurettavaa virkavallan ottaa tämä tapaus tutkintaan. Ei hän sonerakaan näytä olevan pätkääkään katkera saatika miksi olisi ruvennut itkemään kun Mika lähti talosta jos joku painaisi suuremmin mieltä?

Toi on kyllä sairasta mitä Mika teki. Vähintääkin seksuaalinen hyväksikäyttö nimikkeeksi, kovat sakot ja linnaa.
Ei mut tosissaan, POLIISIASIA, ei vittu! :hyper:

Pahin repeeminen tuli kun pitkän hiljaisuuden jälkeen kuulokkeista räjähti korville: "MIKA. TULISITKO PÄIVÄKIRJAHUONEESEEN." :D

Miten tuo voi olla poliisitutkinta. Eikös tutkintaan johda vain se, että asianomainen pyytää tutkintaa asiasta.

Eli Sorella on leikkinyt kaksinaamaista ja pistänyt poliisit Mikan perään, vaikka näyttelee asioiden olevan ok ?? Miten tätä muuten voisi ymmärtää.

Sorella pihalle, ihan turha akka. Juovuksissa kontrolloimaton ja selvinpäin tyhjäntoimittaja "Mulla on juoruja julkkiksista, mutten voi kertoa niitä". jepjep ja mulla on valtionsalaisuuksia, mutten voi kertoa niitä ¤&"&"¤¤¤"%**%.

Miten tuo voi olla poliisitutkinta. Eikös tutkintaan johda vain se, että asianomainen pyytää tutkintaa asiasta.

Eli Sorella on leikkinyt kaksinaamaista ja pistänyt poliisit Mikan perään, vaikka näyttelee asioiden olevan ok ?? Miten tätä muuten voisi ymmärtää.

Tietyssä rikoksissa ei auta vaikka uhri pyytäisi, että ei suoritettaisi tutkintaa/syytteen nostamista. Tässä mikan tapauksessa, se on syyttäjän kädessä, miten edetään. Pahoinpitelyt ym. vastaavat kuuluu samaan sarjaan eli uhri itse ei voi päättää nostetaanko syytettä vai ei.

Tietyssä rikoksissa ei auta vaikka uhri pyytäisi, että ei suoritettaisi tutkintaa/syytteen nostamista. Tässä mikan tapauksessa, se on syyttäjän kädessä, miten edetään. Pahoinpitelyt ym. vastaavat kuuluu samaan sarjaan eli uhri itse ei voi päättää nostetaanko syytettä vai ei.

Ok, mutta miten esimerkiksi mervi tapola vs matti nykänen.

Lievä pahoinpitely on asianomistajarikos...

Juuri haastateltiin Radio Cityssä Manki-keissin poliisitutkinnanjohtajaa. Kuulemma KUMPAAKIN asianomaista on kuullusteltu ja rikoksesta on kysymys. Ilmeisesti poliisit oli käynyt BB-talossa kuulustelemassa Soneraa, ilmanko se oli niin happy tullessaan eilen pois päiväkirjahuoneesta. Tutkintavelvoite oli täyttynyt kun asia oli saanut niin paljon huomiota..WTF?!?? Muutamat tätit ja sedät saa kyllä megaisot kukat tästä hattuihinsa ja yksi kaveri ikuisen raiskarin maineen..

Sitä saa mitä tilaa. Eli Miksi humalainen mies edes yrittää uida pöksyihin jos ihan selvästi näkee, että nainen sammunut?
Mika ei kuitenkaan ollut niin humalassa, kun kävi vielä iltapalat syömässä ja sitten mystinen muistinmenetys (kuitenkin muisti aamulla kakille sanoa, että eukko sammui ja minä kokeilin päästä pukille, mutta BB esti).
Mietitään jos Kari olisi tämän samanlaisen tempun tehnyt niin kaikki pitäisi sitä ihan ok juttuna, että lentäisi pois BB-talosta.
Itse en ole tuollaista tehnyt humalassa enkä selvinpäin koska eihän siinä nyt ole mitään järkeä.
Mika kuitenkin saa teineiltä SP:tä kun joutui Sorellan uhriksi talossa. Ja Mika tienaa ihan hyvin myymällä totuuden seiskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom