hunter killer sanoi:Sinusta siis on oikeasti normaalia, että nainen tekee noin kovia tuloksia? Sinusta se ei viittaa mihinkään muuhun kuin lahjakkuuteen??Oliko sinun suosikkimaa yleisurheilussa aikoinaan kenties DDR?Minusta on vain sairasta ihannoida sellaista, jossa oma terveys asetetaan toisarvoiseksi, vain sen takia että saavutetaan kovia tuloksia.
Tokihan tätä tapahtuu myös miesten puolella, en sitä nyt yritäkkään väittää, ja joo kaikki päättää omasta elämästään. Minun omastakin ikäluokasta eräs oma kilpakumppanini kuoli sydänkohtaukseen muutama vuosi sitten alta 30v vain sen takia, että halusi olla kova penkkaaja.
Mutta mikäpä minä olen sanomaan, kaikkihan me kuollaan joskus.
Elämässä on kuitenkin muutakin kuin levytanko...tai ainakin pitäisi olla.
Ei tietenkään ole normaalia, silloinhan kaikki tekisivät samanlaisia tuloksia.
Lahjakas pekka on, sitä ei voi kukaan kiistää. Ja jos kaikki olis samalla viivalla ja käyttämättä aineita, niin pekka olisi siltikin paras.. Näin ainakin uskoisin.
Mistä tiedät, että kilpakumppani kuoli sen takia että halus olla kova penkkaamaan? Oletko saanut diagnoosin käteen, että kuoli aineisiin eikä jostain muusta johtuvaan sydäriin?
Sanoit, että on sairasta ihannoida sellaista joka asettaa terveyden toissijaiseksi.. Eli sä et ihannoi ketään huippu-urheilusta, koska et voi olla varma käyttääkö vai ei?! Ja jos ihannoit, niin olet itsekin sairas.
Mutta nyt saa riittää offi, eipä tämä enää pekkaan liity.