Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka onki varuste,paska,ripuli,äpyli,päpylinosto niin voi jeesus mitkä voimat on NAISELLA!!!http://www.youtube.com/watch?v=ya7ETTCN3pU Becca Swansson ja 272,5kg penkki!!
On kyllä ihan järkyttävä mörssäri tuo Jeff. Elopaino jotain 250 kilon luokkaa ja saattaa olla, että verenpaineet jossain 500 kilon kyykyssä nousee pienesti.
http://www.criticalbench.com/Jeff-Lewis.htm
Ei tarvi penkissä paljon tankoa laskea kun ottaa jo mahaan kiinni :D Luulis, että ois kyykkääminenki vähän vaikeaa tollasella koolla ja massalla..
Ei tarvi penkissä paljon tankoa laskea kun ottaa jo mahaan kiinni :D Luulis, että ois kyykkääminenki vähän vaikeaa tollasella koolla ja massalla..
So? Mielestäni sen ei pitäisi olla mikään peruste. Jos kyse on urheilulajista, niin mitä väliä sillä on miten esim. sinä koet hänen ulkonäkönsä? Jotkut naiset taas voivat olla maskuliinisia vaikkei olisikaan koskaan käyttänyt steroideja. Entäs sitten naisten kehonrakennus? Pitäisikö tällaisten tapausten osallistuminen estää, koska "ei ole naisellisuutta"? (kieltämättä näyttää hirveälle, mutta silti):itse en näe kyseessä olevassa nostajassa mitään naisellisuutta,ja se tais olla este mailman vahvin naiskisaanki.
niinpä eihän sillä olekaan mitään väliä mitenkä minä koen asian,mutta,kun ajatellaan sitä et naisella on moninkertainen testoteroni taso tavalliseen mieheen verrattuna,niin voidaanko enää puhua naisesta,siitäkin huolimatta vaikka olisi kysymyksessä mikä tahansa urheilulaji,niin tuossa on menty jo todella pahoin ylitse. ja tämä on vain oma mielipiteeni kiitos ja anteeksi.So? Mielestäni sen ei pitäisi olla mikään peruste. Jos kyse on urheilulajista, niin mitä väliä sillä on miten esim. sinä koet hänen ulkonäkönsä? Jotkut naiset taas voivat olla maskuliinisia vaikkei olisikaan koskaan käyttänyt steroideja. Entäs sitten naisten kehonrakennus? Pitäisikö tällaisten tapausten osallistuminen estää, koska "ei ole naisellisuutta"? (kieltämättä näyttää hirveälle, mutta silti):
![]()
Noei kyllä. Eikö kyykky nimenomaan "vähän" helpotu kun masua löytyy? Nappaa ainakin noissa kuvissa aika tehokkaasti reisiin kiinni.:D
niinpä eihän sillä olekaan mitään väliä mitenkä minä koen asian,mutta,kun ajatellaan sitä et naisella on moninkertainen testoteroni taso tavalliseen mieheen verrattuna,niin voidaanko enää puhua naisesta,siitäkin huolimatta vaikka olisi kysymyksessä mikä tahansa urheilulaji,niin tuossa on menty jo todella pahoin ylitse. ja tämä on vain oma mielipiteeni kiitos ja anteeksi.
erittäin harmittavaa,jos koet kirjoitukseni pelkäksi valittamiseksi vaikka mielestäni olen tuonut vain oman mielipiteeni esille asioista.mutta eikös tänne mailmaan mielipiteitä mahdu.Eipä ole Antin jutuissa sen enempää miestä, kuin Swanssonin ulkonäössä naisellisuutta. Joka ketjussa valittaa kuin pikkutyttö milloin mistäkin, joskus tosin aiheestakin, mutta yleensä ihan vain valittamisen ilosta.