Becca Swanson penkkasi 227.5 kg (501 lbs)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
hzero sanoi:
:offtopic:
Suomessa ehkä Kalliola osaa parhaiden ottaa paidastaan irti lähes kaiken mahdollisen - hyvä tekninen nostaja..

Sinäkun näytät olevan oikein erikoistunut tässä ammattilais dissaamisessa, niin jos pyytäisin sinua tutustumaan esim Suomen ammattilaisporukkaan ja näin avoimena kutsuna tule GoMetal gymin pikkujoulupenkkareihin joulukuun toinen viikonloppu todennäköisesti helsingin salille - luulen et saat kokeilla ihan niin tylyä riepua kuin haluat...

-H0

Kalliola on kyllä yksi parhaista paitanostajista WPO:ssa sitä ei käy kieltäminen. Kalliolan nostoja katselin tuolla kisoissa ja ihmettelin miten nosto hyväksyttiin vaikka Anon kädet olivat vielä tangossa kiinni alettaessa laskemaan tankoa? Toinen merkittävä ero varusteiden jälkeen on tietysti säännöissä eli WPO:ssa sallitaan vatsalle lasku ja käsittääkseni noilla varusteilla ei edes pysty laskemaan rinnalle? Hyvän kaaren ja reilun vatsan (kuten Kalliola) omaava nostaja saa aivan jumalattoman hyödyn nostomatkassa.

Eikö mielestäsi ole hieman "epäreilua" laittaa kaveri, joka ei ole koskaan penkannut paidalla (?) nostamaan "kylmiltään" kisoissa? Nostaminen ammattilaisvarusteilla tarvitsee käsittääkseni paljon tekniikkaharjoittelua ennen kuin niillä voi nostaa.

Vähän sama asia, kun sinut kutsuttaisiin painonostokisoihin harjoittelematta.

Lisäksi tuo "ammattilais" sana on hieman harhaan johtava. Suomessa ei kai ole montaakaan oikeata ammattilais voimanostajaa? Eikö ammattilainen tarkoita sitä, että urheilija elättää itsensä urheilullaan? Se nyt on tietysti hieman vaikeata tälläisen marginaali lajin harrastajalle, jota ei tueta valtion taholta ja vaikka tuettaisiin niin tukia tuskin tulisi WPC- tai WPO-liiton nostajille.

_RAIDER_ sanoi:
käsittääkseni noilla varusteilla ei edes pysty laskemaan rinnalle?
Eikö mielestäsi ole hieman "epäreilua" laittaa kaveri, joka ei ole koskaan penkannut paidalla (?) nostamaan "kylmiltään" kisoissa?

Kyllä pystyy laskemaan.
Ja useimmat jotka eivät ole koskaan paidalla nostaneet luulevat, että kun sen paidan vaan pukee päälle, niin 300kg suorastaan sinkoutuu ylös.. Joten kokeilemaan vaan kuinka helppoa ja kevyttä se on..
Oma kiinnostus varusteilla nostamiseen on jo mennyt, mutta ehkä vielä jonkun kisan silloin tällöin.

Sanotaanhan nyrkkeilystäkin, kun riisuu kypärän pois, niin siirtyy ammattilaiseksi. Eikä todellakaan kaikki ilman kypärää ottelevat tienaa elantoansa sillä hommalla.
Sama tässäkin. IPF:ssä ei ole palkintosummia, joten paha siellä on olla ammattilainen. WPO:ssa jos olet parhaimmasta päästä, niin pystyt jollain tapaa itsesi elättämään nostamisella. Suomen palkintorahoilla nyt ei kauhean juhlita.

Raven sanoi:
Voiskohan joidenkin kohdalla myös välitykset vaikuttaa asiaan? Omalla kohdalla penkki kulkee ihan ok, kyykynkin saan varsin nopeaan ylös.. Mutta se veto.. Vaikka kuinka hinkkaisin sitä, niin tiettyyn pisteeseen se nousee ja sitten ei millään enempää.. Kun taas sen sijaan penkki ja kyykky jatkais kehittymistään. Aika hyvin tilannetta kuvastaa se, että aikoinaan kun enemmän treenasin vetoa ja kyykkyä, niin kyykky oli parempi kuin veto.. Kyykyssä ja vedossa ihan salihousut jalassa, ei mitään kireitä/tukevia trikoita. Kyykky oli edelle n.40kg.

Totta, vedossa hyvistä välityksistä on eniten hyötyä. Yleensähän tosi kovat vetäjät eivät ole kovia penkkaamaan. ESim Bolton, Magnusson eivät penkkaa 400kg:tä tms.
Aika monella tuntemallani "kovalla vetäjällä" veto kehittyy "helpoiten" jos näin voi sanoa...
Mika Hiltunen esimerksi ei kuulemma treenaa vetoa juuri ollenkaan...400kg vaan rykii ylös.. Tästä oli joskus juttua Finnishpower.net sivustolla.
En tiedä sitten miten hän treenaa, mutta kova on mies vetämään.
Tuo mainitsemasi veto ilman pukua kovempi kuin kyykky on myös aika yleinen, ainakin ipf:n puolella.

hzero sanoi:
Hmmm.. luulempa et niistä kavereista jotka tekee kovia tuloksia vain jollain maagisilla ammattilaisvarusteilla, niinkun tässä annat ymmärtää tekis kovia tuloksia myös ihan yksinkertaisilla varusteilla - harva saa hyötyjä tuplapaidoista yms. jotka alkaa oikeesti toimia vasta kolmensadan yli menevissä penkeissä yms. varsinkin jos on joku laminoitu ja kankaat täysin yhdessä oleva ratkaisu, Suomessa ehkä Kalliola osaa parhaiden ottaa paidastaan irti lähes kaiken mahdollisen - hyvä tekninen nostaja.. kyykystä en voi hirveesti sanoa mitään muuta että näyttäisi trendi siirtyneen paljonkin takaisin kanvaasin käyttöön, eli ylöstuloon hyötyjä on haettava jostain muualta kuin elastisesta potkusta - jota se ei anna.. En kiistä ettei joillakin olisi selkeästi huonompi veto kuin esim penkki laskikin että 4% kohdalla kilpailijoista WPO:ssa oli näin, mutta se on mielestäni jo ihan yksilötason homma, eikä sinäänsä tarkoita kaikkia.. Ja jos näin on että välineet ratkaisee ja maastaveto on oikea mittari voimaan, mistä välineistä syyt esim Tibor Mészárosin ja Bennin näinkin suureen eroon? - Sinäkun näytät olevan oikein erikoistunut tässä ammattilais dissaamisessa, niin jos pyytäisin sinua tutustumaan esim Suomen ammattilaisporukkaan ja näin avoimena kutsuna tule GoMetal gymin pikkujoulupenkkareihin joulukuun toinen viikonloppu todennäköisesti helsingin salille - luulen et saat kokeilla ihan niin tylyä riepua kuin haluat... Ja huomaat et koko porukka puhaltaa samaan hiileen, ketään ei dissata - ei puhuta pahaa edes muista liitoista. Keskitytään nostamaan ja sen jälkeen syömään ja nauttimaan ehkä hieman virvokkeita :) Jos kiinnostaa niin ilmoittaudu Anolle...

No sehän on hyvä, että puhaltaa samaan hiileen.
Ja noista kovista tuloksista, esimerkiksi Kalliolan raw-penkki 210Kg? Superiin? tietysti voimme spekuloida sitä mitä hän saisi jollain ipf-paidalla...mutta..noh sen verran spekuloin, et ei varmasti mahtuisi esim.maajoukkueeseen Ipf-puolella, jos ajatellaan esimerksi penki MM-kisoja.
Kyllähän Ano teki jo ipf-vuosina kovaa jälkeä, mutta hän onkin kova vetäjä.
Kyllä vaan ihmeen nopeasti tulee näitä tonnin-ukkoja Suomeen nyt kun varusteet on ns.ammattilaisten tasoa.
Ja eiköhän Bennin ja Mezarosin ero johdu ihan voimista?Toisekseen Bennikin oli vielä ennen viime vk:n lopun kisoja ipf-nostaja......Tottakai mies jolla on edellytyksiä saada rahaa siitä että rykii tollaset romut ylös ja pesee Boltonin, lähtee mukaan kisoihin?Ja toisekseen, eiköhän siellä teidänkin porukassa arvosteta vetoa?Ehkä jopa eniten?Tiedät varmasti kumminkin, et se on se laji jossa varusteilla ei saada niin suurta hyötyä...vaikka olisi kuin välitykset kohdallaan.
Onhan noita ipf:ssäkin näitä jotka penkkaa enempi ku vetää, esim.Sandvik. Tosin hänellä on varmaan maailman paskimmat välitykset vetoon.

Minkä kokoisia muuten pituudeltaan on yleensä nuo teidän liiton superin miehet? Kidder on ainakin ihan hukkapätkä...ja paska vetäjä, eli kun on lyhyet sormet, lyhyet kädet yms...eli voiki tuo "huonoja vetäjiä paljon"- väitteeni perustua tuohon?siis vain sen takia, ettei ole välityksiä kellään?
Onhan siellä isojakin(pitkiä) äijjiä, kuten Frank?mut se vetääkin isot romut....
Ja mitä noihin teidän joulupenkkareihin tulee, niin minun kisanostot on nostettu.Toivottavasti teette kovia tuloksia, jotta voidaan tapella lisää:D

Raven sanoi:
Kyllä pystyy laskemaan.
Ja useimmat jotka eivät ole koskaan paidalla nostaneet luulevat, että kun sen paidan vaan pukee päälle, niin 300kg suorastaan sinkoutuu ylös.. Joten kokeilemaan vaan kuinka helppoa ja kevyttä se on..
Oma kiinnostus varusteilla nostamiseen on jo mennyt, mutta ehkä vielä jonkun kisan silloin tällöin.

Sanotaanhan nyrkkeilystäkin, kun riisuu kypärän pois, niin siirtyy ammattilaiseksi. Eikä todellakaan kaikki ilman kypärää ottelevat tienaa elantoansa sillä hommalla.
Sama tässäkin. IPF:ssä ei ole palkintosummia, joten paha siellä on olla ammattilainen. WPO:ssa jos olet parhaimmasta päästä, niin pystyt jollain tapaa itsesi elättämään nostamisella. Suomen palkintorahoilla nyt ei kauhean juhlita.

Aika moni kuitenkin laskee vatsalle siitä vain päättelin.

Eiköhän se hyöty riipu aika paljon siitä RAW maksimista, jos ekaa kertaa ottaa paidalla. Jos taas on harjoitellut nimenomaan paitanostamista on RAW- ja paitapenkkin suhde varmasti suurempi. Onhan tuolla Metallin foorumilla jonkin verran viestejä, jossa kerrotaan jonkun kokeilleen uutta paitaa ja nostaneen ennätyksiä, jotka ovat 20-30kg:tä parempia kuin vanhat tai sen hetkinen kunto olisi antanut odottaa.

Sumu sanoi:
Mitä ihmettä tässä oikein pitäisi tehdä? Ilmeisesti et tosiaan ymmärtänyt, että tällä foorumilla suuri osa ihmisistä fanittaa noita "friikkejä" ja pienempi osa on sitten jotain muuta mieltä. Eli taistelet mielipiteelläsi 1 vs 9 tilanteessa ja siinä ei mielestäni ole mitään kummallista.

Älä tee mitään ihmeellistä, korkeintaan muuta treeniohjelmasi jos se ei toimi.:eek:
OLEN tosiaan ymmärtänyt, sen että suurinosa fanittaa näittä friikkejä jo ajat sitten.Sitä en ymmärrä, miksi sinä yrität vielä erikseen selittää sitä minulle?Ja kyllä minä pidän oman mielipiteeni, vaikka ois 20 mua vastaan, mikäli katson sen olevan aiheellista. Tajusin kyllä jo ajat sitten ettei se ole kannattavaa, niinkuin tuossa jo muutama viesti sitten laitoin: "pidän jatkossa turpani kiinni, jos ei muuten, niin eipähän tarvitse tapella viikkotolkulla jostain :offtopic: paskasta".Joten lukemalla ne viestit, sun ei olisi tarvinnut enää selittää minulle näitä "mitä tapahtuu ja miksi kun arvostelet friikkejä"-juttuja.

Niin puolesta kuin vastaan mielipiteitä voi kirjoittaa, mutta foorumin käyttäjäkunnasta johtuen palaute on aika murskaavaa. Se ei välttämättä tarkoita sitä, että sinun mielipidettäsi ei arvosteta. Tämä on keskustelua, joku on puolesta, joku vastaan.

Tähän pätee melkein sama vastaus kuin yllä.
Minun puolesta voidaan lopettaa tämä tähän, jatka toki jos haluat, sillä mielipiteitähän saa esittää. Tosin en enää jaksa MURSKATA niitä.
Mut joo tämä menee nyt vittuiluksi puolin ja toisin, joten piis ja lööv änd wöör öyver, ok?

Ja mun kone tekee tänään näitä teniä näköjään oikein urakalla, tossa edellisessä mun vastaus on jäänyt SUMUN jutun sisään...
Mikä lie, olen joutunut tunnin sisään kirjautumaankin 4krt...kai vika on koneessa, eikä pakkiksessa?

Tässäpä tuo ihan selvennykseksi:
Originally Posted by Sumu
Mitä ihmettä tässä oikein pitäisi tehdä? Ilmeisesti et tosiaan ymmärtänyt, että tällä foorumilla suuri osa ihmisistä fanittaa noita "friikkejä" ja pienempi osa on sitten jotain muuta mieltä. Eli taistelet mielipiteelläsi 1 vs 9 tilanteessa ja siinä ei mielestäni ole mitään kummallista.

Älä tee mitään ihmeellistä, korkeintaan muuta treeniohjelmasi jos se ei toimi.
OLEN tosiaan ymmärtänyt, sen että suurinosa fanittaa näittä friikkejä jo ajat sitten.Sitä en ymmärrä, miksi sinä yrität vielä erikseen selittää sitä minulle?Ja kyllä minä pidän oman mielipiteeni, vaikka ois 20 mua vastaan, mikäli katson sen olevan aiheellista. Tajusin kyllä jo ajat sitten ettei se ole kannattavaa, niinkuin tuossa jo muutama viesti sitten laitoin: "pidän jatkossa turpani kiinni, jos ei muuten, niin eipähän tarvitse tapella viikkotolkulla jostain paskasta".Joten lukemalla ne viestit, sun ei olisi tarvinnut enää selittää minulle näitä "mitä tapahtuu ja miksi kun arvostelet friikkejä"-juttuja

hunter killer sanoi:
No sehän on hyvä, että puhaltaa samaan hiileen.
Ja noista kovista tuloksista, esimerkiksi Kalliolan raw-penkki 210Kg? Superiin?

Joo no tuon verran meistä varmaan lähes jokainen ottaa ton.. ei se olekkaan kummonen tulos.. mut se et tuo mies osaa sen uskomattoman hyödyn ottaa paidalla.. ja luulempa et paita kuin paita niin Kalliola osaa siitä ottaa maks hyödyn irti.. lupaan palata vielä tästä aiheesta.. ;)

hunter killer sanoi:
Kyllähän Ano teki jo ipf-vuosina kovaa jälkeä, mutta hän onkin kova vetäjä.
Kyllä vaan ihmeen nopeasti tulee näitä tonnin-ukkoja Suomeen nyt kun varusteet on ns.ammattilaisten tasoa.

Musta kyseessä on vielä enemmän se et laji on mennyt taas eteenpäin..
enkä tarkoita että vain välineissä..

hunter killer sanoi:
Toisekseen Bennikin oli vielä ennen viime vk:n lopun kisoja ipf-nostaja......Tottakai mies jolla on edellytyksiä saada rahaa siitä että rykii tollaset romut ylös ja pesee Boltonin, lähtee mukaan kisoihin?Ja toisekseen, eiköhän siellä teidänkin porukassa arvosteta vetoa?Ehkä jopa eniten?Tiedät varmasti kumminkin, et se on se laji jossa varusteilla ei saada niin suurta hyötyä...vaikka olisi kuin välitykset kohdallaan.

Eikai mikään estä Benniä edelleenkin nostamssa IPF:n kisoissa ;) Välityksillä on suuri merkitys kaikkeen ihan jo mekaaniikan nimissäkin.. mutta joo pitää paikkansa - kyllä maastavetoa arvostettaan yksittäisenä kolmiottelun liikkeenä eniten..

hunter killer sanoi:
Minkä kokoisia muuten pituudeltaan on yleensä nuo teidän liiton superin miehet? Kidder on ainakin ihan hukkapätkä...ja paska vetäjä, eli kun on lyhyet sormet, lyhyet kädet yms...eli voiki tuo "huonoja vetäjiä paljon"- väitteeni perustua tuohon?siis vain sen takia, ettei ole välityksiä kellään?

no en tiedä kaikkia niitä SHW koripalloilijoita joutuu aina kattoo niskat kipeenä.. kun nuo hukkapätkät on mua ainakin 10cm (-20cm) pitempiä eli semmosia et alamitta taitaa pojilla olla semonen 180cm ainakin viikonlopun kisoissa tuolla...

hunter killer sanoi:
Ja mitä noihin teidän joulupenkkareihin tulee, niin minun kisanostot on nostettu.Toivottavasti teette kovia tuloksia, jotta voidaan tapella lisää:D

En oo eläessäni nähny penkkipaitaa tai kyykky- tai vetotrikoita jotka yksinään kävis nostamassa ;) Oikeesti aika väsyttävä aihe koko väline keskustelu. Ja voihan sinne tulla vaikka huutamaan buu ja kommentoimaan tms.. - kun meikku kynäniskana ja pygminä menee lavalle.. jos kädet kestää ja luojat suo.. Toivottavasti Mortal lähtee messiin ;)

-H0

_RAIDER_ sanoi:
Eikö mielestäsi ole hieman "epäreilua" laittaa kaveri, joka ei ole koskaan penkannut paidalla (?) nostamaan "kylmiltään" kisoissa? Nostaminen ammattilaisvarusteilla tarvitsee käsittääkseni paljon tekniikkaharjoittelua ennen kuin niillä voi nostaa.
Eikös Huntteri ole jo vanha tekijä voimailussa ja kisakenttien kokenut kehäraakki? ;)

ite sain paidan kaksi viikkoa ennen eka kisoja - viime vuoden marras joulukuun vaihteessa. Kerran kokeilin salilla - en ees osannu kunnolla pukee sitä kun menin kisoihin.. eikä salilla ees nosto kunnolla onnistunu - silti mua huoltanu kaveri tsemppas ja loi uskoa et nyt mennään kokeilee (kaveri ei ollut koskaan ees käyny penkkikisoissa - niinkun en minäkään).. se oli puhtaasti itsensä voittamista.. Muistan kuinka liiton sihteeri muistutti minua penkin tuomarin komennoista puhelimessa kun ilmoittauduin ja kerroin samalla olevani kisa-neitsyt :) Olin periaatteessa painoluokkani neljäs, tulos oli mitä oli.. mutta olihan se 10 kiloa enemmän kuin se epäonnistunut salinosto ;) et ihan yhtä epäreilua kun miten itekkin alotin.. Eniten opin sillon kolmen noston aikana kanssakilpailijoilta - Kiitos mm. Cartmanin.

-H0

::offtopic::

_RAIDER_ sanoi:
Lisäksi tuo "ammattilais" sana on hieman harhaan johtava. Suomessa ei kai ole montaakaan oikeata ammattilais voimanostajaa? Eikö ammattilainen tarkoita sitä, että urheilija elättää itsensä urheilullaan? Se nyt on tietysti hieman vaikeata tälläisen marginaali lajin harrastajalle, jota ei tueta valtion taholta ja vaikka tuettaisiin niin tukia tuskin tulisi WPC- tai WPO-liiton nostajille.

Tuo on ihan totta.. ammattilais on todellakin terminä väärä.. mut rahaliitto tms olis kanssa vähän liian ruusuinen etiketti esim FPO:n kannettavaksi.. Ammatikseen voimailevia ei suomessa oo lajista riippumatta kovinkaan monta.. Valtio varmaan tukis korkeintaan SVNL koska siellä on poliitikot päättämässä - ei vahingossakaan menis rahat urheilijoille asti ;) Vähän niinkun kulttuuria tuetaan että tuki-rahoista päättävät tahot saisivat "ilmaisia tikettejä" teattereihin ja oopperoihin.. ;)

-H0

tämä threadi on kyllä paisunut melko mielenkiintoiseksi :offtopic: väännöksi...:D
Mut ei se mitään.Jatkakaa te isot miehet keskustelua,ni mä jatkan täällä taustalla seuraillen:kippis1:

hzero sanoi:
Joo no tuon verran meistä varmaan lähes jokainen ottaa ton.. ei se olekkaan kummonen tulos.. mut se et tuo mies osaa sen uskomattoman hyödyn ottaa paidalla.. ja luulempa et paita kuin paita niin Kalliola osaa siitä ottaa maks hyödyn irti.. lupaan palata vielä tästä aiheesta.. ;)

Musta kyseessä on vielä enemmän se et laji on mennyt taas eteenpäin..
enkä tarkoita että vain välineissä..

Eikai mikään estä Benniä edelleenkin nostamssa IPF:n kisoissa ;) Välityksillä on suuri merkitys kaikkeen ihan jo mekaaniikan nimissäkin.. mutta joo pitää paikkansa - kyllä maastavetoa arvostettaan yksittäisenä kolmiottelun liikkeenä eniten..

no en tiedä kaikkia niitä SHW koripalloilijoita joutuu aina kattoo niskat kipeenä.. kun nuo hukkapätkät on mua ainakin 10cm (-20cm) pitempiä eli semmosia et alamitta taitaa pojilla olla semonen 180cm ainakin viikonlopun kisoissa tuolla...

En oo eläessäni nähny penkkipaitaa tai kyykky- tai vetotrikoita jotka yksinään kävis nostamassa ;) Oikeesti aika väsyttävä aihe koko väline keskustelu. Ja voihan sinne tulla vaikka huutamaan buu ja kommentoimaan tms.. - kun meikku kynäniskana ja pygminä menee lavalle.. jos kädet kestää ja luojat suo.. Toivottavasti Mortal lähtee messiin ;)

-H0
Taas mokaamaan itteni. Tottakai lähden. Ei se tulos vaan se seura. Johan tässä on edellisistä toivuttukin.;)

hunter killer sanoi:
Tuo mainitsemasi veto ilman pukua kovempi kuin kyykky on myös aika yleinen, ainakin ipf:n puolella.

Nyt meni vähän ohi. Sanoin siis, että kyykkään enemmän kuin vedän raw:na.. Siis molemmat liikkeet raw:na.
En että vedän enemmän kuin kyykkään.

Musta leski sanoi:
Jatkakaa te isot miehet keskustelua,ni mä jatkan täällä taustalla seuraillen:kippis1:

mä en oo luojan kiitos nähny viel yhtään isoo pakkotoistolaista ;) - epäilen et ne on vain urbaania legendoja ja ettei mentäs treadista liian etäälle ja täysin offtopikki linjalle niin tästä kisan jälkimainingeista kuva viel http://hypon.torppa.fi/rebecca.jpg

:) Kerran oon isoa ameriikan neitiä halittanu.. ;)

hzero sanoi:
mä en oo luojan kiitos nähny viel yhtään isoo pakkotoistolaista ;) - epäilen et ne on vain urbaania legendoja ja ettei mentäs treadista liian etäälle ja täysin offtopikki linjalle niin tästä kisan jälkimainingeista kuva viel http://hypon.torppa.fi/rebecca.jpg

:) Kerran oon isoa ameriikan neitiä halittanu.. ;)

Kyllä oli söpöä ;)

hzero sanoi:

ite sain paidan kaksi viikkoa ennen eka kisoja - viime vuoden marras joulukuun vaihteessa. Kerran kokeilin salilla - en ees osannu kunnolla pukee sitä kun menin kisoihin.. eikä salilla ees nosto kunnolla onnistunu - silti mua huoltanu kaveri tsemppas ja loi uskoa et nyt mennään kokeilee (kaveri ei ollut koskaan ees käyny penkkikisoissa - niinkun en minäkään).. se oli puhtaasti itsensä voittamista.. Muistan kuinka liiton sihteeri muistutti minua penkin tuomarin komennoista puhelimessa kun ilmoittauduin ja kerroin samalla olevani kisa-neitsyt :) Olin periaatteessa painoluokkani neljäs, tulos oli mitä oli.. mutta olihan se 10 kiloa enemmän kuin se epäonnistunut salinosto ;) et ihan yhtä epäreilua kun miten itekkin alotin.. Eniten opin sillon kolmen noston aikana kanssakilpailijoilta - Kiitos mm. Cartmanin.

-H0

Oliko tuo ensi "kosketuksesi" paitanostamiseen?

Jep, noi merkkien muistutukset on ihan hyvä tehdä vielä kertaalleen huoltajan toimesta ennen "tatamille" menoa. Pystytkö laskemaan paidallasi rinnalle?

Raven sanoi:
Nyt meni vähän ohi. Sanoin siis, että kyykkään enemmän kuin vedän raw:na.. Siis molemmat liikkeet raw:na.
En että vedän enemmän kuin kyykkään.

Juu, minun moka. Tosin tiedän aika monta nostajaa jotka pystyy vetään enempi ku kyykkäämään, siis rawna.

Musta leski sanoi:
tämä threadi on kyllä paisunut melko mielenkiintoiseksi :offtopic: väännöksi...:D
Mut ei se mitään.Jatkakaa te isot miehet keskustelua,ni mä jatkan täällä taustalla seuraillen:kippis1:

Ei ole mitään parempaa kuin kunnon väittely, maustettuna pienellä kuittailulla.:kippis1:

Back
Ylös Bottom