Becca Swanson penkkasi 227.5 kg (501 lbs)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
Sumppari sanoi:
Eipä tässä verrattukaan eri liittojen nostajia, mutta voidaan minun puolestani vertailla. Kuka naisnostaja IPFstä pystyisi Becan haastamaan? Minä väittäisin, että tämän Becca on tämän hetken kovin naisnostaja, otettiin sitten alle ammattilais tai IPF varusteet.

Ja epäilen kyllä sitäkin, ettei tuosta +300kg maastanostosta kovin paljoa alaspäin tulla tankoa vaihtamalla, vaikka aavistuksen notkeampi tanko WPOssa onkin. Tosin sekin alkaa antaa apuja lähtökorkeuteen kunnolla vasta 350kg tietämillä.

Kai ymmärrät, että IPF:n ja WPO:n nostajat eivät ole samalla viivalla "lisäravinteidenkaan" osalta? IPF:ssä, kun on nuo testit. Lisäksi nostot suoritetaan täysin erilailla ja syvemmälle IPF:ssä. Noissa viime viikonlopun kisoissa esim. penkissä keventäjä on vielä tangossa kiinni, kun ruvetaan laskemaan tankoa rinnalle?! Luulen, että Beccan tulokset olisivat IPF:n superin tasoa ei sen kummemmat.

Sanoppa kumpi on kovempi IPF:n Raija Koskinen 44kg yhteistulos 425 kg vai Becca? Raija nostaa 9,6 kertaisesti oman painonsa ja se on suoritus se. :eek:

Ja ei hernettä nenään. Kiitos. ;)

_RAIDER_ sanoi:
Kai ymmärrät, että IPF:n ja WPO:n nostajat eivät ole samalla viivalla "lisäravinteidenkaan" osalta? IPF:ssä, kun on nuo testit.

Siis väitätkö vakavasti ottaen, että IPFssä on venäläiset, puolalaiset ja kumppanit natuja?
En minä hirveästi näe siinä eroa, jos toiset roinaa 11 kuukautta ja on 1kk MM kisoissa offilla, ja toiset roinaa 12 kuukautta.

_RAIDER_ sanoi:
Lisäksi nostot suoritetaan täysin erilailla ja syvemmälle IPF:ssä.

Elä nyt rimpuile siitä maastanostosta eroon, kyllä minä varsin "hyvin" IPFn säännöt tunnen, tai ainakin nostot on menneet läpi. Siksi otin vertailuksi maastanoston, koska siinä ei varusteet vaikuta juuri mitään. Vai paljonko mielestäsi Becan nostosta tippuisi kiloja tankoa vaihtamalla?

_RAIDER_ sanoi:
Luulen, että Beccan tulokset olisivat IPF:n superin tasoa ei sen kummemmat.

1 Karpova Galina 1968 RUS 117,35kg 290,0 wr 180,0 245,0 715,0 wr 574,03 12
2 Chao Chen Yeh 1971 TPE 119,05 0,8008 265,0 190,0 230,0 685,0 548,54 9
3 Willet Liz 1972 USA 154,40 0,7691 287,5 177,5 220,0 685,0 526,83 8

Luulo ei ole tiedon väärtti. Katsohan nyt uudemman kerran IPFn superia.
Meinaatko tosissaan että vaihtamalla kyykkytrikoo IPFn trikooseen, raudasta tippuu reilu 50 kiloa? Vedostakin semmonen 70-80 kiloa pitäisi tippua että menee ykkösen ja kakkosen väliin. Saa olla melko notkea tanko että sen verran apuja saa.

_RAIDER_ sanoi:
Sanoppa kumpi on kovempi IPF:n Raija Koskinen 44kg yhteistulos 425 kg vai Becca? Raija nostaa 9,6 kertaisesti oman painonsa ja se on suoritus se. :eek:

Ei siitä mene herne minulle nenään ettet osaa vertailuja tehdä ;)

Raija on kiistatta yksi maailman kovimpia naisnostajia. Tittelien määrä jo kertoo sen, mutta vertailua höyhensarjan ja raskaansarjan välillä on erittäin vaikea tehdä reilusti.
Esim. jos 150kg nostava 50kg nostaja hyötyy saman 40kg polvisiteistä, kuin 350kg nostava 150kg kaveri, niin nuo kertoimethan menee ihan vituralleen. Toinen saa pelkistä siteistä jo melkein 1x omapainokertoinen lisää tulokseen, kun toinen saa 25% omasta painosta hyötyä.
Ja tosiasiassa 50kg nostaja hyötyy siteistä enemmän, siteiden pituus kun on rajoitettu, niin on vähän eroa sillä, yltääkö siteet 4 vai 8 kertaa polven ympäri.

Sinun mielestäsi siis testejä tehdään ainoastaan kisoissa ja juuri ennen niitä? Voi olla - en tiedä, mutta tuskin tiedät sinäkään?

Mitä kohtaa et kommentissani ymmärtänyt. Lue tämä kappale nyt tarkasti. Laitetaan Becca testaus booliin ja kokeillaan ne tulokset puolen vuoden-vuoden kuluttua IPF:n säännöillä niin olisi tulokset varmasti erilaiset. Sinun mielestäsikö Beccan tulokset olisivat samat IPF:ssä kuin WPO:ssa?

Veto on kova en ole sitä vielä, koskaan edes kommentoinut, joten miten olen mielestäni siitä rimpuilut? Vedossa veikkaan tuloksen olevan vähintään -20kg.

-50 kg saattaa kyykyssä olla ihan realistinen, jos ajatellaan roinien vähentämistä, varusteiden kevenemistä ja suoritus syvyyttä. Silti kyykky olisi kova suoritus.

"Luulo ei ole tiedon väärti" - käsittääkseni keskustelummehan on suurimmaksi osaksi mutua ja kädenvääntöä eri liittojen välillä? Kuten aiemmin sanoin eri liittojen tuloksia on turha verrata toisiinsa, koska lähtökohdat ovat erilaiset eikö? Jos halutaan tehdä vakavaa vertailua niin eikö lähtökohdat pitäisi olla samat.

Paljonko meinaat Raijan roinanneen? Jos Raija saa etua sitestä niin Becca saa sitä varmasti jostain muusta.

"Ei siitä mene herne minulle nenään ettet osaa vertailuja tehdä" - No hyvä ja onneksi, joku osaa. ;)

Juupas - eipäs - ....

_RAIDER_ sanoi:

Et sä voi verrata suoraan noin sitä kilo vs kilo. Vai väitätkö että jos 50kg äijä penkkaa 150kg on kovempi kuin vaikka... hmm.. Lewis. Hän painaa n. 250kg, eli hänen pitäisi penkata 750kg ollakseen yhtä vahva. Eli jos hän penkkaa 747,5kg, niin hän on huonompi/heikompi kuin tuo 50kg äijä?? :david:
Mitä kevyempi olet, niin sitä helpompi sulla on nostaa enemmän suhteessa omaan painoon.

Raven sanoi:
Et sä voi verrata suoraan noin sitä kilo vs kilo. Vai väitätkö että jos 50kg äijä penkkaa 150kg on kovempi kuin vaikka... hmm.. Lewis. Hän painaa n. 250kg, eli hänen pitäisi penkata 750kg ollakseen yhtä vahva. Eli jos hän penkkaa 747,5kg, niin hän on huonompi/heikompi kuin tuo 50kg äijä?? :david:
Mitä kevyempi olet, niin sitä helpompi sulla on nostaa enemmän suhteessa omaan painoon.

Ei - mielestäni se ole oikeuden mukaista verrata suoraan. Kommenttini olikin hieman provo.

Juu parempi sitten on kun ei väitellä jos tahalleen provoilet.

Ei juupas/eipäs väittelyissä sinällään mitään vikaa ole, spekulointi on ihan kivaa. Toki ymmärrän että Beccalta varmaan pari kymppää tipahtaa kyykystä ja penkistä jos liittoa vaihdettaisiin, mutta en usko että "lisäravinteissa" on noihin IPFn venäläisiin kovinkaan paljoa eroa, joilla ei ole harjoituskauden testejä. Että siihen nähden on kyllä Becca omalla tasollaan nostajana. Luultavasti tämän hetken maailman vahvin nainen, jos ykkösvoimaa mitataan.

No selvästi nainen se on. Muuttuu se naama hassun näköseks vaikka olis kuinka hyvä näkönen kun maasta vedetään/kyykätään.

Salomaa sanoi:
No selvästi nainen se on. Muuttuu se naama hassun näköseks vaikka olis kuinka hyvä näkönen kun maasta vedetään/kyykätään.

Jep jep, mutta kattelin tän kuvan ekana ja luulin mieheks jolla hinttihoukutin pontsa takana. Kyllähän mä nyt sitten myöhemmistä kuvista huomasin, notta nainenkin voi olla :)

Edit: panisin silti :lol2:

Sumppari sanoi:
Beccalta varmaan pari kymppää tipahtaa kyykystä ja penkistä jos liittoa vaihdettaisiin, mutta en usko että "lisäravinteissa" on noihin IPFn venäläisiin kovinkaan paljoa eroa, joilla ei ole harjoituskauden testejä. Että siihen nähden on kyllä Becca omalla tasollaan nostajana. Luultavasti tämän hetken maailman vahvin nainen, jos ykkösvoimaa mitataan.

Kuten varmaan arvaat en ole kanssasi aivan samaa mieltä. Enkä kiistä etteikö IPF:ssä käytettäisi mitään aineita - kyse on lähinnä määristä.

Tuo vertaus Raijaan syntyi lähinnä siitä syystä, että väiteltiin asioista, joita ei mielestäni vakavalla naamalla voi verrata toisiinsa.

Jos joku pitää Beccaa ehdoitta maailman kovimpana naisnostajana niin fine by me. Jokainen arvostakoon mitä haluaa se on minun puolestani ok. :thumbs:

neutraali sanoi:
joi viinaaa vitusti ja painoa oli niin paljon ettei pumppu enään kestänyt sitä rallia.

NONNIIN! Mitäs minä nyt voitin ku olin oikeassa?Pakkotoiston vessapaperia?Paita?JEAAH!! Nyt on putki päällä, lauantaina lotto vetämään:rock:

Raven sanoi:
Jos hän ei olisi tyytyväinen elämäänsä, niin eiköhän tekisi sitten jotain muuta? Tuskin hän onnettomana ja väkisin tuota hommaa tee.
Ja tuohon ulkonäköön. Kaikille on joku sanotaan. Joku tykkää joku ei. Jotkut katsoo ulkonäköä, jotkut ei. Niin se vain on.

Onkos sulla muijaa? Laita hänen kuvansa tänne, niin päästää kaikki arvostelemaan. Vaikka sun mielestä se olis maailman kaunein, niin voin lyödä pääni pantiksi, että maailmasta löytyisi tuhansia ja tuhansia, jotka ihmettelisivät samaa.. Kuka helvetti voisi haluta tuonnäköisen ihmisen kumppanikseen.
Tai laita vaikka omas kuvas, niin niin eiköhän samaa kommenttia tule sustakin naisten puolelta. Jotkut tykkää, jotkut ei. Miksi siitä pitää tehdä kauhea haloo.

Luuletko että minulle on mitään väliä miltä minun mimmikamu sun silmissä näyttää?Parempi vaan jos ei näytä hyvältä, niin ei tarte sua sen kimpusta hätistellä.
Minä en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani komea tms, itseasiassa olen aivan helveti RUMA, aivan kuten MIEHEN pitääkin olla.Kauneus on naisia varten, ja anteeksi nyt kun ilmasin mielipiteeni PEKASTA, mutta minusta hän on ihan hirveä kuvatus. Sovitaan sitten niin, että hän on tyytyväinen elämäänsä yms, en jaksa siitä sinun kanssa väitellä(ehkä yleistin sen vain niin, että jos terveys pettää ja lisäksi olet ruma..et voi olla onnellinen...mutta kas olin väärässä).
Makuasioitahan nämä on,sanoi koira kun muniaan nuoli.

Just..... eli ryyppyputket on sama asia kuin itsemurha? Taidankin viikonloppuna soittaa ainakin kymmenelle mun kaverille ja pyytää harkitsemaan vielä, ajattelemaan kauniita asioita, niinku vaikka kukkia :rolleyes:
Andren juomatavat oli kautta aikain melkoset, kerrankin joi kerralla 119 pulloa olutta. Muutenkin aika huono vertaus lähteä Andrea vertaamaan Becca Swansoniin; Andrella oli gigantismi, eli äijä kasvoi vielä viimeisinäkin päivinään. Sama tauti aiheutti epänormaalit kasvuhormonimäärät, mistä johtunee että Andre oli kaapin eikä lipputangon muotonen. Swansonin Pekka puolestaan jos haluaa lopettaa "friikkinä olemisen" voi ihan milloin vaan lopettaa treenaamisen ja ruveta maratoonariks, niin että lähtee viimeisetkin lihakset.

_RAIDER_ sanoi:

vaikket multa kysykään niin becan tulos on kovempi. vaikka raijja nostaa lähes 10 kertaa oman painonsa, niin täytyy otta huomioon että se akkakin on kärpäsen paskan kokoinen eikä nuo kertoimet jaksa oikeesti ketään edes kiinnostaa. rautamäärä on se mikä kiinnostaa.

hunter killer sanoi:
Luuletko että minulle on mitään väliä miltä minun mimmikamu sun silmissä näyttää?Parempi vaan jos ei näytä hyvältä, niin ei tarte sua sen kimpusta hätistellä.
Minä en ole missään vaiheessa väittänytkään olevani komea tms, itseasiassa olen aivan helveti RUMA, aivan kuten MIEHEN pitääkin olla.Kauneus on naisia varten, ja anteeksi nyt kun ilmasin mielipiteeni PEKASTA, mutta minusta hän on ihan hirveä kuvatus. Sovitaan sitten niin, että hän on tyytyväinen elämäänsä yms, en jaksa siitä sinun kanssa väitellä(ehkä yleistin sen vain niin, että jos terveys pettää ja lisäksi olet ruma..et voi olla onnellinen...mutta kas olin väärässä).
Makuasioitahan nämä on,sanoi koira kun muniaan nuoli.

Kauneus on katsojan silmässä tosiaan ja miten se sitten taas liittyy voimanostoon niin...???
Minä kun en vaan tajua. Onko tuo nyt sitten sitä täydellisesti asian ohi ampumista vaiko vaan rehellisen mielipiteen sanomista?? No kerroppas sinä siitä. Beccan ulkonäkö liittyy varmasti yhtäolennaisesti tähän kuin Janina Frostellin RAW penkki ykkönen mallikuvauksissa.

http://www.missi.net/ <-- tuolla on varmaan sitten eneemmän silmää miellyttäviä neitosia, ne tosin ei harrasta voimanostoa ollenkaan :)

kahlaajalintu sanoi:
Kauneus on katsojan silmässä tosiaan ja miten se sitten taas liittyy voimanostoon niin...???
Minä kun en vaan tajua. Onko tuo nyt sitten sitä täydellisesti asian ohi ampumista vaiko vaan rehellisen mielipiteen sanomista?? No kerroppas sinä siitä. Beccan ulkonäkö liittyy varmasti yhtäolennaisesti tähän kuin Janina Frostellin RAW penkki ykkönen mallikuvauksissa.

http://www.missi.net/ <-- tuolla on varmaan sitten eneemmän silmää miellyttäviä neitosia, ne tosin ei harrasta voimanostoa ollenkaan :)

En jaksa edes enää kommentoida, noh sanotaan vielä tämä:...ilmaisin vain mielipiteeni asiasta ja jos totta puhutaan, niin en usko että on voimanoston jo ennestään ryvettyneelle maineelle jotenkin hyväksi tällaiset nostajat.Tämä siis vain minun mielipide.

Deat sanoi:
Just..... eli ryyppyputket on sama asia kuin itsemurha? Taidankin viikonloppuna soittaa ainakin kymmenelle mun kaverille ja pyytää harkitsemaan vielä, ajattelemaan kauniita asioita, niinku vaikka kukkia :rolleyes:
Andren juomatavat oli kautta aikain melkoset, kerrankin joi kerralla 119 pulloa olutta. Muutenkin aika huono vertaus lähteä Andrea vertaamaan Becca Swansoniin; Andrella oli gigantismi, eli äijä kasvoi vielä viimeisinäkin päivinään. Sama tauti aiheutti epänormaalit kasvuhormonimäärät, mistä johtunee että Andre oli kaapin eikä lipputangon muotonen. Swansonin Pekka puolestaan jos haluaa lopettaa "friikkinä olemisen" voi ihan milloin vaan lopettaa treenaamisen ja ruveta maratoonariks, niin että lähtee viimeisetkin lihakset.

Kyllä ryyppäämisellä alkaa tuossa Andren tapauksessa olla jo aika iso vaikutus siihen lähteekö se henki. Toisekseen vartasin Beccaa Andreen siinä mielessä, että molempia varmasti pidetään/pidettiin yleisesti friikkinä, en sen takia et molemmilla ois joku gigatismi tms.
Ja ensinnäkin "joi kerralla 119 pulloa olutta"? vaikka ois kuule "spermatismi" kaverilla, niin ei varmasti ole enää hengissä jos juo 119 pulloa olutta "kerralla"...Tämä on just tätä Amerikan show-paini paskaa, missä kaikki on 10cm pitempiä ku oikeasti ja painavat 10-20kg enemmän ku oikeasti, ryyppäävät kaikki maailman viinat ja omistavat euroopan lisäksi kaikki muutkin paikat...Kannattaa vähän miettiä mitä uskoo kun lukee lehtiä.

hunter killer sanoi:
En jaksa edes enää kommentoida, noh sanotaan vielä tämä:...ilmaisin vain mielipiteeni asiasta ja jos totta puhutaan, niin en usko että on voimanoston jo ennestään ryvettyneelle maineelle jotenkin hyväksi tällaiset nostajat.Tämä siis vain minun mielipide.

No kerropas sitten mikä tekee hyvää lajille ja millaiset nostajat?

Vaikka itse en pidä pekan ulkonäöstä, niin kaikkein mieluiten menisin hänen nostoja seuraamaan naisista ja jopa useimmista miehistä.

Back
Ylös Bottom