Sumppari sanoi:Eipä tässä verrattukaan eri liittojen nostajia, mutta voidaan minun puolestani vertailla. Kuka naisnostaja IPFstä pystyisi Becan haastamaan? Minä väittäisin, että tämän Becca on tämän hetken kovin naisnostaja, otettiin sitten alle ammattilais tai IPF varusteet.
Ja epäilen kyllä sitäkin, ettei tuosta +300kg maastanostosta kovin paljoa alaspäin tulla tankoa vaihtamalla, vaikka aavistuksen notkeampi tanko WPOssa onkin. Tosin sekin alkaa antaa apuja lähtökorkeuteen kunnolla vasta 350kg tietämillä.
Kai ymmärrät, että IPF:n ja WPO:n nostajat eivät ole samalla viivalla "lisäravinteidenkaan" osalta? IPF:ssä, kun on nuo testit. Lisäksi nostot suoritetaan täysin erilailla ja syvemmälle IPF:ssä. Noissa viime viikonlopun kisoissa esim. penkissä keventäjä on vielä tangossa kiinni, kun ruvetaan laskemaan tankoa rinnalle?! Luulen, että Beccan tulokset olisivat IPF:n superin tasoa ei sen kummemmat.
Sanoppa kumpi on kovempi IPF:n Raija Koskinen 44kg yhteistulos 425 kg vai Becca? Raija nostaa 9,6 kertaisesti oman painonsa ja se on suoritus se.
Ja ei hernettä nenään. Kiitos. ;)