Becca Swanson penkkasi 227.5 kg (501 lbs)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
hzero sanoi:
no nykyisin pro kisoissa niinku nyt WPO kisoissa kova mave alkaa nelosella.. kuten Andrew Boltton (441kg), Benedikt Magnusson (445kg)..
-H0

Pieni korjaus:

Andy veti 427,5 kg ja Benni 440 kg noissa viime viikonlopun kisoissa.

_RAIDER_ sanoi:
Pieni korjaus:

Andy veti 427,5 kg ja Benni 440 kg noissa viime viikonlopun kisoissa.

hmm.. niin muuten olikin.. eilinen viskin juonti ei tehnyt hyvää.. totta muuten puhut.. Benni sai 440kg ja Andyn 441 jäi vajaaksi ;)

-H0

hzero sanoi:
Musta se et joku nainen on kovempi kuin puolet suomen voimanostajista on todellakin hetki miettiä, olisko pitänyt vaihtaa ajoissa lajia.. enkä tarkoita et Beccan olis pitäny vaihtaa... Becca teki musta kivaa jälkeä kyykky 365kg (varaa olis ollu paljo..) penkki 240,5kg ja veti 315kg.. ;) Penkkiin viel vähän ruutia lisää niin hyvä tulee.. Go Becca!!

-H0

Just joo :hyper: Otetaanpa tytöltä piikit ja varusteet puoleksi vuodeksi veke ja kokeillaan ne tulokset RAW:na tai vaikka IPF:n säännöillä sen jälkeen?

hzero sanoi:
hmm.. niin muuten olikin.. eilinen viskin juonti ei tehnyt hyvää.. totta muuten puhut.. Benni sai 440kg ja Andyn 441 jäi vajaaksi ;)

-H0

Bennin 455 jäi vajaaksi myös ;)

_RAIDER_ sanoi:
Just joo :hyper: Otetaanpa tytöltä piikit ja varusteet puoleksi vuodeksi veke ja kokeillaan ne tulokset RAW:na tai vaikka IPF:n säännöillä sen jälkeen?

Kyllä toisia voi vituttaa jos joku nostaa enemmän...varsinkin nainen
:worship: Aina voi muistaa että jos puntinnosto ei suju niin voi vaihtaa pingikseen tai kuviokelluntaan tms..

_RAIDER_ sanoi:

Ettei vaan silti nostaisi kovemman yhteistuloksen kuin sinä. Ja kevyempänä. :hyper:

Sumppari sanoi:
Ettei vaan silti nostaisi kovemman yhteistuloksen kuin sinä. Ja kevyempänä. :hyper:

Ja miksikö luulette, että se minua vituttaa? Koska kerroin oman haisevan mielipiteeni? Eri liittojen nostoja on turha verrata toisiinsa ja varsinkin tässä tapauksessa. Jos te pidätte tuota uskomattomana suorituksena niin minun puolestani olkaatten hyvä vaan.

Kuten jo jossain aiemmin totesin mielestäni ei ole aivan sama miten tai millä ne raudat nostetaan. Monen mielestä se näyttää olevan ihan sama kunhan saadaan mahdolllisimman suuret romut ylös niin kaikki on ok.

Jopa IPF:n superin naiset tekevät kovempia yhteistuloksia kuin 99% pakkislaisista. ;)

bb23 sanoi:
Kyllä toisia voi vituttaa jos joku nostaa enemmän...varsinkin nainen
:worship: Aina voi muistaa että jos puntinnosto ei suju niin voi vaihtaa pingikseen tai kuviokelluntaan tms..

No mikäs tuossa ehdotuksessa oli niin pielessä? Saahan sitä kritisoida yletöntä dopinginkäyttöä ja varustepelleilyä lajissa kuin lajissa...

Mitä sanoisit jos Rychlak leikkaisi itseltään pallit pois, kutsuisi itseään naiseksi ja penkkaisi naisten sarjassa 450 kiloa? Onko ylipäätänsä mitään rajaa jota ei saisi ylittää yhä kovempien tulosten etsimisessä? Tulisiko esim. tunkki sallia?

En ole koskaan voittanut lotossa, mutta veikkaan ettei kovin montaa miestä(täysjärkistä) löydy, joka olisi ylipäätänsä mistään kateellinen Becca Swansonin kaltaisille naisille.
Minusta tuo "nainen" on sairain esimerkki siitä, mitä urheilu voi pahimmillaan olla.Jos joku häntä ihailee, niin ei muuta kuin onnea jatkoon.

hunter killer sanoi:
En ole koskaan voittanut lotossa, mutta veikkaan ettei kovin montaa miestä(täysjärkistä) löydy, joka olisi ylipäätänsä mistään kateellinen Becca Swansonin kaltaisille naisille.

Voihan tuo Becca olla erittäinkin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä. Sellaisesta asiasta minä voisin vaikka ollakin pikkuisen kateellinen...

Enemmän minua arveluttaa tuo touhu lajin kannalta. Kukin tehköön terveydellään mitä lystää, kunhan ei muita vahingoita.

Tomppa85 sanoi:
Voihan tuo Becca olla erittäinkin onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä. Sellaisesta asiasta minä voisin vaikka ollakin pikkuisen kateellinen...

Epäilen kovasti, ensinnäkin a)Kuka helvetti haluaa tuonnäkösen ihmisen kumppanikseen?(elo ilman rakkautta voi olla perseestä vaikka penkistä nousisi maatilan Mauri ja sen traktori). B) jos ei vielä, niin kohta terveys tekee tenät, on vähän myöhäistä arvostaa elämää..kun alkaa olla niin sisältä kuin ulkoakin rikki. C) Kuinka kauan "friikkinä olo" on hienoa???Muistelen tässä nyt erästä show-painijaa joka lopulta väsyi siihen friikkinä olemiseen..muistaakseni tappoi itsensä?Tämä oli siis Andre the GIANT....
Yms,jne ja kaikki muut mahdolliset.
JA tiedän, että olen itsekin nostanut karvani pystyyn siitä, että jotain syytellään nimimerkin takaa roinaajaksi tms...mutta rajansa kaikella.
Aarre Käpylä teki Haagissa 1990 MM-tittelin voittaessaan 920kg ja nyt 2005 vuonna joku nainen tekee saman?saman painoisena vielä...???
Tottakai Becca on naisista kaikkien aikoijen lahjakkain, en sitä kyseenalaista mitenkään.
Vanha sanontahan kuuluu "vaikkei roinia olisi koskaan keksittykään, niin samat tyypit siellä kärjessä silti keikkuisi...ainoastaan tulokset olisivat heikompia".

_RAIDER_ sanoi:
Bennin 455 jäi vajaaksi myös ;)

Niin sanoinkin alkuun vahingossa et Benni nosti 445 (katoin vaan nopeesti kuvasta kun se sattu olemaan auki koneella..) ja laskin et se on TexasBarin 25kg tanko, mut se oli 20kg leoko.. siitä viiden kilon "heitto".. viskillä oli myös osuutta asiaan.. Bennin 455 yritys jäi lähtökuoppiinsa mut vielä joku päivä.. ;)

Andy ja Benni tanssi valssiakin vähän ja Andy sai pusun poskelle.. oli aika herkkää.. ;) Mutta niinhän se noilla neljän sadan miehillä tuppaa olemaan..

-H0

Yksi mielestäni kovimmista naisista voimanostossa on Raija Koskinen ja onhan noita muitakin, mutta Raija nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Tämä vain esimerkkinä. Ei voi kuin ihmetellä tuon pienen voimapesän tuloksia.

Minä kun muistelin jossain Halmeen kirjassa olleen maininta, jossa alko vaan ryyppäämään yms ja tavallaan aiheutti ittelleen hengenlähdön...voin olla väärässäkin...

hunter killer sanoi:
Minä kun muistelin jossain Halmeen kirjassa olleen maininta, jossa alko vaan ryyppäämään yms ja tavallaan aiheutti ittelleen hengenlähdön...voin olla väärässäkin...
joi viinaaa vitusti ja painoa oli niin paljon ettei pumppu enään kestänyt sitä rallia.

_RAIDER_ sanoi:
Ja miksikö luulette, että se minua vituttaa? Koska kerroin oman haisevan mielipiteeni? Eri liittojen nostoja on turha verrata toisiinsa ja varsinkin tässä tapauksessa. Jos te pidätte tuota uskomattomana suorituksena niin minun puolestani olkaatten hyvä vaan.

Eipä tässä verrattukaan eri liittojen nostajia, mutta voidaan minun puolestani vertailla. Kuka naisnostaja IPFstä pystyisi Becan haastamaan? Minä väittäisin, että tämän Becca on tämän hetken kovin naisnostaja, otettiin sitten alle ammattilais tai IPF varusteet.

Ja epäilen kyllä sitäkin, ettei tuosta +300kg maastanostosta kovin paljoa alaspäin tulla tankoa vaihtamalla, vaikka aavistuksen notkeampi tanko WPOssa onkin. Tosin sekin alkaa antaa apuja lähtökorkeuteen kunnolla vasta 350kg tietämillä.

_RAIDER_ sanoi:
Viski on pahasta - proteiini on hyväksi... :) :offtopic:

:offtopic:
No se oli se tän vuoden kahdeksas kerta kun otin keittoa.. taitaa tulla tasan 10 kertaa tämän vuoden saldoksi et kaippa tuo ei paljoo minun palautumiseeni vaikuta.. ;) aamulla sentään olin pirteenä töissä =)

-H0

hunter killer sanoi:
Epäilen kovasti, ensinnäkin a)Kuka helvetti haluaa tuonnäkösen ihmisen kumppanikseen?(elo ilman rakkautta voi olla perseestä vaikka penkistä nousisi maatilan Mauri ja sen traktori).

Jos hän ei olisi tyytyväinen elämäänsä, niin eiköhän tekisi sitten jotain muuta? Tuskin hän onnettomana ja väkisin tuota hommaa tee.
Ja tuohon ulkonäköön. Kaikille on joku sanotaan. Joku tykkää joku ei. Jotkut katsoo ulkonäköä, jotkut ei. Niin se vain on.

Onkos sulla muijaa? Laita hänen kuvansa tänne, niin päästää kaikki arvostelemaan. Vaikka sun mielestä se olis maailman kaunein, niin voin lyödä pääni pantiksi, että maailmasta löytyisi tuhansia ja tuhansia, jotka ihmettelisivät samaa.. Kuka helvetti voisi haluta tuonnäköisen ihmisen kumppanikseen.
Tai laita vaikka omas kuvas, niin niin eiköhän samaa kommenttia tule sustakin naisten puolelta. Jotkut tykkää, jotkut ei. Miksi siitä pitää tehdä kauhea haloo.

Back
Ylös Bottom