Beba ja reidet!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu, varmasti miljoonaan kertaan käsitelty asia..mutta aloitetaan se omana juttuna niin saadaan varmasti kaikki hyvä tänne esille.

Eli kysyisin nyt muiden hyväksi kokemia takapuolen ja reisien kiinteytykseen ja muokkaukseen sopivia liikkeitä/laitteita. Samalla kiinnostaisi kuulla miten monipuolisia treenejä teette näille alueille. Naisena omaan tyypillisen ongelman, yläkroppa kehittyy huimaa vauhtia, mut se perse! :D ..ja ne reisien löllyt, ja persauksen ylijäämät :D

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!:hyper:

Mä teen kyykkyä, mavea ja askelkyykkyä.
Siinä ne mun tärkeimmät.

Kyykky, suorinjaloin maastaveto, prässi, zercher-kyykky, jefferson-kyykky.......Jos ei noilla perse ja reidet kehity niin ihme.
Enkä nyt tarkota että tunget ohjelmaas noi kaikki, ne on esimerkkejä vaan, kokeilemalla selviää. Ja googlesta selviä mitä noi liikkeet on.

Miten näitä perseketjuja tupsahtelee nykyään kuin sieniä sateella..?

Tulin tänne sanomaan kyykystä ja mavesta, mutta koska muut kerkisivät ensin niin laitan tänne kivan gif-animaation.

deadlift-fail-o.gif

Ketjun alottaja: älä sitten tee kuten tuossa giffissä

Mikähän siinä muuten on, ettei ikinä maven jäljiltä pökertyessä voi kaatua sillai nätisti ja kivuttomasti? Miksi aina kaadutaan kyykkyhäkin kulmaan tai kuten tossa videossa, hampaat edellä käsipainoihin? Kait se on sitä kohtalon ivaa. :)

Ja aiheeseen: kyykkyjä ja glute-ham raisea niin hyvä tulee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
KIITOS!! Olen siis oikeilla jäljillä ollut peppuni kanssa :dance:. Nuo loitontaja/lähentäjä laitteet ei ole kuuluneet ohjelmaan, ne nimittäin tuntuvat pahalta, ja nimenomaan väärissä paikoissa pahalta olipa painot kuinka pienet hyvänsä. Ja miksi pepputopiceja tupsahtelee?..varmaan siksi, että peppu on tärkeä juttu :) :). Kiitos kiitos kaikille!

Mikähän siinä muuten on, ettei ikinä maven jäljiltä pökertyessä voi kaatua sillai nätisti ja kivuttomasti? Miksi aina kaadutaan kyykkyhäkin kulmaan tai kuten tossa videossa, hampaat edellä käsipainoihin? Kait se on sitä kohtalon ivaa. :)

Idea tuossa giffissä lienee kuitenkin että tuo kaveri nosti tuon suhkot painavalata näyttävän raudan pelkällä ristiselällä. Ei mikään ihmekään että tekijä pökertyy kivusta. (Ainakin näyttää siltä, itse rupesin vasta viimeviikolla opettelemaan maastavetoa huolimatta 10 vuoden saliurasta.)

Mave, kyykky ja hyvää huomenta-liike tekee timmin pakaran ja ehkä askelkyykky kans:). Salin ulkopuolellaki vois auttaa pikajuoksu päkiäaskelluksella:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom