Selfiltä löytyy hyviä bcaa vaihtoehtoja jauheena, kannattaa tsekkaa... Sekoittuu hyvin maistuu hyvälle treenin aikana siemaillen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen mitä itse olen tutustunut BCAA-tuotteisiin olen todennut, että ne sisältävät aika pienen määrän näitä ainesosia. Paljon edullisemmaksi tulisi ottaa vaikka 1-2 extra annosta heraa päivässä jos pelkää ettei saa tarpeeksi näitä.
Herasta, kun saa nuo BCAA:t ja myös muita aminohappoja.
Selfiltä löytyy hyviä bcaa vaihtoehtoja jauheena, kannattaa tsekkaa... Sekoittuu hyvin maistuu hyvälle treenin aikana siemaillen.
Vieläkin haetaan vastausta, että onko BCAA hyvä lisä palkkariin krean kylkeen. Nopeuttamaan palautumista/krean imeytymitä ? Hifistelyn vuoksi..??
Auttakaa ny äijää!
Onko kukaan kokeillut tuota, tai muiden valmistajien vastaavia tuotteita? Kokemuksia?
Yleensäppä BCAA maistuu jauhona ihan kuselta, mut tuntuu se silti kätevämmältä ottaa sillee ku tabuina. Ite oon laittanu noihin yleensä lorauksen sitruunamehua joukkoon ni vähä laimenee maku.Maistuuko BCAA jauho normaalisti aivan järkyttävän kitkerälle kuralle? HCT:n kilon tonkka tuli hankittua ja ihan hyvä treenibuusteri se ainakin on, kun joutuu kunnon vihalla sen kurkustaan valuttamaan. Ennen ollut vain kapseleita niin ei ole tähän makunautintoon päässyt tutustumaan.
Miksi ei ennen, aikana ja jälkeen treenin?
Herasta saa bcaa kun vetää tarpeeksi.