BCAA - Haaraketjuiset aminohapot

Meta title: 🔥 BCAA – AMINOHAPPOJEN PIKALATAUS 🔥

Meta description: Haaraketjuiset aminohapot, jotka tukevat palautumista, jaksamista ja treenin aikaista suorituskykyä.

Sen mitä itse olen tutustunut BCAA-tuotteisiin olen todennut, että ne sisältävät aika pienen määrän näitä ainesosia. Paljon edullisemmaksi tulisi ottaa vaikka 1-2 extra annosta heraa päivässä jos pelkää ettei saa tarpeeksi näitä.
Herasta, kun saa nuo BCAA:t ja myös muita aminohappoja.

Jos aikomuksena on esim. juosta aamuaerobinen tyhjällä vatsalla ja haluaa vetää hieman aminohappoja alle niin heradrinkki ei ehkä ole optimaalisin tähän. Paljon parempi vaihtoehto napata muutama gramma BCAA:ta ja lähteä rehkimään.

Selfiltä löytyy hyviä bcaa vaihtoehtoja jauheena, kannattaa tsekkaa... Sekoittuu hyvin maistuu hyvälle treenin aikana siemaillen.

Ei maistu hyvälle ainakaan tuo BCAA Drink Mix tai Muscle Amino Fusion, hyi helvata. :urjo: Tuo Cytosportin Monster Amino maistuu taivaalliselta näihin verrattuna, eikä tarvitse sheikkailla Selfin ohjeen mukaisesti 30sekunttia. Ja kuten aikasemmin totesin, sisältää myös EAA:t ja super nopeita leusiini peptideitä yms. Monster Aminon voimin menee aamutreenit kyllä niin hyvin. Ennen vannoin hiilareiden nimeen ennen treeniä, mutta nykyään menee yhtä hyvin ellei paremmin pelkillä aminoilla + kofu-green tea combolla. Moni pro ukko on korvannut perinteisen palkkarin aminolitkuilla ennen/jälkeen treenien. Vahvasti siihen suuntaan ollaan menossa. Nopea imeytyminen ja prodesynteesi tappiin. Sitten heti ruokaa kotona.

Tähän asti oon kokeillu Leaderin BCAA-jauhoo, ja Fastin Amino Rushia. Vaikutus palautumiseen on iso, varsinkin dieetillä. Suurimmat erot noiden välillä on mun mielestä hinnassa, molempien maku yhtä paska, Fast sekoittuu ehkä paremmin. Nyt menee kokeiluun tuo Monster Amino, toivottavasti on hintansa arvoista.

Vieläkin haetaan vastausta, että onko BCAA hyvä lisä palkkariin krean kylkeen. Nopeuttamaan palautumista/krean imeytymitä ? Hifistelyn vuoksi..??

Auttakaa ny äijää!

Vieläkin haetaan vastausta, että onko BCAA hyvä lisä palkkariin krean kylkeen. Nopeuttamaan palautumista/krean imeytymitä ? Hifistelyn vuoksi..??

Auttakaa ny äijää!

No ei se nyt ainakaan kreatiinin imeytymistä paranna. Varastointia korkeintaan. Ja kyllä, BCAA on hyvä lisä palkkariin.

Haulla en löytänyt vastaavaa ketjua, joten päätin tehdä uuden. BCAA purkki alkaa olemaan finito, joten lisää tarvis ostaa kohtapuolin. *******:stä bongasin Stacker 2:sen BCAA Ethyl Ester - nimisen tuotteen, jolla on ainakin iskevä kuvaus:
"By linking the ethyl ester to the branched chain amino acids this STACKER-2 product is many times more effective than regular BCAA products. Ethyl ester is absorbed perfectly by the body and therefore takes the amino acids into the bloodstream completely intact and without the need for digestion, whereas old-style BCAA supplements would largely be destroyed in the stomach and therefore fail to work. BCAA Ethyl Ester works faster, works better and is more effective in relatively low doses."

Onko kukaan kokeillut tuota, tai muiden valmistajien vastaavia tuotteita? Kokemuksia?

Ja linkki tuotteeseen: http://www.*******/product_detail.asp?prod_id=1188

Onko kukaan kokeillut tuota, tai muiden valmistajien vastaavia tuotteita? Kokemuksia?

Linkkejä verkkokauppoihin ei sallita joten tuo melko varmasti poistetaan, valmistaudu :D Mutta etyyli esteriin sen verran että tälläkin forumilla oli muistaakseni Kreatiinin yhteydessä keskusteltu ja siinä ei tutkimukset ollu löytäny näyttöä paremmasta hyötysuhteesta verrattuna monohydraattiin ja puryvaattiin. En usko, että eroa syntyy huomattavia määriä tässäkään tapauksessa jotta sais perusteltua noiden estereiden kalliimman hinnan...

Jotenkin kuulostaa vähän kummalliselta tuo maininta aminohappojen hajoamisesta mahalaukussa. Atomeiksiko ne siellä menee vai? Luulisi olevan aika optimaalista imeytymisen suhteen nuo vapaat aminot, joten tarvinneeko siihen mitään esteröintejä imeytymisen parantamiseksi.

Maistuuko BCAA jauho normaalisti aivan järkyttävän kitkerälle kuralle? HCT:n kilon tonkka tuli hankittua ja ihan hyvä treenibuusteri se ainakin on, kun joutuu kunnon vihalla sen kurkustaan valuttamaan. Ennen ollut vain kapseleita niin ei ole tähän makunautintoon päässyt tutustumaan.

Maistuuko BCAA jauho normaalisti aivan järkyttävän kitkerälle kuralle? HCT:n kilon tonkka tuli hankittua ja ihan hyvä treenibuusteri se ainakin on, kun joutuu kunnon vihalla sen kurkustaan valuttamaan. Ennen ollut vain kapseleita niin ei ole tähän makunautintoon päässyt tutustumaan.
Yleensäppä BCAA maistuu jauhona ihan kuselta, mut tuntuu se silti kätevämmältä ottaa sillee ku tabuina. Ite oon laittanu noihin yleensä lorauksen sitruunamehua joukkoon ni vähä laimenee maku.

Nostetaas taas vanha ketju kolmannen kerran ja aloitetaan sillä, että mitä tuo BCAA auttaa? Empä saanut selville näistä viesteistä...

"BCAA nopeuttaa palautumista, stimuloi lihaskasvua, parantaa suorituskykyä ja ehkäisee katabolialta. Ne on välttämättömiä aminohappoja ja ne stimuloi proteiinisynteesiä. Väitetään tehostavan myös rasvan palamista, sekä voiman ja kestävyyden parantumista."

http://www.pakkotoisto.com/ravinto/97021-bcaa-n-syoenti/ :)

Moi! :D

Olen menossa perjantaina Intiaan kuukaudeksi. Ruoka on lähes rasva- ja hiilaripitoista kokonaan. Niin kannattaako ottaa BCAA:ta joka päivä siellä ollessa vaikka ei niinkään treenaile kovaa. Olemme menossa äitini kotikaupunkiin, Shimlaan, joka sijaitsee himalajan lähettyvillä. Siellä olisi tarkoitus treenata kerran pari viikossa omalla keholla. Tavoitteekseni olen ottanut, että saisin kuukauden aikana vedettyä tuon yhden käden leuka pitäen käden suorana. Nykyään menee, jos aloitan koukussa.

Mutta se pääpointti, onko järkeä ottaa BCAA:ta mukaan vai meneekö ihan hukkaan..?

Mulle tulee mieleen että mitähän se Intialainen tullimies miettii kun löytää sun matkatavaroista jotain jauhetta? Olipa se sitten purkissa tai pussissa? Äkkiseltään tulee mieleen että se ei mieti ekana että: jep kaveri aikoo estää lihaskatoa lomallaan....

Back
Ylös Bottom