BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Melko pitkät tauot pidit jos tarkotuksena oli rest-pauseina tehdä nuo sarjat (?). Ootko kauankin tehnyt 2-jakosta dc:tä ennen 3-jakoseen siirtymistä?

Pitkät tauot sarjojen välillä? En tiedä monta sekuntia tauot ovat mutta hengitän n. 15 kertaa syvään sisään ja ulos ennen seuraavaa sarjaa. Oliko liian pitkät tauot?

En nyt muista kauanko treenasin 2-jakoisella DC:lla ennen 3-jakoiseen siirtymistä. Pitää katsoa treenipäiväkirjan puolelta. Olen miettinyt jos siirtyisin taas vaihteeksi 2-jakoiseen ohjelmaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Danttehan on sanonu että 10-15 syvää hengenvetoa otetaan, eikä katsota kellosta että miten pitkään siinä kestää.

Ei ollut minusta liian pitkät tauot, noin se RP-sarja DC tyylillä menee.
Danttehan on sanonu että 10-15 syvää hengenvetoa otetaan, eikä katsota kellosta että miten pitkään siinä kestää.

Eli olen siis käsittääkseni ymmärtänyt oikein tuon periaatteen. Vai onko jollain eriäviä mielipiteitä?

Kait mää sitte vaan puuskutan niin vauhdilla, että tauot on lyhyitä:D. Tuon 15 syvää hengitystä pidin itsekin aina taukoa dc:ssä rp-sarjoissa. Pääasiahan tuossa on se ilman saaminen, ei niinkään tauon ajallinen pituus, joten menee varmaan Danten sääntöjen mukaisesti nuo sun sarjat:)

Riippuuhan nuo syvät hengitykset myös keuhkojen tilavuudestakin.

Tän päiväinen DC-hauistreeni otettiin videolle. Sitä ei varmaan kukaan halua nähdä?

On näköjään niin kova yleisön pyynti että pistetääs se hauistreenivideo kehiin :lol2: .

Aika perkeleen lungisti sä noita sarjoja vetelet, kontrolloidut laskut eikä mitään säätämistä. Mikäs oli tuo kaunis sikermä, joka pärähti soimaan lopputekstien aikana?

Aika perkeleen lungisti sä noita sarjoja vetelet, kontrolloidut laskut eikä mitään säätämistä. Mikäs oli tuo kaunis sikermä, joka pärähti soimaan lopputekstien aikana?

Siinä oli ihan liian vähän painoja. Se kaunis sikermä oli Behemothin Slaves Shall Serve :rock: .

Oli juu melkosta meininkiä. Kauheat alkuhehkutukset ja lopulta luvassa oli 3 taljavemputusta ja kaikki tepastelut siinä välissä. :D Lopussa vielä "train hard" :D.

Hassu pätkä.

Yhä pakko mainita se kerta kun Propaini paidan nykäisi salilla pois. Voitte kuvitella kun tuollanen tyyneyden tyyssija, joka ei koskaan egoile eikä hillu hihattomassa niinkun minä, ensimmäistä kertaa on hihattomassa ja julmat, suorastaan vihaiset lihat paljastuu. :) Propain - The unbelievable.

news_108_10.jpg

Oli muuten vitun tylsä video. :D

Sinne meni yli 4 minuuttia hukkaan mun elämästä. :(

Oli juu melkosta meininkiä. Kauheat alkuhehkutukset ja lopulta luvassa oli 3 taljavemputusta ja kaikki tepastelut siinä välissä. :D Lopussa vielä "train hard" :D.

Hassu pätkä.

Eli vitun tylsä pätkä. OK, poistetaan.

Yhä pakko mainita se kerta kun Propaini paidan nykäisi salilla pois. Voitte kuvitella kun tuollanen tyyneyden tyyssija, joka ei koskaan egoile eikä hillu hihattomassa niinkun minä, ensimmäistä kertaa on hihattomassa ja julmat, suorastaan vihaiset lihat paljastuu. :) Propain - The unbelievable.

news_108_10.jpg

Kiitos :worship: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom