BB Pro-Pain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
katoppa ukkoa, oot näköjää olkapää-reeniä kuvannu 3f:llä :)

respectit olemuksesta & treenityylistä, aina ei tarvitse repiä ja agreta.

Ootko jaksanu reenailla?

Siellähän se tosiaan tuli kuvattua. Tekis mieli kuvata lisää. Kiitos respecteistä. DC on aika rauhallinen treenityyli ja sopii senkin puolesta hyvin mulle. Ei tässä iässä viitsi enää repiä, menee vaan paikat ihan paskaks. Oon jaksanu treenailla, treenipäiväkirjasta näkee missä ja miten mennään tällä hetkellä. Tosin en oo viitsiny päivittää sitä viimeisimpien treenien osalta koska kukaan ei lue sitä. Ootko ite jaksanu treenailla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olitkos ProPain tänään sattumoisin käymässä tennarissa joskus kahden maissa?

Olin käymässä. Miten sä erotit tällaisen kyniksen siitä väenpaljoudesta?

Sitä mäkin ihmettelin! Äijähän katoaa ohuen rauduskoivunkin taa niin miten ihmeessä tuollaisen riisitikun voi tennarissa bongata?

:D

Se oli vitsi, älä lyö mua ku nähdään salilla.

Otan sut syliin ja pussaan sua poskelle kun nähdään salilla :lol2: .

Ei tsiisus minkä kokoinen jässikkä säkin olet! En ihan heti olisi tuollaiseksi möröksi kuvitellut :D
Kuvia nykykunnosta? :) noista tässä tredissä olevista kuvista kuitenkin on jo aikaa..

Ei tsiisus minkä kokoinen jässikkä säkin olet! En ihan heti olisi tuollaiseksi möröksi kuvitellut :D
Kuvia nykykunnosta? :) noista tässä tredissä olevista kuvista kuitenkin on jo aikaa..

Ei ole yhtään kuvaa nykykunnosta (onneksi!). Laitetaan kuvia kehiin jos pääsen vielä kuntoon.

Nyt pitäis kehittää joku sairas hirviö Propaanista. Samaa tapaa kuin meitsin avatar.

Liitteet

• self.jpg
    self.jpg
    120 KB · Katsottu: 764
Nyt pitäis kehittää joku sairas hirviö Propaanista. Samaa tapaa kuin meitsin avatar.

Hell yeah! Sulla on v***n siisti avatar.

Pitäiskö leikata parta pois?!

Viimeksi muokattu:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom