BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä aika turha kritisoida aloittelijoiden tekemisiä. Moniko meistä konkareista treenasi heti uran alusta täysin optimaalisesti kuten ammattilaiset ? Tuskin kukaan. Vain täydellisessä maailmassa kaikki treenaisivat heti oikein ja penkkaisivat 150kg alle vuoden treenillä. Kysyisin myös moniko penkkasi 150kg 10 kk treenillä ? Tai paransi muuten maksimiaan 100kg samassa ajassa. Joku Mike ja vastaavat geneettlsesti lahjakkaat ehkä. Harva meistä vain on sellainen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen.
Eli tapahtunut juuri niin kuin murha infossa huhuiltiin. Lapsia uhkailtu. Eniten huvittaa kun osa öyhöttää edelleen että Immu on ollut ampuja. Tapauksella silminnäkijöitä sekä tekijä tunnustanut. Eiköhän aseestakin ole sormenjäljet otettu. Minkä ihmeen takia Immu sekaantuisi toisten riitoihin. Tietääkseni elää onnellista perhe elämää eikä omien sanojen mukaan halua enää koskaan vankilaan.
 
Jokainen? Hiukan? Ei varmasti saa.
Totta😀 Aika helppoa olisi voimailu jos jokainen "hiukan panostamalla" pukkaisi penkistä 150kg kolmen vuoden treenillä. Entä jos panostaa "aika tosissaan" ? Silloin jokainen penkkaa 200kg. Tällä logiikalla 99.9% treenaa ihan päin persettä eivätkä panosta yhtään treeneihin. Ehkä kourallinen pakkis tyypeistä treenaa kunnolla. Kaikki muut sadat tuhannet vain läpsyttelevät.
 
Totta😀 Aika helppoa olisi voimailu jos jokainen "hiukan panostamalla" pukkaisi penkistä 150kg kolmen vuoden treenillä. Entä jos panostaa "aika tosissaan" ? Silloin jokainen penkkaa 200kg. Tällä logiikalla 99.9% treenaa ihan päin persettä eivätkä panosta yhtään treeneihin. Ehkä kourallinen pakkis tyypeistä treenaa kunnolla. Kaikki muut sadat tuhannet vain läpsyttelevät.
Ja jatkan vielä, että vaikka söisi ja treenaisi kuinka optimaalisestikin niin kaikki ei siltikään saa. Ei ikinä kaikki.
 
Nuo kaksi eivät ole missään nimessä toisiaan pois sulkevia. Treeni on hyvää vastapainoa pääkoppaa kuormittavalle työlle.

Mutta juurikin noin, kuka mihinkin haluaa panostaa. Ja jos työhön panostaa, niin ei tuo täällä ihmetelty palkka ole todellakaan ihmeellinen.
Ei ole ihmeellinen. Lisäksi siihen palkkaan on monta reittiä, voi käyttää luovuutta. Moni ei myöskään ehkä täysin ymmärrä mikä sitä palkkaa tuo. Mitä enemmän lisäarvoa teet ja mitä enemmän kehität itseäsi (joka johtaa lisäarvoon), niin sitä paremmin ansaitset, pääpiirteissään. Insinööriä minulla on ollut mahdollista kehittää maailmanluokan osaaminen ihan työajalla, töitä tehden. Olen panostanut töihin töissä ollessa siksi, että viihtyisin työssäni ja että olisin niin hyvä, että töitä ylipäätään on. Penkki taas itsellä jäi 140kg lukemaan.

Pahoittelut OT. Aiheeseen ei ole sanottavaa.
 
Ja jatkan vielä, että vaikka söisi ja treenaisi kuinka optimaalisestikin niin kaikki ei siltikään saa. Ei ikinä kaikki.
Aika yleistä että kovia tuloksia tekevät tyypit olettavat heikompien tekevän asiat väärin. Ei mitenkään erikoista että heikompi ottaa lajin enemmän tosissaan. Kun on paskat geenit ei saa mitään lahjaksi. Lahjakas nyt penkkaa 150kg vaikka kävisi salilla 2 x viikossa puoli valoilla jumppaamassa ja söis pelkkää roska ruokaa.
 
Aika yleistä että kovia tuloksia tekevät tyypit olettavat heikompien tekevän asiat väärin. Ei mitenkään erikoista että heikompi ottaa lajin enemmän tosissaan. Kun on paskat geenit ei saa mitään lahjaksi. Lahjakas nyt penkkaa 150kg vaikka kävisi salilla 2 x viikossa puoli valoilla jumppaamassa ja söis pelkkää roska ruokaa.
Miten roskaruoka muka, estäisi nostamasta isoja romuja?! Saahan niistä kaloreita ja protskua. Terveydelle eivät kyllä ole hyväksi. Mä söin paljon roskaruokaa, enkä mä läski oo ollut iknä. Nyt olen vähentäntänyt kulujen takia ja olen kyllästynyt roskaruokaan. Hyvä kroppa mul oli roskaruuasta huolimatta. Dave Palumbo aikonaan söi joka päivä roskaruokaa, kun tunsi kuihtuvansa muuten. Oli muuten ihan sika kreä silti kilpailu aikoinaan.
 
No ei varmaan estä nostamasta isoja romuja mutta tolla tavalla, ennemmin tai myöhemmin olet läski.
Ei välttämättä, jos ei ole liikaa kaloreita. Elimistölle kyllä erittäin haitallista. Tottakai ihmisen koollakin on merkitystä. Joku 70kg jätkä jos syö esim. Kolme mäkkäri ateriaa päivässä, niin kyllähän sitä läskiä kuvittelisi tulevan.
 
Miten roskaruoka muka, estäisi nostamasta isoja romuja?! Saahan niistä kaloreita ja protskua. Terveydelle eivät kyllä ole hyväksi. Mä söin paljon roskaruokaa, enkä mä läski oo ollut iknä. Nyt olen vähentäntänyt kulujen takia ja olen kyllästynyt roskaruokaan. Hyvä kroppa mul oli roskaruuasta huolimatta. Dave Palumbo aikonaan söi joka päivä roskaruokaa, kun tunsi kuihtuvansa muuten. Oli muuten ihan sika kreä silti kilpailu aikoinaan.
Ei estäkään. Se oli vain esimerkki että jotkut pääsevät toisia pidemmälle vaikka syövät päin persettä ja treenaavat miten sattuu. On iso ero syökö PELKKÄÄ roskaruokaa vai normi ruuan LISÄKSI roskaruokaa. Tuskin Palumbo hankki kilpa bodarin kroppaa pelkillä hamppareilla ja pizzalla. Eiköhän siinä ole perus bodarin ruuat olleet perustana. Siihen päälle hamppari pari päivässä ei merkkaa juuri mitään massakaudella. Dieetillä aivan varmasti jää roska ruuat pois.
 

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen.
Lapsia uhkailtu, hyi vittu mikä oksettava niljake. Onneksi päästettiin päiviltä.
 
Tällaisiin ja lähes kaikenlaiseen saa olla valmis, kun sekaantuu tiettyihin rikollispiireihin. Tässä tapauksessa kaikki osapuolet kytköksissä rikollisuuteen.
Totuus tämän tapauksen pohjalta tuskin meille ikinä selviää. Henkirikokseen epäillyn tarinan versio kyllä aikanaan esille.
Ja jotain jos ja ketä esitutkinnassa kuullaan.
 
Eikö konnilla ole minkäänlaista moraalia nykyään, kun lapsiakin uhkaillaan. Kyllä lapset pitäisi jättää rauhaan olivat, vanhemmat millaisia tahansa

10-20 vuotta sitten taisi vielä olla, tätä nykyä ei. Nykyään nämä kiristys / keksityt velat paljon yleisempiä, samoin väkivallan käyttö ja sen raakuus muuttunut paljon. Varsinkin näillä uusilla ulkomaalaistaustaisilla ryhmittymillä, mutta näköjään myös ainakin osalla kotimaisiakin kerhoja. Kyllä tuossa kun aletaan kaikkeen syyttömiä olevia pieniä lapsia uhkailemaan, niin astutaan tietyn pisteen yli. Siinä alkaa tietyllä tapaa tälläisiäkin ratkaisuja ymmärtämään.
 
10-20 vuotta sitten taisi vielä olla, tätä nykyä ei. Nykyään nämä kiristys / keksityt velat paljon yleisempiä, samoin väkivallan käyttö ja sen raakuus muuttunut paljon. Varsinkin näillä uusilla ulkomaalaistaustaisilla ryhmittymillä, mutta näköjään myös ainakin osalla kotimaisiakin kerhoja. Kyllä tuossa kun aletaan kaikkeen syyttömiä olevia pieniä lapsia uhkailemaan, niin astutaan tietyn pisteen yli. Siinä alkaa tietyllä tapaa tälläisiäkin ratkaisuja ymmärtämään.
Keksityt velat on kyllä kuulunut vuosien ajan kotimaisten pellekerhojen (cannonball, ub ym. roskasakki) toimenpiteisiin.
Mediasta on saanut ihan riittämiin lukea.

Että ei ulkomaalaistaustaiset jengit sitä ilmiötä ole tänne tuoneet vaan sitä on aina ollut.
Jo 90-luvulla skinit kännipäissään kiristivät porukkaa keksityillä veloilla
 
Keksityt velat on kyllä kuulunut vuosien ajan kotimaisten pellekerhojen (cannonball, ub ym. roskasakki) toimenpiteisiin.
Mediasta on saanut ihan riittämiin lukea.

Että ei ulkomaalaistaustaiset jengit sitä ilmiötä ole tänne tuoneet vaan sitä on aina ollut.
Jo 90-luvulla skinit kännipäissään kiristivät porukkaa keksityillä veloilla
En meinannutkaan että ulkomaisten myötä olisi keksityt velat tulleet, vaan lähinnä tuota muuta muutosta mikä on tapahtunut, väkivallan suhteen, ja esimerkiksi suhtautumisesta viranomaisiin. On kuulunut vuosien ajan keksityt velat, mutta Ub:n myötä ne pikkuhiljaa yleistyi rajusti. Toki muutkin kerhot tehnyt samaa, mutta ei siinä määrin. Ei 90 ja 2000 luvulla niistä samalla tavalla puhuttu kuin tänä päivänä.
 
Back
Ylös Bottom