BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Itse käsitin, että uhrilla oli yhteyksiä UB. En tiedä onko sitten myöhemmin paljastunut että molemmilla. Se että jokin kerho peri tältä Veijolalta jotakin velkaa (keksittyä tai ei), ei vielä tarkoita että hänellä olisi kerhoon jotain yhteyksiä.

Pakkohan siellä jotain yhteyksiä on olla. Ja ainakin netissä pyörivien huhujen mukaan on ollutkin. Ei nuo nyt yks kaks vaan ovelle ilmesty sanoo, et oot velkaa. Jotain bisneksiä siellä on yhdessä tehty, josta sitten on tullut erimielisyyttä ja siitähän nää tilanteet sit yleensä eskaloituu. Uhri esiintyy kyllä UB:n väreissä netissäkin olevassa kuvassa.

Ylipäätään pitää olla ihan vitun tyhmä, jos omaa minkäänlaisia yhteyksiä tuollaisiin piireihin, jos omaa minkäänlaista liiketoimintaa. Joko sun pitää olla ruokaketjun huipulla, että sulla on oikeesti jonkinlaista sananvaltaa asioihin. Alemman tason rivijäsenenä aletaan vaan vaatimaan osaa niistä tuotoista ja etenkin jos satut olemaan vaan joku kaveri ilman liivejä. Mikäli ruokaketjun alapäässä pyörii niin pitäisi olla joku soskun apustuksilla elävä nahjus, jolla teetetään paskahommia ja siitä palkintona saa kavereille kertoa, että tuntee pari liivityyppiä. Jos noissa piireissä tienaa yhtään niin tekosyyllä sit aletaan vaatimaan jotain suojelurahaa tai tulee jotain "sakkoja". Lisäksi noissa piireissä näyttää yläpään johto vaihtuvan tasaisin väliajoin. Vanhat tekijät syrjäytetään, kun niillä alkaa näyttämisen halu vähenemään ja nuorilla taas on tarve näyttää kovuutensa.

Joten oli syy ihan mikä tahansa, keksitty tai oikea velka tai munilleen menneet bisnekset niin ihan itse on tuohon tilanteeseen itsensä ajanut, joten mun puolesta elinkautinen olis ainoa oikea ratkaisu. Jos on niin vajukki, että tuossa iässä pitää vielä gänstaa leikkiä niin tuomiokin kovimman mukaan.

En muuten ymmärrä naisia, jotka tällaisten kanssa pyörii. Onko se sitten niin hienoa ja maskuliinista, kun äijällä on liivit päällä tai kavereina pyörii jotain liiviporukoita. Sit sattuu jotain tällaista niin yks kaks ootkin ite väkivallan uhan alla ja pahimmassa tapauksessa omat lapset myös.

Mut tän ketjun sisältö on ollu kyllä ehkä yksi pakkiksen all time best. Naiset haluaa hormoneilla pumpattuja miehiä siitäkin tosi asiasta huolimatta, että hormoneita käytetään paljon rikollis- ja homopiireissä. Noh, kyllähän jostain syystä monet hormoninen käyttäjät haluaa jostain syystä esiintyä jotenkin "kovana" jätkänä. Ja mikäpä sen parempaa, kuin esiintyä jonain pikku-gängstana. Onhan sitä netissäkin kuva, jossa kohtalaisen monta vähintään skenen puolihahmoiksi laskettavaa henkilöä poseeraan tykit ja tussarit käsissä, kuin kovemmatkin gängstat. Kumpi sitten syy ja kumpi seuraus, ylipäätään viehätys tuollaiseen elämäntyyliin vai hormoneiden aiheuttama impulssikontrollin lasku. Kyseessä varmasti jonkinlainen itse itseään ruokkiva noidankehä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muuten ymmärrä naisia, jotka tällaisten kanssa pyörii. Onko se sitten niin hienoa ja maskuliinista, kun äijällä on liivit päällä tai kavereina pyörii jotain liiviporukoita.
Jos lähdetään tarkastelemaan tällaisen naisen taustoja, niin eiköhän sieltä löydy monenlaista ongelmaa, rikkinäistä perhettä, päihteitä jne. Kriminaali liivimies saattaa näyttäytyä ikään kuin turvallisena isähahmona vaikka todellisuudessa se olemattoman impulssikontrollin omaavana vetelee muijaansa pataan harva se ilta.

Parisuhteet rikollispiireissä on monesti aika surullista seurattavaa. Erästä on tässä tullut vierestä seurattua eikä kyllä käy kateeksi vaikka kuinka olisi ulkoisesti asiat hyvin.
 
Itse en ainakaan saa mitään mielihyvää, katselemalla bodareiden vartaloita. Katselen minkälaiset lihasten kiinnityskohdat on, minkälainen lihasrakenne on, minkälainen hartia ja lantio luusto on. Omaa vartaloa ihastelen päivittäin ja saan siitä mielihyvää. Homot ovat kuuluneet kehonrakennukseen aina. Jos joku löisi aseenpiipun ottaani ja sanoisi, että anna persettä tai kuole, valitsisin mielummin kuoleman. Mutta jos joku esim. löisi 100 000€ käteen ja sanoisi että pane mua perseeseen, niin tekisin kyllä. Onneksi nykyään on vapaampaa ajattelua homo seksuaaleja kohtaan. Ärsytti kyllä, yhdessä vaiheessa, kun toitotettin koko ajan ja joka sarjassa, täyty olla kiintiö homo. Suomessa ei ole kuin 0,6% väestöstä, homoseksuaaleja. Ruotsissa 1-2%. Omassa kaveri piirissä ei ole oikein ketään. Ehkä ovat kaapissa.
Ettei vaan jo ihan parikymppiä riittäisi.
Oos nyt Patu rehellinen
 
Ei se ihan noin ole. Suomessa konnillakin on perinteisesti ollut edes jotkin moraalisäännöt, kuten että lapset on jätetty rauhaan. Tietyn kulttuurin maahanmuuttajat ovat tuomassa tähänkin sääntöön muutoksia.

Jos pitää paikkaansa, että Milad on uhkaillut Veijolan lapsia niin luoti päähän oli ansaittu ja toivon sen näkyvän myös tuomiossa. Menköön vaikka hätävarjelun liioitteluna tjmv.

Lähinnä tarkoitin että konnaksi ei tulla jos siihen hommaan ei varta vasten lähde. Ja sitten se saattaa tuoda mukanaan kaikenlaista muutakin paskaa
 
Homo on jos tuntee vetoa, samaan sukupuoleen.

Eli siis, jos sattuu joutumaan vaikka sotalaivalle niin voi pillun puutteessa nussia viereisen punkan kaveria? Eikä ole pelkoa että joutuu kuoleman jälkeen vanhan vihtapöksyn pataan porisemaan ikuiseen kärsimykseen oikeiden homojen kanssa.
 
Eli siis, jos sattuu joutumaan vaikka sotalaivalle niin voi pillun puutteessa nussia viereisen punkan kaveria? Eikä ole pelkoa että joutuu kuoleman jälkeen vanhan vihtapöksyn pataan porisemaan ikuiseen kärsimykseen oikeiden homojen kanssa.
Raamatussa sanotaan kyl, että joutuu helvettiin. Eipä ole kyllä omalla kohdalla pelkoa siitä. Mun mielestä täytyy olla homo, jos panee toisia miehiä. Mutta jos sen tekee hyvästä raha summasta, asia muuttuu. Itse en kykenisi olemaan antavana osapuolena, vaikka olis henki kyseessä. Mielummin kuolisin.
 
Nykyään saa itse valita sukupuolen eli missä menee rajaa? Esim ladyboyt voivat olla erittäin feminiinejä. Moni mies myös tykkää saada finkkua peppuun
 
Just mietin et miks moderoit toisesta ketjusta asiallisesti ihan täyttä offtopicia mut täällä tää tuuba vaan jatkuu sivusta toiseen.

Moderoin vain kamppailupuolta ja muualta ainoastaan täysin selvät tapaukset, kuten dopingin ostoilmoitukset, tappouhkaukset tai vastaavat.

Siitä että rupeaisin tätä moderoimaan, pitäisi maksaa aika paljon.
 
Itse käsitin, että uhrilla oli yhteyksiä UB. En tiedä onko sitten myöhemmin paljastunut että molemmilla. Se että jokin kerho peri tältä Veijolalta jotakin velkaa (keksittyä tai ei), ei vielä tarkoita että hänellä olisi kerhoon jotain yhteyksiä.
Joka tapauksessa jos on tilanne että tietää kerhon olevan omien velkojen perässä, on homma sen verran hämärällä pohjalla että en näe mitenkään kummallisena asiaa, että kannetaa asetta mukana. Yleensä myös jos kerho perii velkoja, niin perittävältä on jonkinlaisia yhteyksiä rikollis maailmaan asiakkaana tai ”yhteistyökumppanina”. Toki monet voimailijat/bodarit kerholaisiltakin rohtonsa saa eli ei se sinänsä automaattisesti sen suurempia kerhoyhteyksiä todista. Siinä vaiheessa vaan kun kiristys on tuon tasoista että käsketään toinen ampumaan toinen, niin on luultavasti vähän suuremmista veloista kyse rahallisesti tai tekemisien/tekemättä jättämisien osalta.
 
Tollasen oli tuonut Miladin emäntä ampumapaikalle
 

Liitteet

  • 0b4d302a2ce3fa18.jpg
    0b4d302a2ce3fa18.jpg
    123,4 KB · Katsottu: 921
Piti vielä sanoa että Veijolan face sivuilla hyvä elämämkoulu kallujen vittuilu sota menossa. Löytyy kun katsoo julkaisujen kommentit. Miladin emännän nyt tietävät kaikki kun nimi löytyy Miladin profiilista. Pitihän sekin uteliaana tsekata.

Se on ikävää jos lapset joutuvat soppaan mukaan. Mutta pitää myös kysyä miksi pitää hankkia lapsia jos on korviaan myöten rikollisella tiellä. Kannattaisi niitä lapsia tehdessä tajuta että he ovat mukana samassa sopassa halusivat tai eivät.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom