BB Jari Veijola

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Murha vai tappo… Paljon asioita mistä ei tiedetä ja ne vaikuttaa.

Murha perusvarmaa noilla tiedoilla mitä mediassa. Valmistautunut tekoon ottaessaan aseen mukaan tapaamiseen. Ja tapaaminen henkilön kanssa kuka perimässä velkaa ja sisältänyt uhkailua. Eli tarkoitus riistää henki vastapuolelta.
Ammuttu enemmän kuin yksi laukaus?

Esitutkinnassa selviää lisää. Voi tapoksi vääntyä jos totuus tapahtumien kulussa muuta.
Nuissa piireissä taitaa ase olla mukana 247 varsinkin tilanteessa jossa on tullut uhailua itseä tai perhettä vastaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu että suurin osa on ihan pelkkää yleistystä. Noi homo- ja lihasjutut esimerkiksi. Mistä te tiedätte minkälaisista onko siinä mitään eroa homojen tai heteroiden suhteen, minkälaisia vartaloita mieluummin katselevat, tai minkälaisia todennäköisimmin itse ovat? Ei telkkarin muotiohjelmiin tai lehtien sivuille varmaan laiteta niitä ryönäisimpiä läskejä kummastakaan sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta. Ja itse en telkkariakaan katso että en osaa ottaa kantaa minkälaisia homoja homojen sisustuohjelmiin esimerkiksi nykyään laitetaan, sellainen ohjelma ainakin joskus oli. Luulen että keskiverto homobaarissakaan ei ole sellaista kuin Tom of Finlandin maalauksissa.
 
Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu että suurin osa on ihan pelkkää yleistystä. Noi homo- ja lihasjutut esimerkiksi. Mistä te tiedätte minkälaisista onko siinä mitään eroa homojen tai heteroiden suhteen, minkälaisia vartaloita mieluummin katselevat, tai minkälaisia todennäköisimmin itse ovat? Ei telkkarin muotiohjelmiin tai lehtien sivuille varmaan laiteta niitä ryönäisimpiä läskejä kummastakaan sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta. Ja itse en telkkariakaan katso että en osaa ottaa kantaa minkälaisia homoja homojen sisustuohjelmiin esimerkiksi nykyään laitetaan, sellainen ohjelma ainakin joskus oli. Luulen että keskiverto homobaarissakaan ei ole sellaista kuin Tom of Finlandin maalauksissa.

Samaa luuta ja nahkaa ollaan jokainen, loppujen lopuksi madot syö kaikki meistä.
 
Tätä ketjua kun lukee niin tuntuu että suurin osa on ihan pelkkää yleistystä. Noi homo- ja lihasjutut esimerkiksi. Mistä te tiedätte minkälaisista onko siinä mitään eroa homojen tai heteroiden suhteen, minkälaisia vartaloita mieluummin katselevat, tai minkälaisia todennäköisimmin itse ovat? Ei telkkarin muotiohjelmiin tai lehtien sivuille varmaan laiteta niitä ryönäisimpiä läskejä kummastakaan sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta. Ja itse en telkkariakaan katso että en osaa ottaa kantaa minkälaisia homoja homojen sisustuohjelmiin esimerkiksi nykyään laitetaan, sellainen ohjelma ainakin joskus oli. Luulen että keskiverto homobaarissakaan ei ole sellaista kuin Tom of Finlandin maalauksissa.

no kyllähän sen homon monesti tunnistaa.. joo nyt joku tähän että kyllä homo homon tunnistaa :LOL:
no itseasiassa en montaa homoa tunne, mutta nämä jotka tunnen nii on kyl niin homon oloisia että!
oikeasti en kyl tuolta katukuvasta voi varmuudella sanoa kuka on homo ja kuka ei.. 😁
 
No eihän siinä mitään väärää olekaan.

Kyllä jotain massamonsteria katselee melkein ihaillen mutta vähän nykyään mietityttää jo että onko kemian sijasta öljyä jossain paikoin ja vissiin on sekä että.
Sinällään normaalisti se massamonsteri ei ole ihan repivässä kireydessä ja on vain iso.
Sinällään sille tasolle on helvetin vaikea ja vaarallista päästä ja kun Suomessa lääkinnällinen taso ei ole ihan Oxykone gym teamin tai Ameerikan luokkaa niin kun meidän tämän hetken bodausta katsoo niin ...Joo
Sory Anteeksi Ei ole bodareiden vika vaan olosuhteiden.

No sinällään harvempaa homoseksuaalia taitaa ainakaan seksuaalisti massamonsteri kiinnostaa ainakaan jos kyselee.( Hyi ! Tommonen!)
Sinällään se on jännää että piileekö monessa hetero elämää elävässäkin se pikku homppeli siellä kaapissa koska usein kuulee:
" Tuo on liian iso En ainakaan tollaiseksi haluais tulla! Pitäs jättää vähän vähemmälle! "

Tuntuu että arvostetaan sellaista homoseksuaalin arvostamaa vartaloa myös.


Kun kyllä homon mieleen toki on enemmän nämä miesten bikini psykikue fitness vai mitä ne nyt oli ja feikkinatu BB kisaajat ja semmoiset.
Vielä kohtuu hoikkia kavereita öljyttyinä karvat sheivattuina ja pakarat näkyen.
Varmaan kelpaisi vaikka selkä takaapäin vaikka minkä gay lehden kansikuvaksi.
No lehtiä ei nykyään taida olla kyllä olemassakaan.

Tietty kyllä joku homo voi massamonsteristakin tykätä mutta ehkä kuitenkin harvempi
En tiedä näistä karhu homoista ?
Pitääkö niille olla iso ja rasvainen ja karvainen vai kelpaisiko myös iso ja lihaksikas etenkin jos jättäisi sheivaamatta

Jaa ei hirveesti ole avoimen homoseksualeja bodareita ainakaan Suomessa
Johtuu paljolti varmaan siitä että sellainen henkilö on helposti tunnistettavissa jos pörrää homojen yöelämässä tai vastaavissa paikoissa
Joten ei voi rauhassa pitää seksuaalista suuntaustaan ihan omana asianaan ja tietysti sen tietäminen voi aiheuttaa kiusallista julkisuutta ja tilanteita.

Tästä tuli vielä mieleen pienimunaisuus josta bodareita joskus syytetään.
Enpä ole ikinä muuten katsonut bodauskisoja sillä silmällä.
Tietty aika pieneltä se varmaan näyttää kun on lavalla kireissä stringeissä ja kiduttava dieetti takana.
Kuitenkin eikö se näkyis jos jollain olisi erityisen suuri?
Ei ole ikinä salin suihkussa tai saunassa tullut kyllä mieleen onko jollain bodarilla erityisen suuri? En ole kyllä siellä katsellutkaan koska se ei minua pahemmin kiinnosta.
Eli voitte olla huoletta jos joskus saunaan satutaan
Ainoastaan Arnoldin peniksen olen nähnyt jossain sensaatio julkaisussa kun hän oli kai kunnostautunut jossain vaiheessa myös aikuisviihteen saralla.
Hänellä kyllä oli ainakin kohtalaisen kokoinen sekin juttu.
Eli vissiin sen pituutta ei sieltä strigistä oikein näe kun siitä ei enemmän ole kohistu.
Tietty jos kuvaa oli manipuloitu tai Arskalla ollut sijaisnäyttelijä tiedä häntä.

No joo Pääpaikassa Losin Golds gymillä kyllä erään teoksen.
Itseasiassa kahdestakin kirjasta olen lukenut että aloittelevat elokuvatähdiksi ja huippubodareiksi pyrkivät nuoret myyvät itseään harrastustaan rahoittaakseen homoseksuaaleille miehille.
Tietty kun tuolla ollaan niin ostajat varmaan aika äveriäitä joten tienistit saattavat olla ihan kohtuullisen ja houkuttelevan hyvät.
Eihän noista kavereista se nyt sinällään homoja tee.
Ainakaan kaikista.

Mitenkä se menikään : Ei yksi kerta homoksi tee ja kymmenestä nollautuu.
Itse en ainakaan saa mitään mielihyvää, katselemalla bodareiden vartaloita. Katselen minkälaiset lihasten kiinnityskohdat on, minkälainen lihasrakenne on, minkälainen hartia ja lantio luusto on. Omaa vartaloa ihastelen päivittäin ja saan siitä mielihyvää. Homot ovat kuuluneet kehonrakennukseen aina. Jos joku löisi aseenpiipun ottaani ja sanoisi, että anna persettä tai kuole, valitsisin mielummin kuoleman. Mutta jos joku esim. löisi 100 000€ käteen ja sanoisi että pane mua perseeseen, niin tekisin kyllä. Onneksi nykyään on vapaampaa ajattelua homo seksuaaleja kohtaan. Ärsytti kyllä, yhdessä vaiheessa, kun toitotettin koko ajan ja joka sarjassa, täyty olla kiintiö homo. Suomessa ei ole kuin 0,6% väestöstä, homoseksuaaleja. Ruotsissa 1-2%. Omassa kaveri piirissä ei ole oikein ketään. Ehkä ovat kaapissa.
 
Itse en ainakaan saa mitään mielihyvää, katselemalla bodareiden vartaloita. Katselen minkälaiset lihasten kiinnityskohdat on, minkälainen lihasrakenne on, minkälainen hartia ja lantio luusto on. Omaa vartaloa ihastelen päivittäin ja saan siitä mielihyvää. Homot ovat kuuluneet kehonrakennukseen aina. Jos joku löisi aseenpiipun ottaani ja sanoisi, että anna persettä tai kuole, valitsisin mielummin kuoleman. Mutta jos joku esim. löisi 100 000€ käteen ja sanoisi että pane mua perseeseen, niin tekisin kyllä. Onneksi nykyään on vapaampaa ajattelua homo seksuaaleja kohtaan. Ärsytti kyllä, yhdessä vaiheessa, kun toitotettin koko ajan ja joka sarjassa, täyty olla kiintiö homo. Suomessa ei ole kuin 0,6% väestöstä, homoseksuaaleja. Ruotsissa 1-2%. Omassa kaveri piirissä ei ole oikein ketään. Ehkä ovat kaapissa.

Eihän se olekkaan homo joka ottaa vaan joka antaa
 
Heh.. Rikollispiireissä. Jos yhtään olet asiaa seurannut, niin molemmilla tapaukseen osallisena olleista oli yhteyksiä kerhotoimintaan.
Itse käsitin, että uhrilla oli yhteyksiä UB. En tiedä onko sitten myöhemmin paljastunut että molemmilla. Se että jokin kerho peri tältä Veijolalta jotakin velkaa (keksittyä tai ei), ei vielä tarkoita että hänellä olisi kerhoon jotain yhteyksiä.
 
Nyt ollaan tärkeän asian äärellä 😅 Roinaaja vs natu -keskustelusta siihen, että kumpi on homo - bottom vai top.

Ennemmin tätä lukee kuin Matias Niemen ketjua.
No vähän vaihtelua tuohon samaan roinaajat vs natut levyyn mikä alkaa soimaan jossain vaiheessa aina joka ketjussa!
 
No itsepähän ne ovat piireihin hakeutuneet eli tuomio raskaimman mukaan vaan
Ei se ihan noin ole. Suomessa konnillakin on perinteisesti ollut edes jotkin moraalisäännöt, kuten että lapset on jätetty rauhaan. Tietyn kulttuurin maahanmuuttajat ovat tuomassa tähänkin sääntöön muutoksia.

Jos pitää paikkaansa, että Milad on uhkaillut Veijolan lapsia niin luoti päähän oli ansaittu ja toivon sen näkyvän myös tuomiossa. Menköön vaikka hätävarjelun liioitteluna tjmv.
 
Ei se ihan noin ole. Suomessa konnillakin on perinteisesti ollut edes jotkin moraalisäännöt, kuten että lapset on jätetty rauhaan. Tietyn kulttuurin maahanmuuttajat ovat tuomassa tähänkin sääntöön muutoksia.

Jos pitää paikkaansa, että Milad on uhkaillut Veijolan lapsia niin luoti päähän oli ansaittu ja toivon sen näkyvän myös tuomiossa. Menköön vaikka hätävarjelun liioitteluna tjmv.

Näin juuri. tpower82 on juutalainen
 
Back
Ylös Bottom