Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän pitää mainostaa että jospa sais vaikka pakkislaisia servulle.

PRIDE #1 === 24/7 MixMode - Votemap - High Tickets === - Multiplayer - Battlelog / Battlefield 4

Oma vakkari servu. Rundin aikana aina chattiin tulee aina randomilla mapit/modet eli votella päätetään mitä mappia ja mitä modea pelataan seuraavaksi. Mikäli votea ei tule sama game mode jatkuu seuraavaan mappiin. Servun koko muuttuu 16-64 asti sitä mukaa kun sakkia pelaamassa ja suht aktiiviset adminit.

Kaikki mapit kierrossa ja kaikki game modet vaihtoehtoina.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itellä ei yllätys yllätys ollut mitään vaikutusta mihinkään. Toivo on lähestulkoon menetetty. Enää ei voi kukaan sanoa, että ainahan nää pelit on alussa olleet ripulipaskaa. Nyt ei olla enää alussa.

No joo, toi Zavod on ihan ok mappi, vaikkei mikään loistava. Kyllä on mukavaa pelata ajoneuvoilla taas! Puuttuu vain pirkkaolut, hyvä musiikki ja viikonloppu. Noiden maksimikoroa taitaa olla vähennetty, kun lähietäisyydeltä on vaikeampi osua helikoptereihin?

Vittu että voi olla vaikee tuo make a dent assigmentti! Noi antivehicle ribbonit oli ihan walk in the park, mutta tuo stingerillä tuhoaminen on jotain aivan uskomattoman mahdotonta. yks päivä hankasin monta rundia stingerillä, että sais edes yhden hekon alas, vaan ku ei! Aina joku korjaa ja muutenki pitää 3:sti osua vaikka ei korjaiskaan. Sitte sain vihdoin ja viimein tuhottua yhen kopterin sillä, mutta kappas kummaa, ei tullut mp7:aa. Tulin johtopäätökseen, että sillä paskaputkella on saatava herranen aika tappo! Tuo nyt menis jo överiks. En minä varmaan ikinä pelais koko ämpeeseiskalla, mutta kun pakko saada kaikki aseet. Puuttuu enää ump9 ja mp7.

En varmaan ole ainut jolla on tuota bugia tms. että välillä jalkaväellä pelatessa tuo alkaa käymään aseita läpi? Siis itestään vaihtaa kivääristä naattiin josta miinaan josta kivääriin jost.. jne. Vitun kiva kun vihollinen ilmestyy parin metrin päähän ja tuo kelaa aseita läpi.

En varmaan ole ainut jolla on tuota bugia tms. että välillä jalkaväellä pelatessa tuo alkaa käymään aseita läpi? Siis itestään vaihtaa kivääristä naattiin josta miinaan josta kivääriin jost.. jne. Vitun kiva kun vihollinen ilmestyy parin metrin päähän ja tuo kelaa aseita läpi.

Tuollaista ei ole osunut mutta välillä ase heiluu aivan kuin tipahtaisit jostain eli ei toivoakaan tähdätä. Vissiin korjattuja bugeja on jo se että spawnaat ja et näe asettasi ja sitten vähän ajan päästä ase ilmestyy normaalisti ruutuun tai sitten se leijuu alakulmasta yläkulmaan ja katoaa taas :D

Hetken kun ehdin jo luulla, että kaatuilu loppu. Tunnin sisään kaatu peli 7 kertaa ja voin sanoa, että vituttaa.

Aina nuo client pätsit luo hetkeksi toivoa, mutta toivoa ei lopulta olekaan. golmud kaatuu, cancer of sanghai kaatuu, dawnbreakeria en ole uskaltanut edes kokeilla ja cancer storm kaatuu nykyään aina. China rising mapit on perseestä, joten eipä tuonne jää ku kourallinen pelikelvollisia mappeja. Harmittaa kun joka servulle on pitäny änkee jotain noita kaatuilumappeja. Dawnbreakerin ja sanghain kaatuilut on kaikilla niin hyvin tiedossa, että niitä ei pitäisi olla millään servulla kierrossa.

Sitte toisekseen vituttaa tämä, että ei tiedoteta juuri mistään mitään. Tiedetään, että viime pätsi ei toiminut millään lailla, mutta ei voida sanoa ollaanko asialle tekemässä jotain. Varmaan ollaankin niin kiireellä ja kaikilla resursseilla rakentamassa peliä, että eivät jouda. Tuntuu, että nää kaikki pätsit on ollu pelkkää kulissia, kun siellä taustalla ollaan rakentamassa jotain, mikä oikeasti tekee jotain tähän peliin.

Kannattas dicen ukkojen käydä vilkasemassa sitä foorumia niin tietäsivät mikä pelissä kusee.

Nyt olen viimeistään oppinut, että en osta enää koskaan yhtään battlefieldiä ennakkoon. Vasta sitten kun peli oikeasti on valmis. Vituttaa kun meni se 100e tähän, mitä ei voi vahingossakaan kelvolliseksi kutsua. Ois vaikka parin kolmen kuukauden päästä ostanu peli+premium 40-50e. Jälkiviisaus paras viisaus.

Te vissiin luulette että pelin korjaaminen onnistuu heti kun tiedetään mitä ongelmia siinä on? Ja päivitys ei tarkoita sitä että siinä olisi korjattu kaikki mahdollinen. Yhdessä päivityksessä voi olla korjattu vain yksi pieni bugi, mutta se on silti päivitys, ei niissä aina niitä suuria muutoksia ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Te vissiin luulette että pelin korjaaminen onnistuu heti kun tiedetään mitä ongelmia siinä on? Ja päivitys ei tarkoita sitä että siinä olisi korjattu kaikki mahdollinen. Yhdessä päivityksessä voi olla korjattu vain yksi pieni bugi, mutta se on silti päivitys, ei niissä aina niitä suuria muutoksia ole.
Harva osaa ajatella kuinka helvetin monimutkainen esim. desync ongelma voi olla. Tuo on vielä se "paras" esimerkki, koska se on varmasti helvetillinen määrä koodia jota tuollaisen korjaamiseen joudutaan rukkaa jota ei varmastikaan auta se että joskus (riittää myös että harvoin) ongelma on client pään yhteyksissä tai missä tahansa muussa network nodessa matkan varrella. Johonkin desyncciin vielä voi vaikuttaa jokainen piiri jokaisessa koneessa joka liittyy peliin oli se mikä tahansa pelaajien clienteista aina serverin rautaan asti.

Tuollaiset kaatumisetkin, tutki ja korjaa nyt niitäkin. Etenkin PC puolella, konfiguraatioita/ajureita/modeemeja/selaimia/lisäosia/antiviruksia/käyttöjärjestelmiä/ini|cfg "fixejä"/hiiriä/interfaceja äänille ja muita muuttujia on miljoonia ja miljoonia yhdistelmiä.

Ja sitten kun ihmiset myöskään ei osaa itse selvittää voisko ongelmaa kokeilla korjata omassa päässä. Itse pelaillut nyt viikon verran ja alkuun kaatuili, mutta aikani tutkin ja nyt ainakaan viimeiseen 10 kierrokseen ei ole kaatunut. Äänet bugaa vielä, mutta siihen en jaksa paneutua koska kohta tulee uudet osat ja menee winukan asennus uusiks. Tokikaan joitakin ongelmia ei vain voi ratkaista itse.

Itsellä esim. CS:GO'ssa kun laskee grafiikoita niin peli kaatuu. Yhtään en tiedä mistä johtuu ja aina on ollut näin, mutta kun pelaa high graffoilla niin ei mitään ongelmaa. Bad Company 2'ssa oli yksi asetus joka kaatoi itsellä aina pelin. Sen ku piti tietyssä kohdassa niin ei ongelmia. Säätäkää poijat niin voi tapahtua vaikka ihmeitä.

Zone-sarja -42%
Hmm tuleekos kellään muulla originista viestiä että "Account already in use "Login anyway"" Passua oon vaihtanu jo varmaan 5 kertaa ja aina pukkaa tota samaa kun lopettaa bäfän pelaamisen.

Hmm tuleekos kellään muulla originista viestiä että "Account already in use "Login anyway"" Passua oon vaihtanu jo varmaan 5 kertaa ja aina pukkaa tota samaa kun lopettaa bäfän pelaamisen.
Mulla joskus, muutaman kerran. Kai siellä on jotain serverivikaa. Tuskin siis accosi on viety... ehkä.

Tulee, varsinkin jos peli on kipannut ja loggaa uudestaan sisälle.

Vittu että voi olla vaikee tuo make a dent assigmentti! Noi antivehicle ribbonit oli ihan walk in the park, mutta tuo stingerillä tuhoaminen on jotain aivan uskomattoman mahdotonta. yks päivä hankasin monta rundia stingerillä, että sais edes yhden hekon alas, vaan ku ei! Aina joku korjaa ja muutenki pitää 3:sti osua vaikka ei korjaiskaan. Sitte sain vihdoin ja viimein tuhottua yhen kopterin sillä, mutta kappas kummaa, ei tullut mp7:aa. Tulin johtopäätökseen, että sillä paskaputkella on saatava herranen aika tappo! Tuo nyt menis jo överiks. En minä varmaan ikinä pelais koko ämpeeseiskalla, mutta kun pakko saada kaikki aseet. Puuttuu enää ump9 ja mp7.

Itellä ei yllätys yllätys ollut mitään vaikutusta mihinkään. Toivo on lähestulkoon menetetty. Enää ei voi kukaan sanoa, että ainahan nää pelit on alussa olleet ripulipaskaa. Nyt ei olla enää alussa.

Jännää, että näitä päivityksiä tulee ja menee. Luvataan kuut taivaalta, mutta silti peli vain "lakkasi toimimasta".. Oikeesti nyt! Pelin julkaisusta puoltoista kuukautta ja silti ihan rikki.. Köyden ostoonhan tässä kohta joutaa.

Tänään tuli taas uus client pätsi. Liekköhän mitään vaikutusta vieläkään mihinkään positiivisesti?

Eikös noiden pätsien pitäny korjata peli? Ne on ominaisuuksia, ei niitä tulla korjaamaan.

Pidä hiirta sen pelin päällä originissa ja siihen tulee semmonen "i" ja paina sitä. Sieltä pääset lataamaan sen jos oot premium-jäsen.

Silk road ja dragon shit, vai mikä liekään olivat ainakin ihan perseestä. Silkroad on uus bandar ja siellä jos et saa tankkia, niin sama quitata heti. Mappi näyttää siltä kuin olisi tehty 10 minuutissa.

Petyin kovasti noihin uusiin mappeihin.. Ei vissiin pitäs odottaa mitään, ku ea/dicestä kyse.

Hemmetti ku tulis semmosia karkandin, jalabadin ja mashtuur cityn tapasia mappeja! Ja mikä vittu tuo bomber lentsikka on olevinaan? Innosta hihkuen pääsin semmoseen ja 2 sekunttia ja se oli ammuttu alas..

Isojen puiden yli voi ajaa tankilla, mutta auta armias kun tulee semmonen pikkunen puska, niin se on sama ku törmäis johonkin kallioon.

Se on nykymaailman trendi! Ensin tehdään hirveellä kiireellä ja sitte siivotaan sotkuja.

Skaaralla aika pitkälti samat havainnot kun mulla. Lisäksi ne pikkurisut siellä "viidakossa" on niin kestäviä, että hiroshiman pommikaan ei tekisi niihin naarmua. Vaikka vanilla mapeissa ne suunnilleen katkes ku hyppäs päälle. Jos tätä nyt jaksais vielä pari päivää jonkin verran tahkota, kun on noi tuplapisteet.. Sen jälkeen unohtuu kyllä hetkeks. Sen verran vitutusta on tämä raakile mulle aiheuttanut.

TUota oon ihmetelly itekki. Välillä toimii paracel storm hyvin, mutta välillä se kaatuu aivan tauotta koko ajan. Sama golmundin kanssa. Gamebreaker ja crash of sanghai kaatuu aina 100% varmasti ja siksi nuo mapit varmaan onkin otettu pois kierrosta usealla servulla.

Lähetään siitä että kaikki viat on pelissä, koska se on se todennäköisin vaihtoehto. Oisin varmaan ostanut jo uutta rautaa koneeseen moneen kertaan, jos olisi koneesta kiinni. Ei viitti suotta ostaa ku ei sekään auta mitään. Mutta onhan tuo nyt jo paljon parempi kuin julkaisupäivänä, joskaan ei lähelläkään niin valmis kuin betassa.

Dmr:t normimodissa aivan jonnin joutavia paskoja, mutta hooceessa niilläkin jotain tekee. Nuubituubit(m320, airburstit) joutaisi pois koko pelistä. Jos itse pelin toimivuus vituttaa, niin vähintään yhtä paljon vituttaa nuubituubit käyttäjät. Oma reaktioni nuubituubiin kuolemisessa on sama kuin pelin kaatuessa.

Antaisin uusimmalle päivitykselle viisi viidestä.. Koittaa mennä pelaa china rising mappeja, niin peli kaatuu joka ikinen kerta jo loading level vaiheessa. Tämä peli pääsee kohta historian kirjoihin. Peli julkaistiin puoli vuotta liian aikaisin, täysin keskeneräisenä, ilman kunnollisia testejä. Peli ollut jo yli kuukauden pihalla ja siitä ei ole vieläkään mitään hyvää kerrottavaa jälkipolville. Tämän täytyy olla EA:n/DICEn pohjanoteeraus, jota dice katuu, mutta EA ei anna vittujakaan.

Tässä olisi kyllä potentiaalia hyväksi peliksi, mutta minkäs teet..

Jaahas, tuo china rising pitää vielä erikseen ladata enneku pääsee pelaamaan.. Eihän tuo oo ku 4,5gigaa. Vittu, että pitää taas olla monimutkasta..

Aivoihin rupee koskemaan tämä peli kyllä pikkuhiljaa.. Ensin jään johonkin pieneen pahvilaatikkoon jumiin ja kuolen ja heti perään peli kaatuu.. Kuitenkin kuukausi sitten peli julkaistiin(siis kuukausi sitten) ja peli on vieläkin ihan lasten kengissä. Ei paljoo tuplapisteet lohduta jos ei voi kunnolla pelata.

Èi helvetti! Nyt alkaa käpy palamaan! Just ku saa kaveritkin pelaamaan, niin eikö vittu ala kaatuilla vähän väliä! Ei vittujen kevät! Nyt se peli valmiiks ja vähän helvetin vauhilla!

Mua vituttaa ihan jonniin verran golmund crashway, gamebreaker ja crash of shanghai!! Siis miten vitussa nuo kaataa pelin aina!?! Nyt sitä päivitystä ja vähä nopeesti tai sitten se china rising niin ei tartte noita pelata enää koskaan!

bf4.. on lakannut toimimasta jo 31.10 lähtien. Mä en ymmärrä miks mä jaksan kahtoo tuota koko ajan, päivästä toiseen.

Aina nuo client pätsit luo hetkeksi toivoa, mutta toivoa ei lopulta olekaan. golmud kaatuu, cancer of sanghai kaatuu, dawnbreakeria en ole uskaltanut edes kokeilla ja cancer storm kaatuu nykyään aina. China rising mapit on perseestä, joten eipä tuonne jää ku kourallinen pelikelvollisia mappeja. Harmittaa kun joka servulle on pitäny änkee jotain noita kaatuilumappeja. Dawnbreakerin ja sanghain kaatuilut on kaikilla niin hyvin tiedossa, että niitä ei pitäisi olla millään servulla kierrossa.

Sitte toisekseen vituttaa tämä, että ei tiedoteta juuri mistään mitään. Tiedetään, että viime pätsi ei toiminut millään lailla, mutta ei voida sanoa ollaanko asialle tekemässä jotain. Varmaan ollaankin niin kiireellä ja kaikilla resursseilla rakentamassa peliä, että eivät jouda. Tuntuu, että nää kaikki pätsit on ollu pelkkää kulissia, kun siellä taustalla ollaan rakentamassa jotain, mikä oikeasti tekee jotain tähän peliin.

Kannattas dicen ukkojen käydä vilkasemassa sitä foorumia niin tietäsivät mikä pelissä kusee.

Nyt olen viimeistään oppinut, että en osta enää koskaan yhtään battlefieldiä ennakkoon. Vasta sitten kun peli oikeasti on valmis. Vituttaa kun meni se 100e tähän, mitä ei voi vahingossakaan kelvolliseksi kutsua. Ois vaikka parin kolmen kuukauden päästä ostanu peli+premium 40-50e. Jälkiviisaus paras viisaus.

Pitäiskö sun ottaa vähän taukoa tästä pelistä ennenku verenpaine nousee yli 9000? ;)

Yksi asia mun mielestä puuttuu listalta tosin ei todellakaan tärkeimpiä juttuja, mutta kuitenkin aika yleistä että joinaat servulla missä toinen tiimi o tyyliin 400+ tikettiä voitolla ja kun mappi/mode vaihtuu seuraavaan rundiin niin sama tiimi juoksee toisen yli taas ilman mitään vaikeuksia. BF3 BFBC2 tiimit tasottui aina pikkusen jos toinen tiimi vaikutti ylivoimaiselta.

Jonkunlainen team balance tossa pitäs kyllä olla. BF3:sessa se oli oikein toimiva.

En jaksa itsekkään uskoa EemeLin kaikki ongelmat on puhtaasti pelin syytä. Itsellä ja kahdella kaverilla ei ole juurikaan ongelmia kaatumisten yms kanssa. Jos nyt siis pelaa PC'llä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom