Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäiskö sun ottaa vähän taukoa tästä pelistä ennenku verenpaine nousee yli 9000? ;)

Niin olen ajatellut tehdä. Varmastikin on yli 9000 tuo verenpaine ollut pahimpana hetkenä :D

^ Vois myös olla hyvä käydä läpi ajurit ja kilkkeet. Jos peli kaatuu huomattavasti keskivertoa enemmän niin ehkä se ongelma löytyy omasta kalustosta.

Nuo nyt on käyty läpi kerrat jos toisetkin. Niinkun oon monesti sanonu, olisipa se vain kiinni omasta kalustosta. Mutta en minä näiden ongelmien kanssa yksin ole. Kavereilla toimii aivan yhtä "hyvin" tämä peli ku mullakin ja siksi ne onkin jo ajoissa lopettaneet itsensä kiduttamisen ja lopettaneet pelaamisen. Eikai tuolla foorumilla suotta anneta pelille aivan helvetisti kritiikkiä? Mutta antaa niiden rauhassa tehdä peli valmiiks. Eihän ne ois peliä edes vielä julkaisseet, jos Ea ei ois käskenyt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ongelmia toki on, mutta pitää myös muistaa että ne ongelmia kokevat kattaa varmaan 90% keskusteluista netissä. Vääristää aika helvetin paljon ongelmien laajuutta. Suurimmalla osalla peli ei varmaan kaadu ollenkaan tai hyvin vähän.

Silti, toki näitä ongelmia pitää etsiä ja fiksaa.

PS4:llä tilanne ei oo ihan kauheen paha. Toki silloin tällöin kaatuu, mutta ei niin usein, että menisi hermot täysin. Äänet katoilee myös välillä.

Eipä oo enää viikkoon tullu pelattua kun ei jaksanu katella toimimattomuutta sekä kaikki vanillamapit mistä pidin koluttu jo niin läpi että alko olee paskaa puuta. CR toi taas vaan paskoja mappeja jotka ei kiinnosta alkuunkaan, seuraavakin dlc tuo vaan huonoimmat bf3 mapit joten taitaa tulla pitkä tauko tästä pelistä.

Eipä oo enää viikkoon tullu pelattua kun ei jaksanu katella toimimattomuutta sekä kaikki vanillamapit mistä pidin koluttu jo niin läpi että alko olee paskaa puuta. CR toi taas vaan paskoja mappeja jotka ei kiinnosta alkuunkaan, seuraavakin dlc tuo vaan huonoimmat bf3 mapit joten taitaa tulla pitkä tauko tästä pelistä.

Toki vain mielipide kysymys mutta onhan sieltä se Caspiani tulossa mikä ainakin itselle kolahtaa ja Gulf of Oman. Caspiani tosin näyttää jotenkin surkeammalta koska kesäisen vihreän lehtien sävyn ovat vaihtaneet syksyn kellerrykseen :(

Itsellä nyt 92h takana, ja tokihan tuo kaatuilee joskus. Nykyään tosin ainoa on "has stopped working", eli kadonnut mm. mystiset "se vain meni kii" -kaatumiset.

Niitä kaatumisia on ollut julkaisusta asti itsellä kuitenkin sen verran vähän suhteessa peleihin, että eipä tuo ole haitannut aivan hirveästi vaikka jos peli hyvin menee niin vähä sieppaa. Pisteet niistä kyllä silti saa, ellei serveri kaadu niin sitten ei.

Ootko kokeillut viimeisimmän patchin jälkeen? Sehän tuli aivan äskettäin.

Nopean testauksen perusteella panssarivaunut ja rynnäkköpanssarivaunut (onko joku btr-90 rpsv ylipäätään..) on huonommin hyödynnettävissä kuin bf3:ssa, mutta toisaalta en varmaan vielä ole ottanut kaikkea näiden potentiaalia irti. Onko muuten bemaria eli bmp missään kartassa? Rpsv:t voittaa psv:t mutta näinhän se oli bf3:ssakin. Lähialueiden jalkaväki on ongelma, tähän toisaalta vaikuttanee minimapin puute hc:ssa ja parempi maastoutuminen bf4:ssa jalkaväellä. Tornin liike tuntuu olevan hitaampaa. Tähtäys on vaikeampaa, maaston epätasaudet vaikuttaa siihen enemmän kuin bf3:ssa. Maksimikoroa taitaa olla vähennetty. Panssarivaunuilla helikoptereihin osuminen tuntuu olevan vaikeampaa kuin bf3:ssa. Lämpökameralla tuntuu konekivääri olevan epätarkempi kuin zoomilla, mutta enpä tiedä onko tuosta hyötyä lämpökamerasta muutenkaan. Parasta yhdistelmää jolla kurittaa sekä jalkaväkeä että muita vaunuja etsin yhä. Lippujen valtaus on jalkaväen takia vaikeampaa kuin bf3:ssa. Kyllä näillä ihan kohtuullista tulosta tekee, muttei ainakaan toistaiseksi yhtä hyvää kuin bf3:ssa. Ehkä joku operation firestorm helpottaa, mutta toisaalta siinäkin jalkaväki voi piileskellä rakennuksissa (mutta ehkä ei niin helposti kuin zavodissa) yms ja bf3:ssa sekään ei ollut ongelma. Vielä hakusessa näiden panssarivaunujen maksimaalinen hyödyntäminen.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä tankeilla on tässä pelissä tosi helppo puottaa hekoja. sabot shelli(?) vai mikä olikaan se vika unlockki main guniks, tiputtaa hekoja todella herkkään ja helposti. Lentää niin jumalattoman nopeesti.

Oispa hauskaa, jos tässä pelissä lentäs nuo tankin kuulat yhtä nopeesti ku oikeessa elämässä. Yks leopardiporukka rovalla kerto, että se tankkien tuhoaja(volframinuoli) lentää n. 2000m sekunnissa :D Siltä se näyttikin ku käytiin kahtomassa ampumanäytös, missä ammuttiin kaikella mahollisella. Leopardit oli siinä n. 150m päässä ja ampuvat ihan helvetin kaukana olevia maaleja niin aika vikkelään se vilahti sinne kohteeseen.

Mitä tulee tornin nopeuteen, niin itse lennosta triplaan hiiren dpi:n jos hyppään tankkiin.

BF3 rynnäkköpanssarivaunut oli kyllä varsin mukavia, toki normipanssarivaunutkin myös. Valtaosa ei tosin niitä osannut hyödyntää, ei siksi etteikö niiden suorituskyky riittäisi vaan koska eivät ymmärtäneet niiden järkevää käyttöä - varmaan sama asia tässä BF4 myös.

Sabot shelliä en ole saanut koska rynnäkköpanssarivaunuilla olen nyt pelannut lähinnä, mutta pitää kokeilla sitä sitten. Toki jos tuolla ei tarvitse ennakkoa ottaa niin onhan se aika helppoa sitten. Lähinnä helikoptereita on vaikeampi tässä pudottaa koska tuntuu että pääaseen maksimi korkeuskulmaa on rajoitettu, eli varsinkin lähietäisyydellä olevia hekoja on vaikea pudottaa.

Kyllähän tää mulla ainakin PC:lllä kaatuilee aika iloseen tahtiin. Välillä kaatu eka matsissa, välillä pääsee pelaamaan jopa useita matseja peräkkäin.

Kyllähän tää mulla ainakin PC:lllä kaatuilee aika iloseen tahtiin. Välillä kaatu eka matsissa, välillä pääsee pelaamaan jopa useita matseja peräkkäin.

Ootko kiinnittänyt huomiota missä mapeissa yleensä kaatuu? Mulla kaatuu paracel, dawnbreaker ja sanghai. CR mapit ei oo kaatunu ikinä, mutta ne on niin huonoja että ei viitti edes pelata niitä.

Kuinkahan pitkää kestää ennein kuin selviää mikä tämä Dicen suuri salaisuus on

Mjaa-a. Jos semmonen on, ja jos on mikähän se oikeasti sitten on.

Toinen tuoreempi video aiheesta:

Sitä Frankien pointtia en ymmärrä, kun se sanoo ettei no clip bug inspector tms etittynä näy mitään, että mitä sitten? Tippuuhan myös lipun saatuaan tankki tyhjästä esmes.
Toisaalta Frankie sano ettei semmosta modelia löydy pelin tiedostoista, mutta ton mun videon 08:50 jälkeen on ääni missä dinosaurus huutaa. :D Ja spekulaatio et kaikki kuulis sen äänen tosi kovana jos tekee jotain oikein. Liittyisi siihen goattii mikä siin on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä onko toi AA tehty vähän ylitehokkaaksi. 20-0 kierroksia on alkanu kertymään. Tai sitten lentäjät eivät vaan tajua miten AA:a metsästetään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom