Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis kuka vitun vajaatoimintainen pässi nää CR mapit on suunnitellu? Voi jeesus sentään mitä paskaa. Silk Roadissa voit suorilta vetää ittes jojoon josset kerkee kaikkien läskien sijasta tankkiin. Uskaltaako muita edes kokeilla kun eka aiheutti jo lukuisia syöpäpesäkkeitä..

Jassoo, normimode onkin näköjään HC nykyään kun omat tankit voi räjäyttää sun mopos ajamalla päin ja kuolet sen takia. Dragon Pass vaikuttaa 5 minuutissa tehdyltä mapilta, eipä tarvii tätä lisäriä pelata. Back to BC2 ->

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Skaaralla aika pitkälti samat havainnot kun mulla. Lisäksi ne pikkurisut siellä "viidakossa" on niin kestäviä, että hiroshiman pommikaan ei tekisi niihin naarmua. Vaikka vanilla mapeissa ne suunnilleen katkes ku hyppäs päälle. Jos tätä nyt jaksais vielä pari päivää jonkin verran tahkota, kun on noi tuplapisteet.. Sen jälkeen unohtuu kyllä hetkeks. Sen verran vitutusta on tämä raakile mulle aiheuttanut.

Mulla toiminut erittäin hyvin ihan alusta asti. Ei mitään pahaa sanottavaa kyllä pelistä. Tai ehkä on. Koukuttaa niin perkeleesti.

VEtääkö Eibbiki pc:llä?

Ei mullakaan ole mitään ongelmia ollut paitsi alussa kun servut ei pysyny ylhäällä. Mutta peli on omalta osalta toiminut ihan jees.

Nyt ollu vähä stabiilimpi, kaatuu ehkä kerran/15 sessioo. Jumalauta mikä tuska oli punkbusterin kanssa kun menin päivittämään 8.1 windowsiin, meni aika kaiveluks ratkaiseminen.

Joko se tupla xp jutska loppu? Laitoin 100xp buustin ja tuli vaan tuplana pisteet vaikka normaalisti tulee nelinkertaisena jos on se firman puolesta tuleva tupla xp. Noh kohtahan se premium tupla xp jo alkaakin :D

Olis varmaan menny heittämällä rank 100 rikki jos ois pelannu samaa tahtia kun viikkoa aiemmin, arvasin ettei enää sellasen tykityksen jälkeen jaksa kiinnostaa ja kyllä muutenkin pelien taso pisti vaan vituttamaan. Nyt sit jäätiin rank 86, hukkaan heitetty viikko. Jos premium vknloppuna sit.

Mistäköhän mahtaa johtua, että peli kaatuilee joskus todella useasti ja joskus ei ollenkaan? Tietokoneen tehoista sen ei pitäisi ainakaan johtua.

Mistäköhän mahtaa johtua, että peli kaatuilee joskus todella useasti ja joskus ei ollenkaan? Tietokoneen tehoista sen ei pitäisi ainakaan johtua.

TUota oon ihmetelly itekki. Välillä toimii paracel storm hyvin, mutta välillä se kaatuu aivan tauotta koko ajan. Sama golmundin kanssa. Gamebreaker ja crash of sanghai kaatuu aina 100% varmasti ja siksi nuo mapit varmaan onkin otettu pois kierrosta usealla servulla.

Lähetään siitä että kaikki viat on pelissä, koska se on se todennäköisin vaihtoehto. Oisin varmaan ostanut jo uutta rautaa koneeseen moneen kertaan, jos olisi koneesta kiinni. Ei viitti suotta ostaa ku ei sekään auta mitään. Mutta onhan tuo nyt jo paljon parempi kuin julkaisupäivänä, joskaan ei lähelläkään niin valmis kuin betassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pelailen joo. Eibbi nimellä saapi lisätä frendiks originiin /battlelogiin. Meil on oma ts kannu myös.

Pistin requestia.

Joko se tupla xp jutska loppu? Laitoin 100xp buustin ja tuli vaan tuplana pisteet vaikka normaalisti tulee nelinkertaisena jos on se firman puolesta tuleva tupla xp. Noh kohtahan se premium tupla xp jo alkaakin :D

Kyl mulla lukee vieläkin että "XP Boost Active" vaikka en ookkaan Premium

Mainittakoon tässä että Finwarsissa (vanha BF 1942 modi) on taas pelaajia. Viimeset sanosinko 5 vuotta tuota on pelattu lähinnä itsenäisyyspäivänä ja muutamana päivänä tai viikkona sen jälkeen. Nyt siellä on ollut pelaajia muutaman viikon ajan kun jonnelaudalla sitä mainostettu.

Zone-sarja -42%
Ei oo vielä kunnolla kerenny testailee. Tässä kohta kone mukaan ja kaverille ens yöks spelaamaan, niin eiköhän noita sillon tule tahkottua :P

Mitäs mieltä uusista mapeista? Pistää taas koukuttaa vähän liikaaki et laskee motivaatio kaikkea muuta kohtaan.:face:

Guilin on ihan jees ja muut on 0/5 shaibatsua. Motivaatio peliä kohtaan on laskenut, koska lukuisista päivityksistä huolimatta peli vittuilee vieläkin ja ongelmia ei vain saada korjattua.

Tässä vielä erittäin hauska video ja varsinkin bachin ensimmäiset sanat :D Repesin totaalisesti.

E: Anteeksi, kommentoin videota vaikka olin katsonut siitä vasta alun. Katsoin videon kokonaan ja on todettava, että se on aivan uskomattoman äärettömän loistava! Kaveri löyti tuon jostain bf4 adressi-sivustolta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom