Battlefield 4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kauan teillä kestäny ladata peli koneelle? Itellä arvioitu aika 6.5h ja nyt 3h ladattu ja 42% oli mittarissa, kunnes yhtäkkiä lataus putos 37% mikä helvetti tätä vaivaa?

BF4 mapit on kyllä paskoja verrattuna edelliset bäfät.

BF4 kohdalla pakko kyllä sanoa että itse tykkään kaikista muista paitsi Floodzone/Locker. Locker tuntuu niin metrolta... ja Floodzone muistuttaa liikaa Favela mappia COD MW2:sesta... BF3:sesta saisvat tuoda Caspianin takasin ja BFBC2:sesta Valparaizon ja Port Valdezin :)

Onpa muuten suht typerää että vain Xbox One sai tuon second assault päkin... Siellä on mapeissa esim Gulf of Oman mikä olisi ollut ehkä ihan jees PC:lläkin mutta kun ei niin ei... :jahas:

Hyvät BF3 mapit: ainakin Operation Firestorm + ja sen lisäosan mapit missä tuli rynnäkköpanssarivaunut (BMP ja olikohan se LAV-25), en muista nimiä.
BF:V: en muista nimiä, mutta suurin osa ellei kaikki.
BF42: ks bfv.

BF4 hyvät mapit? Locker team deathmatchissa. Wake Islandin saisivat tuoda takas! BF3:ssa oli huono se wake. Ja operation firestormin kaltaisen mapin.

Nyt alkaa lyyti kirjottamaan! Joko mulla oli tuuria tai sit toi lagaaminen ajoneuvoilla on poistunut. Piti lockeria hakata ennen ku muuten peli lagas, mutta josko nyt vois ajoneuvoilla alkaa pelaamaan niin ettei lagaa. Mites muuten, mulla on kovolla jossa on BF4 asennettu 23% vapaata tilaa (62,8 gigaa / 273 gigaa), muilla kovoilla 10% ja 5% vapaata tilaa. Parantaako pelin sujumista jos poistan turhaa paskaa tolta kovolta missä bf4 asennettu? Entä vaikuttaako muut kovot? Ihan normi kovoja, ei mitään ssd. Joskus desert combatin aikaan mulla peli pätki paljon jos kovolla vähän vapaata tilaa.

Zone-sarja -42%
BF4 kohdalla pakko kyllä sanoa että itse tykkään kaikista muista paitsi Floodzone/Locker. Locker tuntuu niin metrolta... ja Floodzone muistuttaa liikaa Favela mappia COD MW2:sesta... BF3:sesta saisvat tuoda Caspianin takasin ja BFBC2:sesta Valparaizon ja Port Valdezin :)

Onpa muuten suht typerää että vain Xbox One sai tuon second assault päkin... Siellä on mapeissa esim Gulf of Oman mikä olisi ollut ehkä ihan jees PC:lläkin mutta kun ei niin ei... :jahas:

Niin siis gulf of oman, metro, caspian ja firestormihan sieltä tuleekin tähän peliin.

Bf4 mapeista parhaat lienee flood zone ja zavod. Paracelkin on ihan jees sillon kun se ei kaadu. Aika ribalskaakkaniahan nämä mapit oli verrattuna aiempien bäfien mappeihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin siis gulf of oman, metro, caspian ja firestormihan sieltä tuleekin tähän peliin.

Bf4 mapeista parhaat lienee flood zone ja zavod. Paracelkin on ihan jees sillon kun se ei kaadu. Aika ribalskaakkaniahan nämä mapit oli verrattuna aiempien bäfien mappeihin.

Jännä miten nuo mielipiteet vaihtelee :D Omasta mielestä flood zone ja zavod on ne paskimmat kentät, ainakin conquest modella. Zavod on rushina ihan ok. Conquestissa parhaat Lancan Dam (tai mikä lieneekään oikealta nimeltään) ja Golmund Railway. Myös Rogue Transmission on ok.

Onko teillä PS4-version omistajilla vaikeuksia löytää servuja? Tai ylipäätään päästä servuille. Mun ongelmat saattaa tosin johtua Elisa viihteen kaapelimodeemistakin, kun siitä ei saa portteja auki :wall:

Onko teillä PS4-version omistajilla vaikeuksia löytää servuja? Tai ylipäätään päästä servuille. Mun ongelmat saattaa tosin johtua Elisa viihteen kaapelimodeemistakin, kun siitä ei saa portteja auki :wall:

Siellä on tänään joku PSN huoltokatko, tosin nettipelaamisen piti olla mahdollista sen aikana, mutta monilla muillakin on ollut vaikeuksia.

Ois ollu hyvä video jos ei ois ollu itkuvonkupotku loppu. Toki harmillista kun ei enää kajahtele oike bf tunnari, mutta vaikka olisi säilytetty niin jotkut itkisi kun samaa tunnaria kymmenen vuotta soitetaan "on niin kulunu jo lolololololol". Ja taas kerran Bf4 oli pakko julkaista keskeneräisenä, pelaajien kannalta perseestä, mutta raha ratkaisee ja CoD'n julkaisun lähelle piti saada BF'n julkaisu, jotta riittävästi ostajia. Sen pelin voi jättää sinne kauppaan ja ostaa sitten kun on kunnossa, lopputulos on sama julkaistaanko se aikaisemmin vai ei.

Jännää, että näitä päivityksiä tulee ja menee. Luvataan kuut taivaalta, mutta silti peli vain "lakkasi toimimasta".. Oikeesti nyt! Pelin julkaisusta puoltoista kuukautta ja silti ihan rikki.. Köyden ostoonhan tässä kohta joutaa.

Tää on kyl paras päivitys tähä mennessä... Nyt rupes pelikin kaatuilemaan. Gutbai MVP/Ace Squad ribbonit kun peli kaatuu melkeen aina pari sekuntia ennen rundin loppua. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom