PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä en ymmärrä näitä jotka sanoo että pitää räiskiä lippaallinen ennenkuin joku kuolee, katoin äsken että minimidamage bäfässä on 18,4 dmg per luoti eli kuudella kudilla kuolee aseella kuin aseella. Yleensähän vielä damage toki on isompi niin vihut kuolee 1-2 burstiin. Vika on pelaajassa, ei pelissä :D

Äsken oli ilon päivä kun servulle sattui vihupuolelle kaks kappaletta satan kotkan peluria. Toisella 100 jettiservicestaria ja toisella sama hekossa. Molemmat jetillä pari kertaa alas, jettisankaria vastaan statsit 3-1.

No vittu aivan yks hailee mulle, beeäffä on perseestä IMO!

Voi morjes. Eeppistä.

Battlefield 3: End Game Capture the Flag Gameplay Premiere

[video=youtube_share;wK5f7az5dIY]http://youtu.be/wK5f7az5dIY[/video]

pääsen taas pitkäst aikaa pelaa ku sain mun no gun bugin korjattua.. vittuku piti mennä joskus sniiduna ostaa toi ryssäversio ku se aina lagaa. Enskerral ku tulee ongelmia ni marssin katutasossa olevaan pelikauppaan hakee uuen.

Tänä iltana ainaki oon sit pelaamas, tosiaa SquadDM on mun uus lemppari.

Jaahas, vaikka muutama posti ylempänä haukun tämän maasta taivaisiin nii tuli tilailtua hetken huumassa Limited Edition versio xbox 360:lle :D Mitäs eroa noissa nyt sitten on normi versio vs limited vs premium, toisiinsa nähden?

Limitedissä mukana Back to Karkand lisäri, premiumissa kaikki tulleet ja tulevat lisärit. Normissa pelkkä peruspeli.

Jaahas, vaikka muutama posti ylempänä haukun tämän maasta taivaisiin nii tuli tilailtua hetken huumassa Limited Edition versio xbox 360:lle :D Mitäs eroa noissa nyt sitten on normi versio vs limited vs premium, toisiinsa nähden?

Eikös limited ollu vaan se ennakkotilaus versio? Ite tilasin sen ja sehän sisältää sen back to karkand lisärin. Premium sisältää kaikki ne DLC ja lisäpaskat mitä on

Tai no siis huuto.netistä jos tarkkoja ollaan niin huusin kun halvalla sai ja oli uusi. Premiumin oisin hommannu mut ei sattunut silmään nopeasti katsottuna. Voiko noita lisäosia tms hommata jostain marketplacelta lissää?

Tai no siis huuto.netistä jos tarkkoja ollaan niin huusin kun halvalla sai ja oli uusi. Premiumin oisin hommannu mut ei sattunut silmään nopeasti katsottuna. Voiko noita lisäosia tms hommata jostain marketplacelta lissää?

Kyllä voipi

Joo parit pelit pelattu livessä ja onhan tämä kyllä kauheata paskaa ja varsinkin kun tottunut codiin. Tais jäähä beeäffät mun osalta tähän :D No eipähä menettäny ku 30 egee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo parit pelit pelattu livessä ja onhan tämä kyllä kauheata paskaa ja varsinkin kun tottunut codiin. Tais jäähä beeäffät mun osalta tähän :D No eipähä menettäny ku 30 egee.

Ethän sä voi mitään peliä arvioida parin pelatun pelin perusteella. Kyllä siihen pitää hieman syventyä! ;)

Kyllä mä yleensä oon aika nopeaan joko tykästynyt tai sitten ei, voi kyllä olla kun noita call of duteja tullut hakattua miljoona kertaa enemmän kuin battlefieldejä niin tuntuu todella oudolle. Mutta katsotaan nyt, ainakaan boxin ensisilmäys ei ollut toivotunlainen :) Nuo hävittäjät yms härpäkkeet kyllä tuo oman mausteensa. Mutta en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon ja toivottavasti ei kauheasti ketään haittaa vaikka xboxin sotken tähän ketjuun kun ei muuta bf3 ketjua sattunut silmään. :rolleyes:

Millä tavalla tuo on sitten paska verrattuna codiin? En oo uusimpia codeja pelannut, mutta MW2:sta tuli hakattua ja kyllä se on aivan epileptistä räiskintää verrattuna bf:ään.

Battlefield III on tehty pelattavaksi sellaisilla parin tonnin koneilla joissa säädöt voi vääntää kaakkoon ja nauttia elämyksestä.
Itse rakensin 2,5kiloeuron koneen ihan tätä peliä silmällä pitäen :)

Battlefield III on tehty pelattavaksi sellaisilla parin tonnin koneilla joissa säädöt voi vääntää kaakkoon ja nauttia elämyksestä.
Itse rakensin 2,5kiloeuron koneen ihan tätä peliä silmällä pitäen :)

höpöhöpö. hyvin pyörii cdonin 700e pakettikoneella

toista päivää vasta pelaan ni on hommat vähän hakusessa. Vituttaa vaa noi rank 100 hornetpilotit ku ei voi tehä yhtää mitää niitä vs.

"hyvin pyörii" on aika laaja käsite ja riippuu keneltä kysytään ja millä näytöllä pelailee.

Kun päästään alle 30fps 1080 näytöllä niin alkaa olemaan hyvä.. ja tietenkin ultimate asetukset kaikki säädöt.. itellä ei paljon tuulettimet edes ota kierroksia ja lämpö peak mitä olen saanut on ollut prossu 60c ja näyttis 62c noilla asetuksilla.

Viel ku oppis hävittäjillä lentään ihan ässänä niin alkais oleen aika jebulis meno. Pelaan tällä samalla nimimerkillä myös bf3 enimmäkseen ruotsi servuilla liki nolla pingillä. Toivottavasti nähdään siellä.. kiikaritähtäimen läpi tai muuten :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom