PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aika heikosti välillä näkyny pakkislaisia pelaamassa kevään jälkeen, itse pelailen melkeen päivittäin vaikkei premiumia löydykkään (pates24 nimimerkillä). Julkkarin jälkeen oli kyllä mainiot ottelut aina käynnissä, jospa vielä semmosiakin sais.

Kyllä minä ainakin olen pelannut aika aktiivisesti tuota. Squad rushiin on mennyt varmaan eniten aikaa, sillä se kaverin/kavereiden kanssa pelattuna on kaikista parasta. Tulkaa battlelogissa aina huutelemaan niin annan TS3 tunnukset ja pelaillaan.

Kyllä vain, tämä aftermatti on ehdottomasti paras lisäri! CQ oli ihan hirveetä adhd shaissee... Ei tämmönen veteraani voi tykätä semmosesta hamsterin häkissä juoksemisesta. AK on kanssa ihan jees, ku pääsee vähä hornetilla lentelemään, jos mieli tekee.

ei vitut ton aftermath päivityksen jälkee mulla katos pelistä ase.. eikä voi ees ampua. jumalvida eikä fixiä löydy mistää

Paska peli kuten kaikki battlefieldit. Kaverin Ps3:lla tuli syksyllä pelattua yksinpeliä ja moninpeliä, vittu pitää lippaallinen ampua vihulaiseen ennenku kuolee. CoD mw3 för evah<3

Paska peli kuten kaikki battlefieldit. Kaverin Ps3:lla tuli syksyllä pelattua yksinpeliä ja moninpeliä, vittu pitää lippaallinen ampua vihulaiseen ennenku kuolee. CoD mw3 för evah<3

No elä vedä full autolla, ei tämä olekkaan mikään codi missä ei aseissa rekyyliä. Ja vaikka armoton Codi fani itsekkin olen niin MW3, ptyih mitä kakkendaalia.

call of duty kuoli nelosen jälkeen joten nyt oli niccessorilta invaliidi kommentti :D Ja pelasit fps peliä konsolilla... :hyvä::face:

Sitä varten on hardcore... Kuten codissakin. Tosin ei enää nykycodeissa tarvihe ampua hirveästi vrt. esim neloseen tai WaW

Joo niin on. Viimeks kunnolla battlefieldiä hakannu bad companyssa. Siitä ei mitään muistikuvaa oliko hardcore muotoja yms mutta sai kyllä kunnolla jyystää siinäkin ennenku lähti henki. Ja en vaa jotenki tykkää siitä ohjattavuudesta, jotenki semmonen tönkkö. Sama juttu black opsissa, tuntu kauheen palikalta ku pelannu mw3:sta. Mutta ei sen enempää öff topiccia. No ei se sitä mun käsitystä muuta pelasin sitten pc:llä tai konsolilla, pc:llä en edes tykkää pelata :face:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aijai olipas mukava kattoo, kun toi boombaby-twiz ammuttiin alas tua 1:50 kohdalla. Ei oo ihan yks eikä kaks kertaa kun webhallenin servuilla pelatessa se on tullut hajottaan mun tankin. Ite kun en tykkää noilla hävittäjillä lennellä niin on hankalaa ampua ton tason lentäjiä tankilla alas, koska ne ei tuu usein tarpeeks matalalle lenteleen. Mobile-AA:lla sen alas jo saakin, mutta kun sekin on yleensä jollain ääliöllä käytössä. Ääliö sen takia, että suurin osa porukasta ei tee niillä mitään hyödyllistä vaan jää melkein baseen ammuskeleen. Menis niihin C-Rameihin, mitkä on sitä varten.

Joo niin on. Viimeks kunnolla battlefieldiä hakannu bad companyssa. Siitä ei mitään muistikuvaa oliko hardcore muotoja yms mutta sai kyllä kunnolla jyystää siinäkin ennenku lähti henki. Ja en vaa jotenki tykkää siitä ohjattavuudesta, jotenki semmonen tönkkö. Sama juttu black opsissa, tuntu kauheen palikalta ku pelannu mw3:sta. Mutta ei sen enempää öff topiccia. No ei se sitä mun käsitystä muuta pelasin sitten pc:llä tai konsolilla, pc:llä en edes tykkää pelata :face:

Mä en ymmärrä näitä jotka sanoo että pitää räiskiä lippaallinen ennenkuin joku kuolee, katoin äsken että minimidamage bäfässä on 18,4 dmg per luoti eli kuudella kudilla kuolee aseella kuin aseella. Yleensähän vielä damage toki on isompi niin vihut kuolee 1-2 burstiin. Vika on pelaajassa, ei pelissä :D

Äsken oli ilon päivä kun servulle sattui vihupuolelle kaks kappaletta satan kotkan peluria. Toisella 100 jettiservicestaria ja toisella sama hekossa. Molemmat jetillä pari kertaa alas, jettisankaria vastaan statsit 3-1.

Nuo colonelit on menettäneet täysin merkityksensä tuplapisteviikkojen/viikonloppujen ansiosta. Ei enää välttämättä kannata odottaa, että siellä on yyberhyvä pelaaja vastassa ku 100colonel saapuu servulle.

Joo no ei se 100 kotkaa sinänsä mikään suoritus ole enää kun peli on vanha kuin taivas muutenkin. Sen on jo paskakin pelajaa kerennyt grindata ilman tuplapisteitäkin. Noita 100 service staria jollain laitteella kyllä näkee hiukka vähemmän.

Tuo on kyllä totta. Esimerkiks 10000 tappoo jollain aseellakin on jo hirmunen saavutus mun mielestä. Mutta jos jotain tdmmää pelaa niin tuleehan niitä servicestareja melkoseen tahtiin. Mutta silti 10000 tappoo!

Joo en mäkään jaksais samalla aseella tahkota kokoajan. Tappoja on reilu 40 000 niin tuntuu rajulta et neljäsosa ois vaan yhdellä tykillä tehty. Saa jotain pikku vaihtelua edes kun välillä vaihtaa toiseen aseeseen. Tarvis varmaan alkaa tahkoamaan enemmän jotain rushia niin ois jo melkein eri peli kokonaan, tullut pelkkää conquestia pelattua.

Ite on tullu paukuteltua jokaiselle aseelle ainakin 100 tappoa - nyt tähtäimenä 500 tappoa ainakin kaikille primary aseille. Tuo peliin hieman vaihtelua ja löytää myös aseita joissa on potentiaalia. Kuukauden aikana aktiivisuus vähentynyt paljolti mutta kyllä tuota vielä pelailee.

Itse annan suuren rispektit näille ninjoille joilla näkyy olevan ykköspaikalla Knife ja ties kuinka monta tappoa :hyvä: On se sen verran random vekotin välillä + hidas animaatio, että sappi kiehuu pakostakin.

Itellä tällä hetkellä 20 tähtöstä magnumilla, himottaisi pelata se ykköseksi ja hommata 8k tappoja lisää. Ehdottomasti mun suosikki bäfän aseista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom