Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rammia enemmän niin pyörii ainakin paremmin. Eiköhän tuolla jollain asetuksilla pyöri.
Onko siis tuohon premiumiin ilmestymässä vielä lisäosia? Olen ihan kassalla noista, mutta pleikalla pelaan ja tuo battlefield 3 premium edition löytyy.
Joo mut kuulin huhuista huhua että senki jälkeen saattaisi joskus tulla jotain.. mene ja tiedä.
Ei ollut Eilen pelatessa sitä taas muisti, miksi tämä peli jäi syksyllä pariksi kuukaudeksi kokonaan pelaamatta itsellä. Jostain syystä ei vain kerta kaikkiaan tahdo kulkea oikein. Lentohärveleillä on kiva lentää, sen 20 sekuntia mitä sitä iloa kestää ennen kuin joku ampuu alas. Ja jalkaväkihommissa kuulat viuhuu omaan kalloon siinä määrin, että hermot meinaa välillä mennä En kyllä ymmärrä mikä tuossa ampumisessa ja pelissä muutenkin on niin vaikeaa itselle, Bad Company 2:ssa pelit kulkivat kyllä oikein hienosti.Olipa taas pitkästä aikaa hauska pelata edes hetki.
End Gamen joutuu sitten ostamaan, vaikka olisi PC Premium. Voi perkele. No kait toi on 15 euron arvoinen.Pyh. Joo mä jo toivoin että End Game, ja pikaseen kun ei tullut vastaan End Game päivämäärää ajattelin että ehkä mahdollista.
Ei sitte.
No ei joudu, mulla Premium, ja kun menee Battelogista katsomaan, lukee että You own this.End Gamen joutuu sitten ostamaan, vaikka olisi PC Premium. Voi perkele. No kait toi on 15 euron arvoinen.