PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joo no siis hyvin pyörii, eli ei todellakaan oo graffat tapissa tjsp mutta kestää kuitenki vielä kattoo ja ei lagaile kuitenkaa. Ja en tätä konetta hommannu bäfää varten, codia lähinnä pelailen ja se pyörii asetukset tapissa.

Mahtaakohan tällasellä kookoonpanolla pelittää toi bf3?

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz (4 CPUs), ~2.5GHz
Memory: 3072MB RAM
Available OS Memory: 3072MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
Card name: NVIDIA GeForce 8800 GT
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 8800 GT
DAC type: Integrated RAMDAC
Display Memory: 1777 MB
Dedicated Memory: 497 MB
Shared Memory: 1279 MB

Onko siis tuohon premiumiin ilmestymässä vielä lisäosia? Olen ihan kassalla noista, mutta pleikalla pelaan ja tuo battlefield 3 premium edition löytyy.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olipa taas pitkästä aikaa hauska pelata edes hetki.

Olipa taas pitkästä aikaa hauska pelata edes hetki.
Ei ollut :) Eilen pelatessa sitä taas muisti, miksi tämä peli jäi syksyllä pariksi kuukaudeksi kokonaan pelaamatta itsellä. Jostain syystä ei vain kerta kaikkiaan tahdo kulkea oikein. Lentohärveleillä on kiva lentää, sen 20 sekuntia mitä sitä iloa kestää ennen kuin joku ampuu alas. Ja jalkaväkihommissa kuulat viuhuu omaan kalloon siinä määrin, että hermot meinaa välillä mennä :) En kyllä ymmärrä mikä tuossa ampumisessa ja pelissä muutenkin on niin vaikeaa itselle, Bad Company 2:ssa pelit kulkivat kyllä oikein hienosti.

No juu, en sitä väittänyt että ois peli kulkenut. :)

En oo oikeen missään vaiheessa pelannu pitempää jaksoa, ja aina ollut tasaisen surkea. Hauskaa se silti on, ja kyl sitä huomaa että jos vain pelaisi tasaiseen vois jopa kehittyä. :)

Mitähän 6GB päivitystä tuo BF3 lataa Originissa just nyt.

PS3 ilmeisesti sai jo End Game tänään, oisko PC vuoro?

Pyh. Joo mä jo toivoin että End Game, ja pikaseen kun ei tullut vastaan End Game päivämäärää ajattelin että ehkä mahdollista.

Ei sitte.

Pyh. Joo mä jo toivoin että End Game, ja pikaseen kun ei tullut vastaan End Game päivämäärää ajattelin että ehkä mahdollista.

Ei sitte.
End Gamen joutuu sitten ostamaan, vaikka olisi PC Premium. Voi perkele. No kait toi on 15 euron arvoinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom