PC Battlefield 3 - aitoa räiskintää (2011)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jahas,

Uuden lisärin myötä joutuu ilmeisesti taas räiskimään.
Premiumit saa ladata 4.12 ja normaaliin jakoon tulee 18.12.

Onhan tästä taukoa bäfästä ollutkin niin varmaan ihan hauskaa taas.

[video=youtube_share;vVlnPYsmwCk]http://youtu.be/vVlnPYsmwCk[/video]

Mörjes noi videot on hienoja.

Jospa tätä taas jaksais pari viikkoo pelata! Paljon on konsolijonit kehunu tätä aftermattia. Kuulema paras lisäri tähä mennessä.

onks toi squad DM uuski juttu tuol? vast vähäaika sit huomasin ja sehä onki suht sujuva pelimuoto.
Nyt ku oon itekki lomalla loppuviikon ni parityyppii mukaa ni otetaa tuossa matsia samalla squadilla joku päivä!

Mitä nyt kerkes vähä aftermattia kokeilla, niin vaikuttaa ainaki parhaalta lisäriltä tähä mennessä. Mukavia kaupunkimappeja jonnekka on hekoja laitettu mukaan. Ja tuo jouskari on mahtava :D

Mitä nyt kerkes vähä aftermattia kokeilla, niin vaikuttaa ainaki parhaalta lisäriltä tähä mennessä. Mukavia kaupunkimappeja jonnekka on hekoja laitettu mukaan. Ja tuo jouskari on mahtava :D

Nyt täytyy kyllä kompata, parin tunnin pelailun jälkeen itsekin tykkäsin mapeista. Sopivan infantry painotteisia, paljon suojaa yms. Scavenger pelimuodosta nyt en aivan varma kyllä ole.

onks toi squad DM uuski juttu tuol? vast vähäaika sit huomasin ja sehä onki suht sujuva pelimuoto.
Nyt ku oon itekki lomalla loppuviikon ni parityyppii mukaa ni otetaa tuossa matsia samalla squadilla joku päivä!

Saikulla pari päivää, nii on aikaa kans pelailla. Näytät nikula olevankin mulla listalla, nii pitää tässä joskus pelailla..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jeespoks! onks sulla mitä lisäreitä? ite en hankkinu ku sillo b2k.n ja sit vähä jäi pelaamine.. mikähä nyt kannattais hankkia? ei jaksais kaikkia alka ostamaa kerral.. :D aftermath?

Scavenger pelimuodosta nyt en aivan varma kyllä ole.

Kyllä scavengeria jakso sen verran pelata, että sai sen 3 voittoo ja jouskarin :D Muuten en kyllä eksy tuon pelimuodon pariin enää.

Nikula osta afretmath :D Tai voithan ostaa armored killin jos tykkäät isoista mapeista, lentokoneista ja tankeista.

Kyllä scavengeria jakso sen verran pelata, että sai sen 3 voittoo ja jouskarin :D Muuten en kyllä eksy tuon pelimuodon pariin enää.
Mikä tossa scavengerissa on ideana? Aseet alkaa nollista ja niitä pitää sitten unlockata? Ja lootata maast aseita?

Tää marraskuun puoliväli -> joulukuun puoliväli on kaikista vittumaisinta aikaa kun tulee niin paljon hyviä pelejä (AC3, Hitman absolution, Far cry 3, BF3 Aftermathi) ja pitäisi vielä jaksaa keskittyä vuoden viimeisiin tentteihin... :D Ei prkl.

jeespoks! onks sulla mitä lisäreitä? ite en hankkinu ku sillo b2k.n ja sit vähä jäi pelaamine.. mikähä nyt kannattais hankkia? ei jaksais kaikkia alka ostamaa kerral.. :D aftermath?

Hhmmm... mä ite tykkäsin Close Quarterista ja tätä Aftermathia en oo hirveesti ehtiny pelata mutta kyllähän toi Scavenger ihan hauskalta kuulostaa..

Mä en niin innostunu armored killistä, siinä nyt ei silleen mitään tärkeetä uutta tullu mun mielestä...

CQ on mun mielestä sen takia siisti et normi bf3 mapit on usein tosi ajoneuvo painotteisia ja mapit isoja ja avonaisia, on kiva et CQ on täysin päinvastoin, pienet mapit ja jalkaväellä mennään. Saa sitte valittua kätevästi millä tavalla koskakin haluaa pelata..

Siinä kans tuli kasa aseita jnejne. ja mun mielestä CQ mapit on tosi hyvin suunniteltu

Aika heikosti välillä näkyny pakkislaisia pelaamassa kevään jälkeen, itse pelailen melkeen päivittäin vaikkei premiumia löydykkään (pates24 nimimerkillä). Julkkarin jälkeen oli kyllä mainiot ottelut aina käynnissä, jospa vielä semmosiakin sais.

joo sillon marras-joulukuussa vuos sitte oli hitosti hyviä pelejä :) Päätin tossa jo kyllä ostaa premiumin sitte jossai välis joulu-tammikuuta, jaksa noita lisäreitä eriksee.
Esim tänää illalla sovitaa joku aika ni porukalla pelaa. Itelle sopii todennäkösesti 6-7 eteenpäin. Jos porukkaa ilmaantu vaa se 2-4 ni koitetaa tuota squad DM. Ilman lisäreitä siis täälläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom