PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
alppix sanoi:
Käynnistätkö pelin sillä bf2 online vai normi bf2 kuvakkeella? Ite käynnistän nykyään aina tolla perus bf2 kuvakkeella, se toimii nopeemmin.

Joo ja toimii mullaki toi perus alt+tab ni pääsee pelistä takas winkkariin.
Online kuvakkeella ei ole koskaan toiminut. Sillä "normaalilla" pääsee aina yksinpelin ja joskus toimii multiplayer.

Riehutaan täällä nyt vielä vähän muitten vaivana.

Jos käynnistän pelin Play Battlefield2 -kuvakkeesta peli toimii. Voin valita multiplayerinkin, mutta vain pelin itse löytämät serverit toimivat, mutta niissä kaikissa tulee "There is a problem with your connection" -ilmoitus ja peli tökkii niin paljon, että pelaaminen on mahdotonta.

Jos yritän käyttää ASE:n tai GameSpyn löytämiä servereitä, niin saan vain ilmoituksen, että You entered an invalid IP-adress. Kokeilin varmasti yli kymmentä eri ip-osoitetta ja kaikista tuli sama valitus.

lej sanoi:

Jos käynnistän pelin Play Battlefield2 -kuvakkeesta peli toimii. Voin valita multiplayerinkin, mutta vain pelin itse löytämät serverit toimivat, mutta niissä kaikissa tulee "There is a problem with your connection" -ilmoitus ja peli tökkii niin paljon, että pelaaminen on mahdotonta.

Jos yritän käyttää ASE:n tai GameSpyn löytämiä servereitä, niin saan vain ilmoituksen, että You entered an invalid IP-adress. Kokeilin varmasti yli kymmentä eri ip-osoitetta ja kaikista tuli sama valitus.

"There is a problem with your connection" on yleistä mut ei mulla ainakkaan kaikilla servuilla sitä tule.Jos sää otit sen ip:n ylös niin kai sää pistit siihen yhdistettään ip:heen(vai mikä se nyt oli`)toiSELLE RIVILLE sen ip:n päätteen.

lej sanoi:

Katoithan sen portin sieltä BF2:n "connct to ip" kohdasta, että se oli sama kuin niissä ASE:n servereissä? Tuossa nimittäin saattaa olla samalla IP:llä useita eri servuja, mutta niissä on eri portit käytössä ja tuota samaa herjaa, jos on portti väärin.

Multiplayer valikosta pääset kuitenkin peliin saakka? Edistystä :) "There is a problem with your connection" on, kuten mainittua, kohtuu yleistä, mutta ei sentään joka serverillä. Kokeile suomi-servuja, ainakin Verkkoguruilla on monta serveriä ja siellä pitäisi olla pingit kohdillaan.

Tässä taas yks hyvä RuÅttalainen servu missä on tilaa monelle pelaajalle ja pingi on alhainen
toivottavasti kirjoitin noi oikein,se on kuitenki se swedish 100mb jotain servu

193.11.251.38:16567,meen sinne ite just nyt pelaa nickillä maniacmake79.

Nyt on kaikki muut ongelmat ratkaistu, paitsi se, että jokaisella serverillä, pingistä riippimatta, on mahdotonta pelata. Aina tulee "there is a problem with your connection", ja peli tökkii niin paljon, että pelaamisesta ei tule mitään.

Voiko vika olla mun nettiyhteydessä? Se on ihan paska Saunalahden HomePNA 1/256.

Korvavaurio sanoi:
Nyt mulla on alkanu tulee sellasia ilmoituksia että yhteytesi on hävinnyt.Kun erä loppuu niin se tulee aina.Sit mun pitää uudelleen conactaa.
Yhden tuskaisen erän pelasin niin, että puolet ajasta ei ollut tökkimisen takia mitään kontrollia ja sitten lopuksi vielä kävi kanssa niin, että erän loputtua tuli tuo yhteyden häviämisilmoitus

lej sanoi:
Nyt on kaikki muut ongelmat ratkaistu, paitsi se, että jokaisella serverillä, pingistä riippimatta, on mahdotonta pelata. Aina tulee "there is a problem with your connection", ja peli tökkii niin paljon, että pelaamisesta ei tule mitään.

Voiko vika olla mun nettiyhteydessä? Se on ihan paska Saunalahden HomePNA 1/256.
Itellä on soneran 512/256 ja hyvin on toiminu, että ei ainakaan nopeudesta pitäis olla kiinni jos toi saunalahden liittymä ees jotenki antaa sen nopeuden mitä se lupaa.

Niin, tää on se sama yhteys mistä kyselit toisessa threadissa. Voisin heittää nyt aika varmalla todennäkösyydellä et sun yhteydessä on vika (tai ei vika mut kaista loppuu). Käy kiertää naapurit läpi ja pelottelet ne p2p teinit hengiltä ni rupee pelit toimii :D

Niijoo ja päivittäkää se peli! taas kerran... meinasin tossa mennä pelaan tonne minkä make mainitsi ni empä päässyt kun oli vanhempi versio siellä serverillä.. :/

ZoneAlarm käyttäjät huomio!

Jos peli jämähtää siihen "connecting to account server" -kohtaan niin painakaan vain y-näppäintä ja pitäisi taas toimia. Huomasin, että ZA kysyy siinä kohdassa aina lupaa, saako peli tehdä sitä ja tätä, mutta vain noin 5 %:ssa siihen ruudun oikeaan laitaan tulee näkyviin se ikkuna, missä on ne allow ja deny vaihtoehdot, mutta kursori muuttuu siinä kohdassa aina 2:sta nuoleksi, joka tapauksessa. Voisi toimia myös muissa jumituskohdissa.

Sitä "there is a problem with your connection" -juttua en ole saanut korjattua. Jossain englanninkielisellä sivustolla mainittiin, että grafiikan tason ihan alas tiputtamalla pitäisi tilanteen parantua, mutta ainakaan omalla kohdalla ei ole siitäkään apua.

Eli, joko mun yhteys on vain huono, koska pätkissä (20 sek.) toimii ihan hyvin, vaikka pelissä olisi hirveä tappelu käynnissä, ja sitten voi nykiä, vaikka olisi yksin koko serverillä.

Lisäksi luin, että heikohko laitteisto voi olla syynä noihin nykimisiin, vaikka yksinpeli siis toimisikin vaikka kuinka hyvin. Mulla onkin kyllä aika vanha kone jo, Athlon XP 2200+, muistia gigan verran ja näyttis on Radeon 9800 Pro. Voisiko vika olla noissaa?

alppix sanoi:
Niijoo ja päivittäkää se peli! taas kerran... meinasin tossa mennä pelaan tonne minkä make mainitsi ni empä päässyt kun oli vanhempi versio siellä serverillä.. :/

Sama täällä...vittu mua VITUTTAA TOI PELI.

Korvavaurio sanoi:
Sama täällä...vittu mua VITUTTAA TOI PELI.
Mua vituttaa ihan varmasti enemmän. :wall: .

Tää on niin vitun kivaa ostaa peli, jota ei kunnolla voi pelata muuten kuin netissä, ja sitten kun usean päivän tappelun jälkeen saa jopa yhteyden otettua niin sitten saa katsoa diashowta ja olla maalitauluna pystymättä tekemään mitään.

Lisätään tuohon ZoneAlarm juttuun vielä se, että ei taida se y-näppäimen painaminen auttaa, vaan pitää arvata missä kohtaa se allow-nappi ruudulla sijaitsee, mutta aika helposti se kohta löytyy, kun naksuttelee.

lej sanoi:
Mua vituttaa ihan varmasti enemmän. :wall: .

Tää on niin vitun kivaa ostaa peli, jota ei kunnolla voi pelata muuten kuin netissä, ja sitten kun usean päivän tappelun jälkeen saa jopa yhteyden otettua niin sitten saa katsoa diashowta ja olla maalitauluna pystymättä tekemään mitään.

Niin kerran mulla lagitti ihan helvetisti ja sit yritän ampua.Helppoohan se oli kun äijä oli yhtääkkiä viiden metrin päässä.

Korvavaurio sanoi:
Niin kerran mulla lagitti ihan helvetisti ja sit yritän ampua.Helppoohan se oli kun äijä oli yhtääkkiä viiden metrin päässä.
Mulla on aina noin, paitsi välillä toimii 10-20 sekuntia ja sitten odotellaan puolesta minuutista eteenpäin, josko välillä voisi tehdäkin jotain (mikäli on enää hengissä). Ajoneuvoja, jos käyttää niin ne menee satavarmasti sillalta tai kalliolta alas, kun yhtäkkiä ei voi ohjata. :thumbs:

Kyllä sulla koneessa pitäs potkua riittää, itellä on samanverran muistia, vähän parempi prossu mut huonompi näytönohjain ja pelittää ilman ongelmia.

alppix sanoi:
Kyllä sulla koneessa pitäs potkua riittää, itellä on samanverran muistia, vähän parempi prossu mut huonompi näytönohjain ja pelittää ilman ongelmia.
No sitten se on tämän HomoPNA:n syytä, taitaa olla pakko vaihtaa. Vielä, kun olisi vapaa-aikaa ennen koulun alkua niin sekin menisi sitten siihen, että odotan uutta nettiliittymää. Vitun hienoa.

Ongelmia näyttää piisaavan.Mä en nyt päivitä tätä enne ku on pakko ja saan selkeet ohjeet(mitä ei kyllä välttämäti ikinä tapahdu!)Nyt pääsen mukavasti pelaa aina kun oon yrittänyt..taas toistaiseks.Kohta ei varmaan taas käynnisty koko peli.Mutta eikun ruÅttin servulle taas..Se kyllä suljettiin aamulla mutta toivottavasti ois taas päällä.

ite pistin vanhan päivityksen päälle.. eipä se kovin vaikee ollu, imasee vaan sen päivityksen esim EA:n sivuilta ja sit käynnistää sen. Ite ei tartte tehä mitään :)

Voi kohta käydä päivittämättömät servut vähiin. Mut ei siinä paljoo menetä jos ei päivitä, peli hyytyy vaan harvemmin (ei kertaakaan päivityksen jälkeen).

Back
Ylös Bottom