PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
öö.. onkos kellää ollu sellasta ongelmaa et äänet rätisee? tänää ilmaantu tollanen.. en tiiä sit oliko joku väliaikane mut buutti ei auttanu. pingit oli ~40 et ei siitäkää..

Muut musa / leffa äänet toimii ihan normaalisti. pelissäkin siis ennen toimi..

Ei tommosta ongelmaa oo ollu.Aika hyvin tossa multiplayer valikossa löytyy noita kräkättyjä servuja,joka kerta on aika nopeasti päässy pelaa.Hitto ku en kirjoittanu ruotsalaisen serverin ip:tä,siinä ei mainittu että pääsis piraateillakin pelaa mutta hyvin onnistu ja oli pingi tosi alhainen.

Jep, taas toimii. Kiitos make998 serialin ja nevahoodin regedit -avun. Vieläkun löytäs noita suomalaisten pelaajien servereitä. :piis:

nyt pelittää äänetki taas.. kumma juttu, yhen päivän oli vituillaan. mitään en muuttanu, mut nyt toimii ni en valita.

Juu, kaikki vaan tonne ircci kanavalle ni on helpompi sopia jotain peliajankohtaa!

Ite pelailen samalla nimellä kun täälläkin olen joten jos satutte näkee ni pistetää oma squad pystyy :)

Mua kerkes joku jo haukkuun cheateriks :D otin sen kyllä hyvillämielin vastaan heh, en kuitenkaan huijaa.. en tiiä ees miten se onnistuu punkbusterin kanssa, eikä kyllä kiinnostakkaan.

Voi vitun vittu.
Ite en pääse millekään serverille pelaan. Kokoajan herjaa että vaaditaan "unmodified content to join." Päivitin tuohon tänään julkaistuun 1.02 versioon.
Missähän mahtaa olla vika?

Perkules onkohan mulla tuo uusin päivitys nyt asentunut vai ei kun itse päivitys onnistui normaalisti, mutta kun käynnistän pelin niin main menussa sanoo, että versio on jotain 1.1.24** eli se mikä se oli 1.1 päivityksen jälkeen ? Kyllä mä olen Ranked servereilläkin pelaillut tuon päivityksen jälkeen, että kai se toimii tai jotain :)

PS. Juu ei muuta kun porukalla pelaamaan :) itsellä jo noin 1400 pistettä kasassa, että jotenkin jo tuo pelaaminen luonnistuu.

Taby sanoi:
Perkules onkohan mulla tuo uusin päivitys nyt asentunut vai ei kun itse päivitys onnistui normaalisti, mutta kun käynnistän pelin niin main menussa sanoo, että versio on jotain 1.1.24** eli se mikä se oli 1.1 päivityksen jälkeen ? Kyllä mä olen Ranked servereilläkin pelaillut tuon päivityksen jälkeen, että kai se toimii tai jotain :)

PS. Juu ei muuta kun porukalla pelaamaan :) itsellä jo noin 1400 pistettä kasassa, että jotenkin jo tuo pelaaminen luonnistuu.

Joo o...mulla on joku 120.En oo kyllä vielä kauaa pelannu ranked servuilla. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
lepex sanoi:
Voi vitun vittu.
Ite en pääse millekään serverille pelaan. Kokoajan herjaa että vaaditaan "unmodified content to join." Päivitin tuohon tänään julkaistuun 1.02 versioon.
Missähän mahtaa olla vika?

Ei vissiin oo kaikki servut vielä päivittyny tuohon 1.02 versioon.

Zone-sarja -42%
Oisko kellään mitään ehdotusta päiväks / servuks missä ja millon voitas ottaa porukalla vähän matsia? Ite oon vielä ens kuunki lomalla et onnistuu suht helposti.

alppix sanoi:
Oisko kellään mitään ehdotusta päiväks / servuks missä ja millon voitas ottaa porukalla vähän matsia? Ite oon vielä ens kuunki lomalla et onnistuu suht helposti.

Pitäiskö tehä vaan niin, että katteltais joku vajaa servu ja mentäis sinne pelaileen?

Huomasin pikku "bugin" miksi battlefield2 ei toiminut. Eli ongelmana ei ollut väärän merkkinen grafiikkakortti, vaan USB Protection Dongle Logic Audio 5 ohjelmaan... eli jos tämä kyseinen "avain" on kiinni koneessa, peli ei käynnisty. Testattu useaan otteeseen.

tyhmä kysymys mutta onko vaan tietyillä servereillä, missä saa vain pisteitä? Mites ne sieltä löytää? Itsekkin pelannu eilisestä asti ja n.30 pistettä kasassa...

long-john sanoi:
tyhmä kysymys mutta onko vaan tietyillä servereillä, missä saa vain pisteitä? Mites ne sieltä löytää? Itsekkin pelannu eilisestä asti ja n.30 pistettä kasassa...

Kyllä, vain ranked servereillä saa pisteitä. Ne löytää The All Seeing Eyellä, kun laittaa täpin kohtaan ranked, kun etsii servereitä. Sama pätee pelin omaan multiplayer valikkoon, täppi kohtaan ranked ja niitä löytyy. Tuppaavat vaan aika täynnä olemaan.

Edelleen on IRC kanava Quakenetissä nimeltään pakkotoisto.bf2, siellä on hyvä sopia noista peleistä. Itsekin nyt taas sinne pääsee, kun on Tuska festarit tuskailtu. Tällä viikolla voisi vähän pelailla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom