Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CiioN sanoi:Pitäis joskus täs lähiaikoina yhdistää Pakkotoiston voimat yhteen taistelukentillä, ennen kun lomat loppuvat.
Taby sanoi:Perkules onkohan mulla tuo uusin päivitys nyt asentunut vai ei kun itse päivitys onnistui normaalisti, mutta kun käynnistän pelin niin main menussa sanoo, että versio on jotain 1.1.24** eli se mikä se oli 1.1 päivityksen jälkeen ? Kyllä mä olen Ranked servereilläkin pelaillut tuon päivityksen jälkeen, että kai se toimii tai jotain
PS. Juu ei muuta kun porukalla pelaamaan itsellä jo noin 1400 pistettä kasassa, että jotenkin jo tuo pelaaminen luonnistuu.
lepex sanoi:Voi vitun vittu.
Ite en pääse millekään serverille pelaan. Kokoajan herjaa että vaaditaan "unmodified content to join." Päivitin tuohon tänään julkaistuun 1.02 versioon.
Missähän mahtaa olla vika?
alppix sanoi:Oisko kellään mitään ehdotusta päiväks / servuks missä ja millon voitas ottaa porukalla vähän matsia? Ite oon vielä ens kuunki lomalla et onnistuu suht helposti.
alppix sanoi:Tostahan vois melkeen jo tipauttaa EA:lle tai DICE:lle emailia.
long-john sanoi:tyhmä kysymys mutta onko vaan tietyillä servereillä, missä saa vain pisteitä? Mites ne sieltä löytää? Itsekkin pelannu eilisestä asti ja n.30 pistettä kasassa...