PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ostin tänään sen aidon version ku aikasemmin oli tuo...toinen... saako sen accountin sinne sit siihen aitoon siis..ettei joudu alusta sentään? Pitää viel hankkia DVD asema ku peli ei lähe käyntiin :(

long-john sanoi:
ostin tänään sen aidon version ku aikasemmin oli tuo...toinen... saako sen accountin sinne sit siihen aitoon siis..ettei joudu alusta sentään? Pitää viel hankkia DVD asema ku peli ei lähe käyntiin :(

joo,mun mielestä siinä manage accountissa on joku retrieve account tai jotain vastaavaa,sieltä onnistuu.

pystys ware versiolla pelaamaan mut ei sitä voinu päivittää tai en mä ainakaan onnistunu ja sit niitä päivittämättiä oli vaan niin vähän jäljellä verrattuna päivitettyihin ja aina ihan täynnä kesti aina etsiä et pääsis pelaamaan. Sit vähän offtopiccia.. Millasta DVD-asemaa suosittelisitte? kattelin ettei ne nyt sinne hirveesti maksa suurinosa n.50e

Tänään kävin ostamassa kyseisen pelin. Demo toimi ihan hyvin, mutta koko versio ei toimi. Päivitin myös heti uusimpaan versioon. Serverivalikko lagaa todella pahasti, ja joskus saa venata minuutin kun se yhtäkkiä alkaa säätää jotain. En ole myöskään päässyt pelaamaan, sanoo jotain connection failed tai vastaavaa. Olen kyllä antanut F-securen päästää läpi. Mitäs tässä on vikana? Ihan kuin palomuuri hidastaisi vähän, mutta olen kyllä mielestäni toiminut oikein.

Taas kysellään apua. Hankin uuden nettiyhteyden 525/200 ja yleisellä tasolla netteily parani selvästi. Ja esim. pingit laski.

Ongelmana on kuitenkin sellainen, että aina kun pääsee johonkin serverille niin peli toimii ilman mitään vikaa n. 20-30 sekuntia ja sitten tulee ilmoitus, että yhteys on katkennut serverille tjsp. Kokeilin monella eri serverillä ja kaikilla kävi näin.

Pääsin eroon siis siitä "there is a problem with your connection" -ilmoituksesta, mutta nyt sain uuden vian. Asensin pelinkin uudestaan, mutta se ei muuttanut tilannetta.

Onko muilla ollut tällaista vikaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
lej sanoi:
Taas kysellään apua. Hankin uuden nettiyhteyden 525/200 ja yleisellä tasolla netteily parani selvästi. Ja esim. pingit laski.

Ongelmana on kuitenkin sellainen, että aina kun pääsee johonkin serverille niin peli toimii ilman mitään vikaa n. 20-30 sekuntia ja sitten tulee ilmoitus, että yhteys on katkennut serverille tjsp. Kokeilin monella eri serverillä ja kaikilla kävi näin.

Pääsin eroon siis siitä "there is a problem with your connection" -ilmoituksesta, mutta nyt sain uuden vian. Asensin pelinkin uudestaan, mutta se ei muuttanut tilannetta.

Onko muilla ollut tällaista vikaa?

yleinen paska vika...mullekin tapahtunu joku 10kertaa

Zone-sarja -42%
Korvavaurio sanoi:
yleinen paska vika...mullekin tapahtunu joku 10kertaa
Mulla tapahtuu toi taas joka kerralla. Tai noin kymmenen kertaa jaksoin kokeilla, sitten meni vaihteeksi hermot tähän peliin. Kerran ehdin pelaamaan kolmisen minuuttia kunnes yhteys katkesi.

:wall: Vitt*, kun yhdestä viasta pääsee niin heti tulee toinen tilalle.

Oon sitt vissiiin oikeesti onnekas ku ei oo mitään ongelmia ollu ja näköjään ton uuden päivityksen myötä pystyy joinaan servulle myös suoraan All Seeing eyen kautta. :thumbs:

hm,, selailin jotain foorumeita tuolla ja siellä porukka valitti tuosta aika paljonkin. Oikeestaan kukaan ei osannu sanoo miten sen sais korjattua..

Yks oudon kuulonen juttu kyllä oli, mut ihmettelen vaan miten se voi tohon vaikuttaa.
joku oli lähettäny EA:n mailiin et mistä johtuu katkeileminen ja ne oli sanonu et kokeilee tällasta. BF2:n pikakuvakkeen komentoon voi laittaa +fullscreen -0 (vakiona -1) jolloin peli suoritetaan ikkunassa ja se sit oli auttanu...... kuulostaa kyllä enemmän ku ihmeelliseltä toi.

Ei auttanut edes tuo +fullscreen -0. Tai vähän pidempään ehti pelaamaan, mutta ei montaa minuuttia. Eikä siitä pienestä ikkunasta edes näe mitään. Ja kerran tuli myös se "there is a problem with your connection", josta luulin jo päässeeni eroon.

Mikä palomuuri, teillä joilla peli toimii, on käytössä? Mulla on ZoneAlarm. Voisiko siinä olla vielä jotain säädettävää?

Ootko kokeillu ilman palomuuria pelata? Toi taitaa olla vaan joku mystinen ongelma mihin ei tunnu olevan oikeen mitään ratkasua.. ainaki mita noita muita forumeita oon lukenu. Itellä taas ei oo ollu edes sen viallisen päivityksen kanssa mitää ongelmia.

Joskus myös toi punkbuster aiheuttaa ongelmia. Kaveri ei sen takia pystyny pelata ollenkaan ET:tä.. katkes aina yhteys ku rupes pelaan.

Päivityksiä odotellessa.. kyllähän toi on aika vittumainen kun ei toimi. Uskon kyllä vakaasti siihen et siihen tulee joku korjaava päivitys joskus tässä.

Nii se palomuuri, itellä on norton internet security.. Mut koita ilman palomuuria, jos toimii ni vika on siinä, voi sit pistää toisen :)

Mikähän tuossa pelissä nyt on ongelmana, kun yritän mennä servereille, niin tulee valitus, että on vanha versio, vaikka 1.02(vai mikä olikaan) on asennettuna?

CiioN sanoi:
Mikähän tuossa pelissä nyt on ongelmana, kun yritän mennä servereille, niin tulee valitus, että on vanha versio, vaikka 1.02(vai mikä olikaan) on asennettuna?

Sama versio mulla ja on tapahtu mulle aika monta kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom