PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jakob sanoi:
Voi perkele, ei ole vieläkään tullut ostettua tuota. Jos vaikka sitten elokuun puolella.

Kannattais venata vähän aikaa... itse heitin juuri 47.50€ kaivoon. Peli toimii erittäin harvoin, ja tuntuu siltä että olisin betatestaaja. Itseasiassa, näinhän se nykyään onkin...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Carbon sanoi:
Kannattais venata vähän aikaa... itse heitin juuri 47.50€ kaivoon. Peli toimii erittäin harvoin, ja tuntuu siltä että olisin betatestaaja. Itseasiassa, näinhän se nykyään onkin...
Say no more!

joo,ei kyllä oo kaduttanut että en oo kyseistä peliä ostanut,perhana ku pitää puolivalmiita,jos sitäkään,laittaa myyntiin.Ihan törkeästi kaikennäköistä häikkää.Itellä on toiminu ku en oo päivittämään lähtenyt mutta kyllä se on sellaista nykimistä välillä että ei siitä pelistä tahdo mitään tulla.Konekkaan mulla ei ihan vanhus vielä ole.Pitäsköhä käydä testaamassa taas..

Kumma peli, toisilla ihan vitusti ongelmia, mut mulla, ei mitään. Kaikki toimii just niinku pitää. Ihan alkuperänen toimi, sit pistin viallisen päivityksen ja toimi, siihen pistin toimivan päivityksen suoraan päälle ni toimi :) Kertaakaan en ole asentanu uudestaan koko peliä ja edelleen toimii.

Mietin tossa et onko mitään mahdollisuutta et joku laitepohjanen juttu aiheuttas porukalla ongelmia..? onko teillä mitään yhteistä koneessa kenellä toi ei toimi? prossu, näyttis, muistit, adsl modeemi tms?

Noniin, EA ilmoitti että uusi patch on jälleen tulossa. Se sisältää yli 140 korjausta eri ongelmiin.

tässä muutamia mielestäni mielenkiintoisia korjauksia.

# Server and Client performance improvements
# Improved Server Browser – added Favorites and History Lists.
# Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/- Engineer point farming exploits.
# Squads - locked squad leader will get a message if someone wants to join.
# Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.
# Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed.
# Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
# Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.

alppix sanoi:
Kumma peli, toisilla ihan vitusti ongelmia, mut mulla, ei mitään. Kaikki toimii just niinku pitää. Ihan alkuperänen toimi, sit pistin viallisen päivityksen ja toimi, siihen pistin toimivan päivityksen suoraan päälle ni toimi :) Kertaakaan en ole asentanu uudestaan koko peliä ja edelleen toimii.

Mietin tossa et onko mitään mahdollisuutta et joku laitepohjanen juttu aiheuttas porukalla ongelmia..? onko teillä mitään yhteistä koneessa kenellä toi ei toimi? prossu, näyttis, muistit, adsl modeemi tms?
Mulla varmaan osan ongelmista aiheuttaa toi näyttis,atin sivuillakin sanotaan että niillä on bf2:sen kanssa ongelmia.Mun näyttis on radeon 9700 pro.Mutta eipä auta valittaa ku en oo peliä ostanut.Alkanut toi konsolipelaaminen kiinnostaa,pitääpi odottaa ku ps3 tulee niin sit ei oo näitä ongelmia..

make998 sanoi:
Mulla varmaan osan ongelmista aiheuttaa toi näyttis,atin sivuillakin sanotaan että niillä on bf2:sen kanssa ongelmia.Mun näyttis on radeon 9700 pro.Mutta eipä auta valittaa ku en oo peliä ostanut.Alkanut toi konsolipelaaminen kiinnostaa,pitääpi odottaa ku ps3 tulee niin sit ei oo näitä ongelmia..

Mulla on radeon 9700 pro ja warepeli mutta mitään ongelmia ei oo esintynyt tähän mennessä.

Kysytäämpä nyt täälläkin, jos joku saattaisi osata auttaa. Eli kun peli on latautunut ja valmiina menemään serverille tulee: "This server only allows players with unmodified content to join.Revert your version of battlefield 2 to the current official version to join." Tämä herja ilmestyi vasta reinstalloinnin jälkeen. Olen asentanut pelin ja patchin n+1 kertaa uudelleen ja formatoinut koneen, silti sama herja tulee uudelleen ja uudelleen. :eek: --> :curs: --> :wall: --> :itku:

Kerrottakoon vielä, että peli on aito ja samalla levyllä peli toimii kaverin koneessa moitteetta. Ei tule enään mitään mieleen, missä voisi olla vika. Toivottavasti joku teistä osaisi auttaa...

voisko toi olla johki punkbusteriin liittyvää? jos sulla ei esim oo punkbuster päällä ja yrität joinata serverille joka vaatii sen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alppix sanoi:
voisko toi olla johki punkbusteriin liittyvää? jos sulla ei esim oo punkbuster päällä ja yrität joinata serverille joka vaatii sen?

Joo no päivitin nyt ton PunkBusterin, mutta eipä sekään auttanut ongelmaan, vaikka mulla vanhentunut versio olikin.

Non-ranked servereille pääsen pelaamaan ilman ongelmia, mutta tuo herja ilmestyy aina, kun yritän ranked servereille pelaamaan, heti sen jälkeen kun peli ilmoittaa, että "Verifying client data".

onko muilla päivittyny pisteet täs kahden päivän sisäl..itselläni kokoajan samassa vaikka tässä olenkin pelannnu...voiko siitä johtua et yhteys on katkennu ettei saa pisteitä? Vaikka en kyllä kokonaisistakaan peleistä oo saanu pisteitä

Zone-sarja -42%
Itsekkin miettisin tuota juttua tossa forumissa, toivotaan että ne jossain vaiheessa päivittyy, kun kuitenkin aika paljon pelasin ja hyvinkin jopa meni

Oliskohan missään/kellään tietoa jos joku klaani etsisi jäseniä?
Itselleni olisi ehkä mielekkäämpää pelata tiimissä, kuin räiskiä umpimähkässä ympäriinsä.
Ilmoitelkaa toki.
:thumbs:

:offtopic: jostain muistelen, että lepexsi ois mehtämiehiä, joten pitää kysyä onko paikat jo tiedossa aloitukseen ja eteenpäin..

Tuo pelin sain pakettin tänään ja pitäin hiukan opetella, mutta myöhemmin vissin saman kysymyksen äärellä olen..

Kyllä paikat on tiedossa, muutama aivan huippupelto kyyhkyjahtiin. Viime vuonna saatiin parissa päivässä kolmatta kymmentä kyyhkyä sieltä. Eikä ole ensimmäinen vuosi kun siellä on paljon lintua.

Sorsapaikkakin on mutta mettäkaveri on jotenkin ihmeellisesti saanut järkättyä häänsä 20.8. klo 14 joten eihän siellä kovin kauaa ehdi olemaan. ;)
mutta äkkiä kun pari tiputtaa ja sitten vaihtaa vaatteet niin kyllä sekin käy paremman puutteessa.

Olisko Pakkotoistolla kiinnostusta perustaa BF2-klaania?
Olisko ketään joka haluaisi alkaa vetämään projektia?

Klaani vois olla ihan hyvä idea ja porukassa on paljon mukavampi pelailla ku yksikseen. Joinikaas irkissä pakkotoisto.bf2 kannulle, tota kautta ainaki mie ja alppix ollaan ihan hyvät pelit saatu sovittua :thumbs:

www.bf2tracker.com tuolt sivulta sitt näkee kuka pelaa ja missä! Tällä hetkellä sivu vaan ei oo toimiva :lol2:

Jüzzi sanoi:
Eli kun peli on latautunut ja valmiina menemään serverille tulee: "This server only allows players with unmodified content to join.Revert your version of battlefield 2 to the current official version to join." Tämä herja ilmestyi vasta reinstalloinnin jälkeen.

Itselläni tuli samaa viestiä aika pitkään. Ennen ekaa patchia pääsin pelaamaan hienosti suoraan kaikille servereille mihin kokeilin.
Kun asensin tuon 1.02-patchin, alkoi ongelmat. Samaa viestiä tuli.

Laitoin PunkBusterin uusiksi, asensin uudelleen patchin ja pelin ties kuinka monta kertaa.

Sitten säätelin vähän niitä filtereitä ja kas kummaa jotenkin se peli alkoi taas toimimaan. Välillä tosin tulee vieläkin jotain ihme herjoja muistihäiriöistä tms. ja tuota samaa viestiä tulee joskus kun peli on loppunut ja siirtymässä uuteen karttaan. En sitten tiedä mistä se johtuu.

Kannattais ottaa yhteyttä ehkä tuonne EAn asiakaspalveluun, niillähän on Suomessakin puhelinpalvelu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom