Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nEx sanoi:miten sitä kartalta pystyy klikkaamaan(tykistön kohdetta),eihän siinä ole kursoria jotai voisi hektisesti liikuttaa kartalle ?
en pysty tekemään accounttia millä pääsisi online-pelittämään,se jumittaa siihen kun olen tekemässä tunnusta..mietteitä?
nEx sanoi:miten sitä kartalta pystyy klikkaamaan(tykistön kohdetta),eihän siinä ole kursoria jotai voisi hektisesti liikuttaa kartalle ?
en pysty tekemään accounttia millä pääsisi online-pelittämään,se jumittaa siihen kun olen tekemässä tunnusta..mietteitä?
AM sanoi:Ne "kaikkien-saatavilla-olevat-sniper rifle:t" on aika tehottomia vähänkään pidemmän matkan päästä, joten onko se unlock (M95, barrett) yhtään parempi pitkillä matkoilla ?
Entäs ne assaultin, supportin ja medicin toiset unlockit, mitä mieltä niistä?
Supportin(pkm) ja medicin(L85A1) ensimmäiset unlockit on hyviä, mutta assaultin(G3) oli pettymys.
http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/
AM sanoi:Voitko kirjottaa saman käyttäen aseiden nimiä(löytyvät linkistä edellisestä postista), jäi hieman epäselväksi kumman tason unlockeista puhut millonkin.
AM sanoi:Noniiin kiitos.
PS.
Ootko kokeillut pelata pkm:llä niin, että aina kun ammut menet makaamaan ?
(Mulla prone on vasen ctrl, siitä se on nopee painella)
Ampuu lyhyen sarjan edes vähän vihollisen suuntaan niin se kuolee, ei väliä' osuuko jalkoihin, torsoo vai päähään.
Tiedz sanoi:Ok
Eli toi g-36e medicin ase on pelin paras mun mielestä.
pkm on paska mutta mg-36 on loistava konekivääri.
medicin eka unlokki l-85a1 on melko paska.
Spec opsin g36c on loistavan hyvä.
Percele sanoi:WOOT! PKM rulettaa, mg36 on tehoton. G36c on silti kingi.
Tiedz sanoi:WOOT, ei siitä saa hyvää kirveelläkään
MG36 on paaaaljon parempi, kysy vaikka alppixilta (se on kunkku)
AM sanoi:Kokeilkaapas pkm:llä roiskimisen jälkeen harrastaa sniputtelua; ei tuu yhtään mitään.
Äskösessä pelissä nappasin 16 vihulaiselta jalat alta pkm:llä ennen kun oli kuoltava.