PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Niin on pelissä kyllä olemassa kyseinen toiminto että kiikareilla pystyisi antamaan kohteita lentokoneille mutta sitä ei ole sitten otettu käyttöön, kuten ei esimerkiksi barret m95:sen isoveljeäkään puoliautomaattista m82a1:stä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
miten sitä kartalta pystyy klikkaamaan(tykistön kohdetta),eihän siinä ole kursoria jotai voisi hektisesti liikuttaa kartalle ?
en pysty tekemään accounttia millä pääsisi online-pelittämään,se jumittaa siihen kun olen tekemässä tunnusta..mietteitä?

Zone-sarja -42%
nEx sanoi:
miten sitä kartalta pystyy klikkaamaan(tykistön kohdetta),eihän siinä ole kursoria jotai voisi hektisesti liikuttaa kartalle ?
en pysty tekemään accounttia millä pääsisi online-pelittämään,se jumittaa siihen kun olen tekemässä tunnusta..mietteitä?

En muista tuota tykisjutskaa kun en commanderina kauheesti pelaile.

Nuo EA:n online palvelut bugittaa aina välistä, mutta kato nyt ensin, että palomuuri ei blokkaile tuota. Vissiin oot useemman kerran kokeillu tuota hommaa, että siitä kannattaa varmaan lähteä. Mulla ainkin noilla omilla tunnuksilla loggautuessa, kun salasana on tallennettu välimuistiin, se herjaa aina monesti väärää salasanaa ja uudelleen yrittäessä se sitten meneekin sisään. Niin, ja kai sä yrität tehdä sitä tunnusta siellä EA:n sivustolla, minne taitaa olla siellä jossain jutskarissa linkki...?

nEx sanoi:

Eka sun täytyy hakea commanderin virkaa(apply for commander)
Sit kun susta tulee commanderi painat caps lockia ja ruutuun aukeaa kartta. sieltä voit sit valita artillery, supply droppia, uavtä ja antaa käskyjä joukoille.

Huomenna olisi pelin x-box versio tarkoituksena hankkia, joten kaikki suomalaiset pelaajat pistäkää friend requestia Widowmaker80:lle :)

Ne "kaikkien-saatavilla-olevat-sniper rifle:t" on aika tehottomia vähänkään pidemmän matkan päästä, joten onko se unlock (M95, barrett) yhtään parempi pitkillä matkoilla ?

Entäs ne assaultin, supportin ja medicin toiset unlockit, mitä mieltä niistä?

Supportin(pkm) ja medicin(L85A1) ensimmäiset unlockit on hyviä, mutta assaultin(G3) oli pettymys.

http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/

AM sanoi:
Ne "kaikkien-saatavilla-olevat-sniper rifle:t" on aika tehottomia vähänkään pidemmän matkan päästä, joten onko se unlock (M95, barrett) yhtään parempi pitkillä matkoilla ?

Entäs ne assaultin, supportin ja medicin toiset unlockit, mitä mieltä niistä?

Supportin(pkm) ja medicin(L85A1) ensimmäiset unlockit on hyviä, mutta assaultin(G3) oli pettymys.

http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/

M-95 on ihan jees ase. supportin pkm on paska, mutta se spec ops laajennuksesta saatava uudempi konekivääri on huippu vehe. Medicin unlokki on perseestä, ja special operation medicin unlokki on on pelin parhain ja tarkin ase.Omasta mielestä assaultin paras ase on se m-16.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AM sanoi:
Voitko kirjottaa saman käyttäen aseiden nimiä(löytyvät linkistä edellisestä postista), jäi hieman epäselväksi kumman tason unlockeista puhut millonkin.

Ok:)

Eli toi g-36e medicin ase on pelin paras mun mielestä.
pkm on paska mutta mg-36 on loistava konekivääri.
medicin eka unlokki l-85a1 on melko paska.
Spec opsin g36c on loistavan hyvä.

AM sanoi:
Noniiin kiitos.

PS.
Ootko kokeillut pelata pkm:llä niin, että aina kun ammut menet makaamaan ?
(Mulla prone on vasen ctrl, siitä se on nopee painella)
Ampuu lyhyen sarjan edes vähän vihollisen suuntaan niin se kuolee, ei väliä' osuuko jalkoihin, torsoo vai päähään.

Jep olen, mulla on kuitenkin jo 10.000 pistettä:)

Tiedz sanoi:
Ok:)

Eli toi g-36e medicin ase on pelin paras mun mielestä.
pkm on paska mutta mg-36 on loistava konekivääri.
medicin eka unlokki l-85a1 on melko paska.
Spec opsin g36c on loistavan hyvä.

WOOT! PKM rulettaa, mg36 on tehoton. G36c on silti kingi.

Huomannut muuten, että jos peli lagaa yhtään, eli ping jossain 50, niin sniputtelu vaikeutuu huomattavasti. Toisinsanoen, kannattaa harrastaa sniputtelua kunnon servuilla. Lagi saan sen aikaa, että se luoti on muutaman millisekunnin liian myöhään kohteessa.

Percele sanoi:
WOOT! PKM rulettaa, mg36 on tehoton. G36c on silti kingi.

WOOT, ei siitä saa hyvää kirveelläkään:)

MG36 on paaaaljon parempi, kysy vaikka alppixilta:) (se on kunkku)

Tiedz sanoi:
WOOT, ei siitä saa hyvää kirveelläkään:)

MG36 on paaaaljon parempi, kysy vaikka alppixilta:) (se on kunkku)

PKM
Magazine Capacity 100
Extra magazines 3
Damage 45
Rate of Fire (Rounds per Minute) 450
Reload time 6.3
Draw Time 1.8
Fire Modes Auto
Accuracy Low
Min Deviation 0.8
Deviation Standing / Crouching / Prone 2.0 / 1.5 / 0.8
Deviation Added per Shot 0.4(0.8)
Deviation Mod when Zoomed 0.8
Recoil 0.25 - 0.45
Recoil when Zoomed 0.50
Zoom magnification (fold) 1.67
Shots to Kill Non Armor 3
Shots to Kill Armor 4

MG36
Magazine Capacity 100
Extra magazines 3
Damage 30
Rate of Fire (Rounds per Minute) 600
Reload time 4.9
Draw Time 1.5
Fire Modes Auto / Burst
Accuracy Medium
Min Deviation 0.75
Deviation Standing / Crouching / Prone 2.0 / 1.5 / 0.8
Deviation Added per Shot 0.4(0.8)
Deviation Mod when Zoomed 0.8
Recoil 0.25 - 0.45
Recoil when Zoomed 0.50
Zoom magnification (fold) 1.43
Shots to Kill Non Armor 4
Shots to Kill Armor 5

Mä en tykännyt...kun on tottunut että PKM:ällä voi roiskaista sinne päin, niin MG36 sai vihulaiselle aikaan vain kipeet sääret ennen kuin kranaatinheitin lauloi...

AM sanoi:
Kokeilkaapas pkm:llä roiskimisen jälkeen harrastaa sniputtelua; ei tuu yhtään mitään.
Äskösessä pelissä nappasin 16 vihulaiselta jalat alta pkm:llä ennen kun oli kuoltava.

:D Vittu töihin siittä! Siellä se alppixikin näytti pyörivän perkele keskellä kirkasta TYÖpäivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom