PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jep.. ja jos joskus tää mun sivu näyttää vaan tyhjää ni se johtuu siitä että se sivu mistä nää mun sivut hakee ne tiedot ei toimi.. seliseli.. omissa ei oo koskaan vikaa :)

Ongelmia 1.12 päivityksen kanssa. Yritän asentaa pätsin, mutta sanoo "You have too little space on your harddrive to patch BF"(TM), You need at least 3000mb.
Tuo kolme gigaa löytyy asemalta jolla peli on ja samoin C:ltä.

Missä mahtaa tökkiä? Päivityskin on ladattu pariin kertaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä lähtikö toimimaan, kun tyhjensin C:tä lisää (tilaa taisi tulla 3.9gb) vai onnistuinko räpläämään jotain muuta. Tökkiminen paheni ainakin päivityksen myötä.

kai sulla on virtuaalimuistisäädöt kohillaan. itellä autto se ihan sairaasti tökkimiseen. päivityksien jälkeen en oo kyllä huomannu mitään eroo.

alppix sanoi:
kai sulla on virtuaalimuistisäädöt kohillaan. itellä autto se ihan sairaasti tökkimiseen. päivityksien jälkeen en oo kyllä huomannu mitään eroo.

Tuosta en tiedä. Viittisitkö pistää pikkasen neuvoa tuosta.

Toinen ongelma joka oli jo BF: DC ajoista. Lyön joikkarin kiinni notta pääsis lentämään hekoja ja suihkareita. Muuten vissiin toimii, mutta ne kääntyy aina katolleen. Ihan, kun joikka oisi jumissa vasempaan alaviistoon. Kalibrointi ei auta ja kahta eri tikkua kokeiltu. Tämä ongelma ilmeni muistaakseni DC:n 0.7 version jälkeen.

tietääkö joku mikä neuvoksi kun yritän ladata vaikka yksin peliä niin se lataa joku 45% ja sen jälkeen heittää takaisin desktoppiin? vai eikö se toimi sitten muuten vaan tällä koneella? athlon 2500xp 1,8ghz,1550mt ram ja radeon 9600pro?

pitäs toimia tolla koneella ihan ok.. kannattaa päivittää näytönohjaimen ajurit. tai asentaa koko paska uusiks tms.. tossa on miljoona ongelmaa johon ei oo selvää vastausta :)

no niin nyt rupesi toimimaan kun asensin sen uudestaan,mutta nyt sitten tuli uusi ongelma tilalle.kun lataan sen eagamesin sivuilta sen update patchin 1.12 niin tulee teksti patching failed, sen jälkeen peli ei enää toimikaan vaan heittää saman tien desktoppiin kun yritän avata pelin mutta kun poistan pelin enkä asenna patchia niin taas toimii normaalisti? sama juttu kun yritän asentaa sen special force lisälevyn niin tulee vaan patchin failed teksti ja asentelu loppuu siihen?..:urjo: tietääkö joku neuvoja?

Zone-sarja -42%
CTi2 sanoi:
Tuosta en tiedä. Viittisitkö pistää pikkasen neuvoa tuosta.

Toinen ongelma joka oli jo BF: DC ajoista. Lyön joikkarin kiinni notta pääsis lentämään hekoja ja suihkareita. Muuten vissiin toimii, mutta ne kääntyy aina katolleen. Ihan, kun joikka oisi jumissa vasempaan alaviistoon. Kalibrointi ei auta ja kahta eri tikkua kokeiltu. Tämä ongelma ilmeni muistaakseni DC:n 0.7 version jälkeen.

http://support.microsoft.com/defaul...ldwide/fi/guides/functionguide_trimxp/c02.asp
tossa on hyvä linkki aiheesta

Hey...

Oon aika alottelia täs pelis, mutta semi-hyvä oon mielestäni pelaa, ku on tullu ekaa osaa pelattuu reilusti. Se vaan ihmetyttää, että oon 15h pelitunnin aikana saanut pisteitä vain 59. Jotta saisi edes yhden "uuden-aseen" pois lukosta, tulisi saada 1000 pistettä?!?! ...Se meinaa, että saisin noi aseet joskus vuonna 2009.

Kertokaas nyt aloittelijalle, että miten saa noita pisteitä heposti. Pitääkö antaa vaan aseen laulaa vihollisia kohti, vai onko muitakin kikkoja? Kiitoksia...

superpohje sanoi:
Hey...

Oon aika alottelia täs pelis, mutta semi-hyvä oon mielestäni pelaa, ku on tullu ekaa osaa pelattuu reilusti. Se vaan ihmetyttää, että oon 15h pelitunnin aikana saanut pisteitä vain 59. Jotta saisi edes yhden "uuden-aseen" pois lukosta, tulisi saada 1000 pistettä?!?! ...Se meinaa, että saisin noi aseet joskus vuonna 2009.

Kertokaas nyt aloittelijalle, että miten saa noita pisteitä heposti. Pitääkö antaa vaan aseen laulaa vihollisia kohti, vai onko muitakin kikkoja? Kiitoksia...

kai sä pelaat semmosilla servuilla mitkä on ranked, semmone keltanen armeijalätkä siellä oikeella kun katot servulistaa. vain ja ainoastaan niissä servuissa saa niitä pisteitä, eli oot todennäköisesti pelannut 14h ei-ranked servuilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom