PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ootteko muuten monesti saanut yli 100 pisteen rundeja? Mä oon tasan yhen kerran saanut 107 pistettä yhdessä erässä, yleensä pisteet kentässä on jotain 30-60.

Eli paljon ootte saanut maximissaan pisteitä yhdessä erässä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
superpohje sanoi:
Hey...

Oon aika alottelia täs pelis, mutta semi-hyvä oon mielestäni pelaa, ku on tullu ekaa osaa pelattuu reilusti. Se vaan ihmetyttää, että oon 15h pelitunnin aikana saanut pisteitä vain 59. Jotta saisi edes yhden "uuden-aseen" pois lukosta, tulisi saada 1000 pistettä?!?! ...Se meinaa, että saisin noi aseet joskus vuonna 2009.

Kertokaas nyt aloittelijalle, että miten saa noita pisteitä heposti. Pitääkö antaa vaan aseen laulaa vihollisia kohti, vai onko muitakin kikkoja? Kiitoksia...

Join a squad. Dynaaminen tiimipeli tuottaa pojoja ja on hauskempaa kuin katolla kämppääminen. Tosin 15h ja 59 pojoa luultavasti tarkoittaa, ettet ole pelannut ränkkiservulla...

kyllä yksin enemmän pisteitä ropisee mun mielestä.. kaikki yli 100 pisteen rundit on tullu yksin. 141 pistettä on maksimi mulla.. sekin tuli ilman tankkia tai hekoa.. juoksin vaa ukolla ympäriinsä ja ammuin nii perkeleesti :D

Monilla on noita yli 200 pisteen mut yleensä ne tulee jossai black hawkissa istuen.. vielä sillon ku sitä black hawkkia ei oltu korjattu.. silla pysty vähän huijaa.

edit. joo ja medicillä irtoo kaupunkikentissä hyvin pisteitä. monesti menny yli 100 pisteen herätelly vaa henkiin

alppix sanoi:
kyllä yksin enemmän pisteitä ropisee mun mielestä.. kaikki yli 100 pisteen rundit on tullu yksin. 141 pistettä on maksimi mulla.. sekin tuli ilman tankkia tai hekoa.. juoksin vaa ukolla ympäriinsä ja ammuin nii perkeleesti :D

Monilla on noita yli 200 pisteen mut yleensä ne tulee jossai black hawkissa istuen.. vielä sillon ku sitä black hawkkia ei oltu korjattu.. silla pysty vähän huijaa.

edit. joo ja medicillä irtoo kaupunkikentissä hyvin pisteitä. monesti menny yli 100 pisteen herätelly vaa henkiin

Vitun nolifet :D
Mä luulin et se 100 pistettä on jotekin maaginen :rolleyes:

Mulla toi 107 pisteen ennätys on ilman lentokonetta/helikopteria tehty, lentelyt yleensä menee ihan vituiks kun näppiksellä ja hiirellä pelaa.

Mullaki tullu useampia yli sadan pisteen rundeja mutt toi 40 - 70 on aika normaali. Ja sitt toinen tapa saada hyviä pisteitä on olla commanderina sillä minun enkka pisteet on tullu.
btw. 143 on kaks pistettä enemmän kun 141 vai mitä alppix :lol2:

alppix sanoi:

edit. joo ja medicillä irtoo kaupunkikentissä hyvin pisteitä. monesti menny yli 100 pisteen herätelly vaa
henkiin

Mulla yli 200 pojon Sharqi tuli squadleaderinä jalan ja LAVissa, samoin yli sadan pisteen pelit yleensä squadissa supportina (jengi tarvii kuteja:D ). Kun en osaa lentää, niin noi kopteripisteet ovat olleet jotain kämäsiä assisteja.

No niin, nyt muutaman päivän hakannu tota täs... Alkaa jo osuakkin jollakin. Sniperillakin alkaa jo osua, piti varmaan sata kertaa ampua ensin huti.

Mikähän se pyssy on medicillä? Ihan uber, sain joltain raadolta. Tolla oli hiukan ilo ampua. joku L4321? Yritin unlockata jonku sellaisen ittelle muttei jotenkin onnannut vissiin. Unlockkautuuko ne aseet muuten kaikille tiimeille samaan aikaan?

kaikille tiimeille samaan aikaan?

ne unlockautuu vaan sulle itelles, mut voit siis käyttää niitä kaikilla tiimeillä. ilmeisesti sitä tarkotit.. vähän alkaa väsyttää jo ni ei ajatus kule.

PALAAPINNA! Vaihoin littunäytön kiinni, enkä mielestäni oo tässä välissä tehnyt mitään muutoksia koneeseen tai asennuksia, mutta bf2 palaa takaisin työpöydälle muutaman sekunnin jälkeen. Aivankuin näyttö ei tajuaisi tuon mun virkistystaajuutta (85hz), mutta millä senkin pystyy valita kun ei pääse peliin sisään logon jälkeen. Kellään mitään kivaa valitsinta tohon bf2.exen perään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löysin ratkaisun tuohin patchin ja lisälevyn asennusongelmaan,eli jos joku painii saman ongelman kanssa niin kokeile luoda uusi käyttäjätili jossa ei ole ääkkösiä tai numeroita ja lataa patchi ja pelit sinne aivan normaalisti,jostain syystä tuo windows ei tykkää ääkkösistä ja jos kirjaudut windowsiin käyttäjä nimellä niin se ilmeisesti jotenkin häiritsee tota asennusta,itelläni ainakin rupesi heti pelittämään :rock:

Alppix ampui mut eilen neljä kertaa peräkkäin minigunilla.....Mulkku!!!:D

Meni kyllä koko peli niin ketuilleen kun voi mennä, siksi lopetin(olis monitori saanut muuten koviuutta)

Alppix, laita sinne "HC-Pajalle" Nimimerkki Dolby(FIN), jos sitä itekin alkais taas pelaileen (vähän)...

Cheers!

Tuosta saa suomennoksen alkua käyttöön jos halua on...

http://koti.mbnet.fi/killgore/Battlefield/BFfinV035.zip

BFfinV035.jpg

Zone-sarja -42%
Miten lentokonetuen (pommitukset) saa keskitettyä tiettyyn kohteeseen ja varmistettua sen radiopuhelimella (automaattinen toiminto).?
Enpätiedä huudahduksista..

nEx sanoi:
Miten lentokonetuen (pommitukset) saa keskitettyä tiettyyn kohteeseen ja varmistettua sen radiopuhelimella (automaattinen toiminto).?
Enpätiedä huudahduksista..

jos oot commanderi niin klikkaa sitä "artillery" palkkia siellä vasemmassa yläkulmassa ja klikkaa kartalta mihin haluat sen. ne on tykkejä eikä lentokoneita mistä ne lähtee ;)

aa kartalta ..ok koitan näin :D kiitos.
itseasiassa tiesin tykistön ampuvan ne koska olin niitten lähettyvillä kun lähetin käskyn mutta siis kun olikohan se demossa ollu jottaapi tollasta tai jotain...en tosiaankaan tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom