Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
superpohje sanoi:Hey...
Oon aika alottelia täs pelis, mutta semi-hyvä oon mielestäni pelaa, ku on tullu ekaa osaa pelattuu reilusti. Se vaan ihmetyttää, että oon 15h pelitunnin aikana saanut pisteitä vain 59. Jotta saisi edes yhden "uuden-aseen" pois lukosta, tulisi saada 1000 pistettä?!?! ...Se meinaa, että saisin noi aseet joskus vuonna 2009.
Kertokaas nyt aloittelijalle, että miten saa noita pisteitä heposti. Pitääkö antaa vaan aseen laulaa vihollisia kohti, vai onko muitakin kikkoja? Kiitoksia...
alppix sanoi:kyllä yksin enemmän pisteitä ropisee mun mielestä.. kaikki yli 100 pisteen rundit on tullu yksin. 141 pistettä on maksimi mulla.. sekin tuli ilman tankkia tai hekoa.. juoksin vaa ukolla ympäriinsä ja ammuin nii perkeleesti :D
Monilla on noita yli 200 pisteen mut yleensä ne tulee jossai black hawkissa istuen.. vielä sillon ku sitä black hawkkia ei oltu korjattu.. silla pysty vähän huijaa.
edit. joo ja medicillä irtoo kaupunkikentissä hyvin pisteitä. monesti menny yli 100 pisteen herätelly vaa henkiin
alppix sanoi:kyllä yksin enemmän pisteitä ropisee mun mielestä.. kaikki yli 100 pisteen rundit on tullu yksin. 141 pistettä on maksimi mulla.. sekin tuli ilman tankkia tai hekoa.. juoksin vaa ukolla ympäriinsä ja ammuin nii perkeleesti :D
Monilla on noita yli 200 pisteen mut yleensä ne tulee jossai black hawkissa istuen.. vielä sillon ku sitä black hawkkia ei oltu korjattu.. silla pysty vähän huijaa.
edit. joo ja medicillä irtoo kaupunkikentissä hyvin pisteitä. monesti menny yli 100 pisteen herätelly vaa
henkiin
Tommy Gun sanoi:Tuosta saa suomennoksen alkua käyttöön jos halua on...
http://koti.mbnet.fi/killgore/Battlefield/BFfinV035.zip
nEx sanoi:Miten lentokonetuen (pommitukset) saa keskitettyä tiettyyn kohteeseen ja varmistettua sen radiopuhelimella (automaattinen toiminto).?
Enpätiedä huudahduksista..