PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Helvetin hyvä että ne hekot ei enää pilaa peliä. Noi oli pro-jätkän kynsis semmosia pelejä ettei mitään jakoja. Tosin onko se sitten kaikille reilua, ehkä ei, mutta enemmistö varmaan tykkää.

Saako singolla vieläkään alas kopteria?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On sitä ennen uusinta päivitystäkin ammutta black hawkeja m95sella alas. Vaatii vaan vähän tuuria että osuu lentäjää päähän. Mäkin olen huomannut että lahin määrä on lisääntynyt. Ärsyttävää

Zone-sarja -42%
tuskimpa se kopteri siihen M95:teen hajos. itekki sain tapot kerran pistoolilla kun heko räjähti.. se ottaa ilmeisesti sen mikä siihen viimesenä osuu.

tota mietin kanssa et onkohan tuo patch vaikuttanu siihen et lagia tuntuu olevan enemmän. mullaki pätkii ihan kummasti välillä.

Pätkimistä on esiintynyt myös mulla.

Ja OT kysymys: Millä löytyy parhaiten hyviä servereitä. ASE:lla löytyy kyllä Pohjoismaisiakin, mutta ne on joko 24 h Karkand tai sitten niissä 3 tyyppiä pelaamassa. BF:n oma hakukonekin antaa pääsääntöisesti vain niitä 150+ pingin servereitä.

BF:n omalla hakukoneella olen itse etsiskellyt. Se löytää noin 3200 serveriä ja pingi vaihtelee servereittäin 30-5000.

Mconen sanoi:
BF:n omalla hakukoneella olen itse etsiskellyt. Se löytää noin 3200 serveriä ja pingi vaihtelee servereittäin 30-5000.
Mulla tulee aina vain 3-6, missä pingi on alle 100 ja lopuissa pingi on 150-5000.

Mconen sanoi:

Ookkos tnl makkonen??

lej sanoi:
Mulla tulee aina vain 3-6, missä pingi on alle 100 ja lopuissa pingi on 150-5000.

Onko sulla uusin päivitys ladattu? Ja toisinaan se hakukone näyttää jollekin serverille vaikka pingiä 150, mutta kun klikkaa kerran serveriä ja se päivittyy, niin pingi voi tippua kuuteenkymmeneen.
Montako serveriä se löytää yhteensä?

siihen bf:n omaan browseriin ei kannata luottaa pingin osalta, muuten toimii hyvin. ne vielä korjas siitä pari juttua nyt tossa uudessa päivityksessä. itellä jos ping näyttää 150 tai alle ni pelissä se on hyvä. noita 10-150 pingin servuja on jo vaikka kuinka. siitä servusta kun painaa kerran niin se päivittää sen pingin ja pelaajamäärän, yleensä sillon jo ping tipahtaa noista 150 lukemista alle sataan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aina on ollut uusin versio eikä koskaan ole mielestäni päivittynyt ne pingit klikkaamalla. Mutta millä muulla kuin ASE:lla löytyy niitä servereitä?

kai sulla on tarpeeks pisteitä? ensimmäinen uus ylennys tulee vasta 50,000 jälkeen. huomasin saman itsekkin.. luulin et 45,000 tulee mut eipä tuukkaan kun vasta myöhemmin.. aikaisempiin toi päivitys ei vaikuta.

claymoret rulettaa nykyään :D oli kyllä hauska pelata sniperilla, juosta vaan ympäriinsä ja tiputella niitä paukkuja. vähän väliä tulee tappoja tyhjästä

alppix sanoi:
kai sulla on tarpeeks pisteitä? ensimmäinen uus ylennys tulee vasta 50,000 jälkeen. huomasin saman itsekkin.. luulin et 45,000 tulee mut eipä tuukkaan kun vasta myöhemmin.. aikaisempiin toi päivitys ei vaikuta.

claymoret rulettaa nykyään :D oli kyllä hauska pelata sniperilla, juosta vaan ympäriinsä ja tiputella niitä paukkuja. vähän väliä tulee tappoja tyhjästä

Miten claymoreja on muutettu?

Mconen sanoi:
Miten claymoreja on muutettu?

Niihin voi nykyään laittaa serverikohtaisesti asetuksen että niissä on tuo friendlyfire päällä eli ne ei räjähdä omista. Tämä asetus toimii myös muissa miinoissa... Huomasin että heti päivityksen jälkeen oli pelaamillani servuilla tuo asetus käytössä mutta parin päivän jälkeen tuli muutos kun porukka sai aika reippaasti pisteitä snipulla ja claymoreilla. Karkandissa sain snipulla yhdellä kierroksessla päälle 60 pistettä pelkillä claymoreilla, joten ei taida olla monellakaan servulla tuo enää käytössä...:curs:

ai, emmä tollasta oo huomannu. tarkotin sitä ite et niitäkään ei voi enää räjäyttää esim kranaatilla/artilleryllä sieltä pois.. ja ne tuntuu säilyvän kauemmin. hyvin niillä tappoja ropisee :)

Tommy Gun sanoi:
Huomasin että heti päivityksen jälkeen oli pelaamillani servuilla tuo asetus käytössä mutta parin päivän jälkeen tuli muutos kun porukka sai aika reippaasti pisteitä snipulla ja claymoreilla. Karkandissa sain snipulla yhdellä kierroksessla päälle 60 pistettä pelkillä claymoreilla, joten ei taida olla monellakaan servulla tuo enää käytössä...:curs:
Joku roti nyt saatina, toivottavasti pysyy friendly firet miinoissa päällä, käyttääpähän kaverit ees vähän harkintaa kun noita laittaavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom