Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tulee aina vain 3-6, missä pingi on alle 100 ja lopuissa pingi on 150-5000.Mconen sanoi:BF:n omalla hakukoneella olen itse etsiskellyt. Se löytää noin 3200 serveriä ja pingi vaihtelee servereittäin 30-5000.
Mconen sanoi:BF:n omalla hakukoneella olen itse etsiskellyt. Se löytää noin 3200 serveriä ja pingi vaihtelee servereittäin 30-5000.
Tiedz sanoi:Ookkos tnl makkonen??
lej sanoi:Mulla tulee aina vain 3-6, missä pingi on alle 100 ja lopuissa pingi on 150-5000.
alppix sanoi:kai sulla on tarpeeks pisteitä? ensimmäinen uus ylennys tulee vasta 50,000 jälkeen. huomasin saman itsekkin.. luulin et 45,000 tulee mut eipä tuukkaan kun vasta myöhemmin.. aikaisempiin toi päivitys ei vaikuta.
claymoret rulettaa nykyään :D oli kyllä hauska pelata sniperilla, juosta vaan ympäriinsä ja tiputella niitä paukkuja. vähän väliä tulee tappoja tyhjästä
Mconen sanoi:Miten claymoreja on muutettu?
Joku roti nyt saatina, toivottavasti pysyy friendly firet miinoissa päällä, käyttääpähän kaverit ees vähän harkintaa kun noita laittaavat.Tommy Gun sanoi:Huomasin että heti päivityksen jälkeen oli pelaamillani servuilla tuo asetus käytössä mutta parin päivän jälkeen tuli muutos kun porukka sai aika reippaasti pisteitä snipulla ja claymoreilla. Karkandissa sain snipulla yhdellä kierroksessla päälle 60 pistettä pelkillä claymoreilla, joten ei taida olla monellakaan servulla tuo enää käytössä...:curs: