PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fl4m3 sanoi:
Millä servereillä porukka täällä pelaa? Jos sattuisin vaikka eksymään samoille servereille kun tässä nyt on tullut enemmänkin viimeaikoina pelailtua (nick: Fl4m3[FIN] ).

EAn servuilla, bredbandsbolagetissa ja fat boys funissa on mahdollisuus tulla Lagajeepin teamkillaamaksi. :D

Zone-sarja -42%
Luulempa että kyseessä on vaan että ne EA:n pisteserverit ei taas oikein pelitä, itselläkin välillä sitä ongelmaa... Alkaa vaan noi EA:n patchit vituttaa kun aina heittää "Patchin failed" ja sitten meinaa lentää kone seinästä ulos... Ton 1.03sen kanssakin oli semmosta kikkailua että meinasi palaa kääämit useampaanki otteesee.

Koita katsoa pisteitä joistain netin eri pistelistiosta. Niihin ne kuitenkin päivittyy.

Nyt on jo jonkin aikaa taas pisteetkin tulleet.
Enää ei vain näy sitä valkoista viivaa miten lähellä seuraava ylennys on, mutta näkeehän ne netistä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Peli on hieno joo, mutta toimii ihan päin persettä!

Olen tässä koko yön koettanut asennella 1.03 päivitystä alkuperäiseen battlefieldiin, mutta ei toimi ei. Pääsin jopa niin pitkälle, että asensin sen päivityksen manuaalisesti ja päivitin punkbusterinkin. Lisäksi laitoin ne pelidvd:n mukana tulleet ajurit näytönohjeimelle. Noh, eipä suostunut koko paska lähtemään senkään vertaa toimimaan mitä se toimi ennen päivitystä :( surullista.

man1ac sanoi:
Peli on hieno joo, mutta toimii ihan päin persettä!

Olen tässä koko yön koettanut asennella 1.03 päivitystä alkuperäiseen battlefieldiin, mutta ei toimi ei. Pääsin jopa niin pitkälle, että asensin sen päivityksen manuaalisesti ja päivitin punkbusterinkin. Lisäksi laitoin ne pelidvd:n mukana tulleet ajurit näytönohjeimelle. Noh, eipä suostunut koko paska lähtemään senkään vertaa toimimaan mitä se toimi ennen päivitystä :( surullista.
Kumma juttu! Ciionilla taisi olla jotyain samantapaisia ongelmia tuon patchin kanssa. Pitäisiköhän se tehdä sitten niin, että asentaa ensin sen 1.02 patchin ja sen jälkeen sen uudemman 1.03??? :rolleyes:

Ideoita?? Alppix?

Mä olen päivittänyt siten, että aina uudemman patchin olen asentanut vanhemman päälle, eli en suoraan 1.0 -> 1.3. Eikä ole ollut ongelmia.

Katsopa muuten Nvidian sivuilta, niin saattaapi löytyä uudemmat ajurit näyttikselle. En tiedä nvidiasta, mutta ATI:n korteilla on välilä myös parempi täysin poistaa vanhat ajurit ja sitten vsata asentaa uudet. Joskus ei ole kunnolla toiminut, kun on asentanut vanhojen päälle.

lej sanoi:
Mä olen päivittänyt siten, että aina uudemman patchin olen asentanut vanhemman päälle, eli en suoraan 1.0 -> 1.3. Eikä ole ollut ongelmia.

Katsopa muuten Nvidian sivuilta, niin saattaapi löytyä uudemmat ajurit näyttikselle. En tiedä nvidiasta, mutta ATI:n korteilla on välilä myös parempi täysin poistaa vanhat ajurit ja sitten vsata asentaa uudet. Joskus ei ole kunnolla toiminut, kun on asentanut vanhojen päälle.

Joo, olen kokeillut täysin uusilla sekä niillä mitkä tuli pelidvd:n mukana. Ohjekirjassa vaan luki, että niiden mukana tulleiden ajureiden käyttö voi jossain tapauksessa korjata ongelmat, mutta eipä korjannut.

Asensin pelin muuten uudelleen ja nyt näyttää tuo 1.03 päivitys ainakin asentuvan normaalisti. Katsotaan mitä peli sanoo kun käynnistän.

:hyper: Se toimii.

Aivan mystistä kyllä, että se manuaalinenkaan asennus ei suostunut toimimaan aikaisemmin. Nyt tuo päivittyi ihan automaattisesti patchilla ja toimii normaalisti. Enää ei edes heitä windowsiin kesken pelin, kuten se teki ennen.

vieläkös pakkislaiset pelaa tätä loistavaa peliä?

Olen tässä koko yön koettanut asennella 1.03 päivitystä alkuperäiseen battlefieldiin, mutta ei toimi ei.
itelleni tuli sama ongelma tuon 1.12:n kanssa. "patching failed" tjsp. valitti vaan. luulin että vika ois ollut aiemmissa päivityksissä, muttei toiminut vaikka poistin pelin ja asensin uudelleen.. mikähän avuksi? miten toi pistetään manuaalisesti?

nevahood sanoi:
vieläkös pakkislaiset pelaa tätä loistavaa peliä?

itelleni tuli sama ongelma tuon 1.12:n kanssa. "patching failed" tjsp. valitti vaan. luulin että vika ois ollut aiemmissa päivityksissä, muttei toiminut vaikka poistin pelin ja asensin uudelleen.. mikähän avuksi? miten toi pistetään manuaalisesti?

Toki pelaa :) Ostin jopa sen uuden Special Forces -lisälevyn.

Hitto en millään muista miten sen sai asennettua manuaalisesti, mutta jostain suomenkieliseltä foorumilta siihen löytyi hyvät ohjeet. Googlesta hakusanalla "Battlefield 2" löysin ne ohjeet itse sillon. Tosiaan mulla auttoi se pelin uudelleen asentaminen ja sen jälkeen patchaaminen, mutta harmi jos sekään ei kerran auta :(

pelataanhan me, vieläkin ollaan saatu squadi sillotällön pystyyn. Tosin itellä on ollu vähän kiirettä koulun kanssa eton pelaaminen vähän ollu jäissä.. mut nyt alkaa taas aikaa oleen. Ircistä edelleen löytyy toi #pakkotoisto.bf2

Kyllä vois tässä joku päivä yrittää kerätä squadi kasaa. Tiedz tulee ja tappaa kaikki (omat?) :D

alppix sanoi:
Tiedz tulee ja tappaa kaikki (omat?) :D

Hohoohoh!! Noh noh, enhän mä nyt niin kova teamkilleri ole....mitä nyt joskus pikku kaljahöyryissä ja lagajeeppeille.

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom