Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fl4m3 sanoi:Millä servereillä porukka täällä pelaa? Jos sattuisin vaikka eksymään samoille servereille kun tässä nyt on tullut enemmänkin viimeaikoina pelailtua (nick: Fl4m3[FIN] ).
Boxer-83 sanoi:Onko muilla ollut tätä ongelmaa, että 1.03 päivityksen jälkeen ei ole enää ylennyksiin johtavia pisteitä tullut ollenkaan?
Boxer-83 sanoi:Nyt on jo jonkin aikaa taas pisteetkin tulleet.
Enää ei vain näy sitä valkoista viivaa miten lähellä seuraava ylennys on, mutta näkeehän ne netistä
Kumma juttu! Ciionilla taisi olla jotyain samantapaisia ongelmia tuon patchin kanssa. Pitäisiköhän se tehdä sitten niin, että asentaa ensin sen 1.02 patchin ja sen jälkeen sen uudemman 1.03???man1ac sanoi:Peli on hieno joo, mutta toimii ihan päin persettä!
Olen tässä koko yön koettanut asennella 1.03 päivitystä alkuperäiseen battlefieldiin, mutta ei toimi ei. Pääsin jopa niin pitkälle, että asensin sen päivityksen manuaalisesti ja päivitin punkbusterinkin. Lisäksi laitoin ne pelidvd:n mukana tulleet ajurit näytönohjeimelle. Noh, eipä suostunut koko paska lähtemään senkään vertaa toimimaan mitä se toimi ennen päivitystä :( surullista.
lej sanoi:Mä olen päivittänyt siten, että aina uudemman patchin olen asentanut vanhemman päälle, eli en suoraan 1.0 -> 1.3. Eikä ole ollut ongelmia.
Katsopa muuten Nvidian sivuilta, niin saattaapi löytyä uudemmat ajurit näyttikselle. En tiedä nvidiasta, mutta ATI:n korteilla on välilä myös parempi täysin poistaa vanhat ajurit ja sitten vsata asentaa uudet. Joskus ei ole kunnolla toiminut, kun on asentanut vanhojen päälle.
itelleni tuli sama ongelma tuon 1.12:n kanssa. "patching failed" tjsp. valitti vaan. luulin että vika ois ollut aiemmissa päivityksissä, muttei toiminut vaikka poistin pelin ja asensin uudelleen.. mikähän avuksi? miten toi pistetään manuaalisesti?Olen tässä koko yön koettanut asennella 1.03 päivitystä alkuperäiseen battlefieldiin, mutta ei toimi ei.
nevahood sanoi:vieläkös pakkislaiset pelaa tätä loistavaa peliä?
itelleni tuli sama ongelma tuon 1.12:n kanssa. "patching failed" tjsp. valitti vaan. luulin että vika ois ollut aiemmissa päivityksissä, muttei toiminut vaikka poistin pelin ja asensin uudelleen.. mikähän avuksi? miten toi pistetään manuaalisesti?
alppix sanoi:Tiedz tulee ja tappaa kaikki (omat?) :D