PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt pitkästä aikaa kokeilin taas BF2:sta: Päivitys 1.02 asentu kivasti, ja serveri cracki vielä päälle. Ok, tein uuden avaimen key-genillä. Sitten putosin kärryiltä. Pystyn liittymään ihan mihin serveriin vain, en vain crackättyihin, JA pisteet kertyy ukolle. Jaa-a, mielenkiintoista. BFHQ tilastot päivittyy joka peli kerran jälkeen ja mitalit ym Kit palkinnot näkyvät siellä.

Ainoita ongelmia on se, että peli tiputtaa mut servulta aika usein. Ja jokaisessa servussa on tapahtunut näin. Very odd.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Murrr...Jotenkin onnistuin sössimään tuon weapon unlockin ja tuo perkele unlockkas anti tankille sen haulikon. Mitä minä haulikolla teen? Tarkkuuskiväärin olisin halunnut...

Missäs pistemäärässä saa seuraavan unlockin?

Myth sanoi:
Murrr...Jotenkin onnistuin sössimään tuon weapon unlockin ja tuo perkele unlockkas anti tankille sen haulikon. Mitä minä haulikolla teen? Tarkkuuskiväärin olisin halunnut...

Missäs pistemäärässä saa seuraavan unlockin?
Sitteku saat seuravaan sotilasarvon johon tarvii sen 10,500 pistettä :)

Oinasmie sanoi:
Sitteku saat seuravaan sotilasarvon johon tarvii sen 10,500 pistettä :)

Thäh?! Mites tuo tuolleen pomppaa? Tuohonhan tarttee pelata jo 24/7... :(

Kaikki vaan pakkotoisto.bf2 kannulle, niin kattellaan siellä, jos on tarpeeks halukkaita klaanin perustamiseen. Mä oon vain ollu sen verran monessa klaanissa, missä kellekään ei oikein ikinä käy pelit ja sitä kautta näivettyy se homma. Kunhan nyt saatais edes sellanen porukka kasaan, että sais aina squadin pystyyn.

Ou mai gaad! Omista elämäsi Battlefieldille, jos haluat rankingissa ylöspäin...Rank

Major of the corps; 2 000 000 points. Siitä voi rueta pelitunteja laskemaan...

Juu, iltasin tuntuu olevan parhaiten porukka paikalla. Ollaan saatu jonkinmoinen squadi oikeestaan aina pystyyn ja teamspeak on ollu jopa pari kertaa käytössä. bf2s.com tai bf2tracker.com sivulta näkee myös missä kukin pelaa (taitaa vaan toi bf2s.com olla ainut? tällähetkellä mikä pystyy vielä päivittää noi statsit).. melkeen kaikilla tosin taitaa olla eri nick täällä, ircissä ja pelissä ni vähän hankaloittaa :) Ei muuta ku ircciin ni siellä selviää.

Joooo ja 10500 pistettä ei vielä vaadi ihan 24/7 :D

Asensin just pelin uudestaa ku vahingossa poistin pelin.En ookkaan vähään aikaan peliä pelannu mut ku koulutki alkaa niin vois taas alkaa pelaamaan.

Myth sanoi:
Kaikki vaan pakkotoisto.bf2 kannulle, niin kattellaan siellä, jos on tarpeeks halukkaita klaanin perustamiseen. Mä oon vain ollu sen verran monessa klaanissa, missä kellekään ei oikein ikinä käy pelit ja sitä kautta näivettyy se homma. Kunhan nyt saatais edes sellanen porukka kasaan, että sais aina squadin pystyyn.

Kiinnostaa! Peli tuli eilen postilaatikosta ja kerkesin tesmaamaan vaan puol tuntia. Ensi viikolla yritän tulla kattelemaan meininkiä

Nyt viimein on sellainen nettiyhteys, että pelaaminen onnistuu. Yksi pieni ongelma kuitenkin on. Kun pelaa sniperina, niin makaaviin tyyppeihin on helvetin vaikea osua. Vaikka ampuu vartaloon niin aina muka menee ohi. mihin kohtaan oikein pitäisi tähdätä?

Lisäksi välillä ottaa päähän ne jotka hyppivät 10 kertaa sekunnissa maahan ja ylös, kun väistelevät vihulaisia. Tai hyppäävät katolta laskuvarjon kanssa.

kokeilkaa ihmiset ihmeessä Americas Armyä! On nimittäin vähän eri planeetalta kuin tuo BF2. Ei ole arcade räiskintää ja teamworkki toimii. Teamkillaus loistaa poissa olollaan.
Mielestäni paras sotasimulaatio sitten BF ja desert combat modin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kokeilin tuota americas armya joskus mutta ei oikein iskenyt juuri sen takia että se yritti olla liian realistinen. Sillon ei teamworkista ollu tietookaan vaan kaikki juos minne sattuu ilman päämäärää ja kuoli :)

Nyt kun on vähän aikaa pelannut bf2:sta niin siitä on taas ruennu löytymään tota teamworkkia yhä enemmän ja enemmän. Kai sitä vaan osaa tunnistaa paremmin sellasia pelaajia jotka pelaa porukassa.. Eikä noilla ranked servuilla porukka tahallaan TK:ta tee kun siitä saa niin pahasti miinuspisteitä. Tai ainakaan en ole ite vielä törmännyt yhteenkään tyyppiin joka näin tekis.

Mut eri pelihän se on kyllä.. jos tykkää siitä et kuolee yhestä osumasta ni sit se on ehkä parempi valinta.

Itse en ole peliä pelaillu. Tuli vain mieleen, että vatkaako peli pakattuuja tiedostoja niinkuin esim Doomissa? Doomissahan latailu loppuu oikeastaan kokonaan kun purkaa paketit jo valmiiksi kovolle.

Tää on vaan arvelu.

Hoho hyvä peli toi bf2. Eilen oli parin kaverin kanssa kunnon rytinät ja skypellä yhteyttä pidettiin. Kyllä siinä teemwörkki toimii vitun hyvin jos toi kuuloyhteys pelittää.

jaco sanoi:
Itse en ole peliä pelaillu. Tuli vain mieleen, että vatkaako peli pakattuuja tiedostoja niinkuin esim Doomissa? Doomissahan latailu loppuu oikeastaan kokonaan kun purkaa paketit jo valmiiksi kovolle.

Tää on vaan arvelu.
Mites, jos lykkää koko pelin kovalevylle, nopeutuuko? Ja saako sitä alkuintroa pois?

Delete the Dice, EA, Intro, and Legal .bik files from your EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\Movies folder.
MetalAttack
06-07-2005, 10:49 PM
or rename the movie folder :)

Muistahan varmuuskopioida koko kansio ennenkuin tuhoat tai nimeät uudestaan. Sitten vain testaat toimiiko.

Noniin vieläkös täällä olis pelaajia? Olis kova juttu kun sais jonkin täys suomalaisen squadin rytäämään.

Ohan täällä. Koulu tosin verottaa aikaa aika pahasti, mut kyllä sitä esim viikonloppusin tai iltasin kerkee pelaileen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom