PC Battlefield 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nii ja laittakaa pelissä oleva nick vaikka tänne tai jotain.. voi sit kattoo tuolta http://www.bf2tracker.com/ sivulta millon/missä kukakin pelaa jossei ircciin uskaltaudu.

EDIT: Katoin tossa just et mulla on 10 pakkis tyyppiä tuolla buddies listassa.... kyllä siitä squadin sais aikaseks jos vaan porukka haluais :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
alppix sanoi:
nii ja laittakaa pelissä oleva nick vaikka tänne tai jotain.. voi sit kattoo tuolta http://www.bf2tracker.com/ sivulta millon/missä kukakin pelaa jossei ircciin uskaltaudu.

EDIT: Katoin tossa just et mulla on 10 pakkis tyyppiä tuolla buddies listassa.... kyllä siitä squadin sais aikaseks jos vaan porukka haluais :)

Tiedz(FIN)

Alppix onkin sinne jo lisätty(mies joka huutaa aina Move it!!!)

Toinen juttu taas on mahtuuko tollanen 10 kaverin squadi minnekkään serverille samalle puolelle.

Mites toi puheyhteysjuttu olis paras tollasella isolla porukalla? toimaako se voip , ite en ainakaan ole sillä saanut ikuna mitään aikaan.

Edit: Huomenna tiistaina 19.00 aikaan onnistuisi.

Sellaista updatea, että on uusi kone nyt ja voi pojat miltä Bf2 näyttää! Kaikki herkut päällä ja sulavasti pyörii.

Radeon x800xl on kyllä saakutin nopea! (Sapphire Radeon X800XL Ultimate 256MB)

Uskomatonta miten paljon tarkempi ja yksityiskohtiasempi graffa auttaa pelaamisessa. Nyt vielä kaupasta uusi 1600 dpi:n hiiri ja muut varokoon ;)

Suosittelen uuden koneen ostamista, ei siinä mene kuin kaksi päivää putkeen istumista ja pari salitreeniä hukkaan. :) ;)

Terminator2 sanoi:
Sellaista updatea, että on uusi kone nyt ja voi pojat miltä Bf2 näyttää! Kaikki herkut päällä ja sulavasti pyörii.

Radeon x800xl on kyllä saakutin nopea! (Sapphire Radeon X800XL Ultimate 256MB)

Uskomatonta miten paljon tarkempi ja yksityiskohtiasempi graffa auttaa pelaamisessa. Nyt vielä kaupasta uusi 1600 dpi:n hiiri ja muut varokoon ;)

Suosittelen uuden koneen ostamista, ei siinä mene kuin kaksi päivää putkeen istumista ja pari salitreeniä hukkaan. :) ;)

Muista pitää varjot pois päältä, ettet tuu väijytetyks... ;)

teamspeak toimii vallan mainiosti. sitä ollaan pari kertaa käytetty.

saiskin tollasen x800xl kortin prkl.. mulla on 9600 pro.. kaikki graffat low ja silti vähän tahmaa välillä. ei se tosin menoa haittaa!

Percele sanoi:
Muista pitää varjot pois päältä, ettet tuu väijytetyks... ;)

Heh, toi on just tota. Pelin saisi näyttämään uskomattoman realistiselta, mutta sehän olisi silloin liian vaikea tappaa muita ;)

Pelaan kyl vähän aikaa täböllä kaikki ja nautiskelen.

Ps, vanha kortti oli Radeon 8500le, joten miettikää mikä tajunnanräjähdys oli kun näin graffat. :hyper:

Zone-sarja -42%
alppix sanoi:
teamspeak toimii vallan mainiosti. sitä ollaan pari kertaa käytetty.

Mistä sen saa ja miten se käytännössä asennetaan ja toimii....eli miten saa itsensä yhdistettyä muihin?

Tiedz sanoi:
Tiedz(FIN)
Mites toi puheyhteysjuttu olis paras tollasella isolla porukalla? toimaako se voip , ite en ainakaan ole sillä saanut ikuna mitään aikaan.
Edit: Huomenna tiistaina 19.00 aikaan onnistuisi.
Ne harvat kerrant ku on mikit ollu mukana nii yleensä joku on tehny oman serverin esim TeamSpeakilla ja ihan hyvin on toiminu. Jos joku tarvii nii täältä ainaki löytyy teamspeak setuppi: http://www.goteamspeak.com/downloads.php

niin ja ite pelaan nikill: nahkagerbiili :D

Mistä sen saa ja miten se käytännössä asennetaan ja toimii....eli miten saa itsensä yhdistettyä muihin?
Ihan yksinkertainen ohjelma. Lataat eka vaikka tuosta linkistä ton ohjelman, sitt joku tekee serverin (siihen tarvii erillisen ohjelman, löytyy myös linkistä) antaa sulle serverin ip:n sitt vaa yhdistät itses ton iipeen avulla siihen serveriin ja eiku pelamaan.

ps. Mulla on paha tapa selittää yksinkertasetki asiat sekavasti ...

Lurkki, CiioN, Tommy Gun, alppix,nahkakerbiili. Huomenna illalla pelaamaan, voi olla että saataisiin yksi lisävahva vahvennus nimimerkillä testovir antamaan backuppia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nikrei sanoi:
Jos aikataulut täsmää niin voisin tulla mukaan hihhuloimaan, nysväilen tuolla #pakkotoisto.bf2 kanavalla nimimerkillä Niko^_^

Ahaa, niin näytät tekevän:)

Vittu! Nyt meni ekan kerran hermot kunnolla tossa pelissä. Vituttaa ne vitun teinarit. Jotkut jänöjussit vielä kestää, mutta nytkin yksi idiootti ajeli tankilla kaikkien päälle ja sitten vielä jouduin sen silmätikuksi, kun se alkoi kaverineen ampua mua ja toinen heittää ensiapupakkauksia päälle.

Kaikkein vittumaisimpia on ne pelaajat ketkä aina ajaa omien miinoihin ja pistää punishia joka kerta. Eräskin pelaaja ajo jokaiseen mun asettamaan miinaan ja joka kerta punish. Jeah. Tuli mulle sit kickiä serveriltä. älykästä.

Osui tälläinen silmään tuolla bf trackerilla; selittäkää tämä mulle hitaalle savolaiselle...

Username: KillerdogG
Userrank: Staff Sergeant
Tracked since: 24.06.2005 (102 days)
Total time played: 14314.34 hours (140.34 hrs. per day :hyper: )
Last Battle: 03.10.2005 at 17:02

Mconen sanoi:
Kaikkein vittumaisimpia on ne pelaajat ketkä aina ajaa omien miinoihin ja pistää punishia joka kerta. Eräskin pelaaja ajo jokaiseen mun asettamaan miinaan ja joka kerta punish. Jeah. Tuli mulle sit kickiä serveriltä. älykästä.
Idiooteilla on idioottien huvit. Taitaa olla samat aasit kysessä, jotka myös aina automaattisesti antaa punishia, vaikka kyseessä olisi selvä vahinko. En mä ainakaan niistä rango, jos joku peruuttaa hirveessä rähinässä tankilla päälle.

Toisaalta, vaikka niitä yrittää äänestyttää pois ja kertoo syynkin, niin yleensä 1-6 ihmistä vaivautuu äänestämään. Porukka ei muutenkaan kerro äänestämisen syytä, joten itsekin on aika vaikea usein lähteä äänestämään puolesta tai vastaan.

Tiedz sanoi:
Lurkki, CiioN, Tommy Gun, alppix,nahkakerbiili. Huomenna illalla pelaamaan, voi olla että saataisiin yksi lisävahva vahvennus nimimerkillä testovir antamaan backuppia

Joo, mukana ollaan, jos satun muistamaan. :)

lurkki sanoi:
Milläs "ukolla" te yleensä pelaatte? Ite häärin yleensä supporttina.
Sniperilla. Mikään ei ole kivempaa kuin hyvästä piilosta ampua pahaa aavistamattomia tyyppejä. Varsinkin kun ne alkaa pyörimään paikallaan etsien ampuja tai sitten ne luulee menevänsä "piiloon", josta ne on helppo ampua. Tai sitten heti ekalla nappi otsaan niin pääsee halvemmalla.

Snaipperilla, Medicillä, Antitankilla, Assaultilla :D Mapista / tilanteesta riippuen. Yleisin ehkä Assault. Sharqui Penissolassa sniputusta ei voita mikään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom