Bannigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kai Nalo sanoi:
Pakkis on ihan kiva foorumi... ;)

Aivan. Itsekin aion jatkossa kirjoitella näkemyksiäni mitä ihmeellisimmistä asioista elämän pitkällä polulla. Toisaalta pystyn kuvittelemaan bannattujen käyttäjien syvimpiä tuntoja, sillä olin itsekin tuossa alkutalvesta julkisen loanheiton ja ristiinnaulitsemisen kohteena eräiden käyttäjien taholta. Ei kuitenkaan löytynyt sitä pakkotoiston pyhimystä, "ensimmäisen kiven heittäjää", joka olisi minut kieltänyt. Hyvä niin, erilaisuus on rikkaus, josta myös pakkotoisto pääsee tulevaisuudessa nauttimaan.

:love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on ehkä paras thread koskaan... Ringside/Fabien yms. tässäkin mainitut kirjoittelijat ovat kyllä päivän piristystä! Ja kukapa ei tahtoisi tietää miten Strappadon käy rakkaus-seikkailussaan!

Ja mitä tuohon Beyoncen persepanoon tulee, niin ei se 2-kymppinen treeniohjeita hakeva etsi treeniohjeita yleisen keskustelun alueelta illallis-threadista (vai missä se ringside tuosta mainitsikaan???).

Hienoa että Ringside pääsi takaisin foorumille :thumbs:

naksu sanoi:
Eikö moden tehtävä ole pitää keskustelu laadukkaana? Filosofia on vissiin ihan laadukasta ja sopii yleinen keskustelu-osiolle kuin nyrkki silmään.

Sanoin että päätarkoitus on jotain muuta kuin filosofointia. Kuten tuossa jo joku mainitsi, Pakkotoistoa ei muuten edes lukisi, ellei täällä olisi hannibalin tapaisia provoilijoita. Suosittelen heille etsimään filosofiakeskusteluun keskittyvän palstan jos Pakkotoisto ei enää ole hyvä paikka.

D.Yates sanoi:
Tätäkö tässä nyt sitten haetaan? Osuvimmat kirjoittajat vaihtakoon foorumia ja itseään laatukirjoituksilla viihdyttävät siirtyvät perässä. Mitään uutta oikeaa treeniasiaa ei enää pitemmän pakkeilun jälkeen ole eikä tule, joten hauska yleinen-keskustelu on ollut ainoa pakkiksen pariin vetänyt houkutin, nyt se viedään pois kuin tikkari lapselta :itku: . No pakkotoisto-oy ei mitään menetä, kertaakaan en ole firmalta mitään ostanut.

Katos, mulla oli aivan samat ajatukset. En mä ainakaan enää juuri koskaan lue noiden asiapalstojen uusia viestejä, koska kaiken olennaisen oon sieltä jo moneen kertaan lukenut. Rinkkuhan oli koko YK:n sielu, sehän täällä yleensä on ollut parhaiden keskustelujen ylläpitäjä. Syksyllä, kun se oli pidempään poissa, tämä palsta oli ihan apaattinen, joten mitäs nyt sitten :(

Mike sanoi:
Suosittelen heille etsimään filosofiakeskusteluun keskittyvän palstan jos Pakkotoisto ei enää ole hyvä paikka.

Täällä voi purkaa tuntojaan filosofiaan, uskontoon yms. liittyen. Myönnän, seuraan myös tuota foorumia.

Mike sanoi:
Pakkotoisto.com on pääosin treenaamiseen liittyvä forum, ei mikään kolmekymppisten ukkojen filosofiaforum. Ketä 2 kymppistä kloppia, joka tohkeissaan aloittaa treenaamaan, kiinnostaa joku Ringsiden Beyoncen persepano tai se mitä mieltä mies on maailmantaloudesta?

En ehkä edusta tyypillisintä Pakkotoiston lukijaa, sillä minua ei kehonrakennus juurikaan kiinnosta. Silti vierailen sivustolla lähes päivittäin ja erityisesti täällä yleisen keskustelun puolella on järjestään aivan loistavia tredejä. Esim. maailmankatsomuskeskustelussa oli ehkä etevintä argumentaatiota, mitä olen lukenut internetin keskustelupalstoilta ikinä. Eihän tällaiset aiheet varmasti kaikkia kiinnosta, mutta uskoisin ja toivoisin, että forumilla on tilaa niille jatkossakin. Jopa sille Ringsiden ja muutaman muun harrastamalle filosofoinnille. Minä ainaskin tavailen niitä pohdintoja mieluusti, vaikka mitäpä tällainen päähänhakattu urpo filosofiasta ymmärtääkään. Tai mistään muustakaan.

Rautanyrkki sanoi:
En ehkä edusta tyypillisintä Pakkotoiston lukijaa, sillä minua ei kehonrakennus juurikaan kiinnosta. Silti vierailen sivustolla lähes päivittäin ja erityisesti täällä yleisen keskustelun puolella on järjestään aivan loistavia tredejä. Esim. maailmankatsomuskeskustelussa oli ehkä etevintä argumentaatiota, mitä olen lukenut internetin keskustelupalstoilta ikinä. Eihän tällaiset aiheet varmasti kaikkia kiinnosta, mutta uskoisin ja toivoisin, että forumilla on tilaa niille jatkossakin. Jopa sille Ringsiden ja muutaman muun harrastamalle filosofoinnille. Minä ainaskin tavailen niitä pohdintoja mieluusti, vaikka mitäpä tällainen päähänhakattu urpo filosofiasta ymmärtääkään. Tai mistään muustakaan.
Nuo keskustelut tulevat pysymään, ei niitä olla poistamassa. Mutta tahallisen provoilijat eivät ole jatkossa enää tervetulleita. Esim Baarikello sotki tahallaan jopa asiatredejä treenipuolella, se ei ole toivottavaa. Totta toki tämän kokoisella palstalla on myös muuta keskustelua, ei siihen olla puuttumassa.

moderator.jpg

Fabien sanoi:
Ei kuitenkaan löytynyt sitä pakkotoiston pyhimystä, "ensimmäisen kiven heittäjää", joka olisi minut kieltänyt. Hyvä niin, erilaisuus on rikkaus, josta myös pakkotoisto pääsee tulevaisuudessa nauttimaan.
Nyt jäit kiinni! Fabien on ilmiselvä Martti Servo! :lol2:

Mike sanoi:
Mutta tahallisen provoilijat eivät ole jatkossa enää tervetulleita. Esim Baarikello sotki tahallaan jopa asiatredejä treenipuolella, se ei ole toivottavaa.
Asialinja, se on pidettävä... :thumbs:
Itselleni on vielä epäselvää, että kai tuosta bannaamisesta varoitetaan privalla kuitenkin että on jonkinmoinen mahdollisuus parantaa tapansa? Jotkut ihmiset näin pystyvät (kuulemma) tekemään :fabien:

Baarikellon teksti oli niin ärsyttävää, että tunsin suurta tuskaa sitä lukiessani. Ainakin meidän taloyhtiössä nostetaan lippu salkoon baarikellon bannauspäivänä. Hannibalin jutut taas olivat / ovat erittäin viihdyttäviä ja nerokkaita. Itse en ainakaan osaa kuvitella samaa henkiöä noiden nimimerkkien taakse.

Huppe sanoi:
Asialinja, se on pidettävä... :thumbs:
Itselleni on vielä epäselvää, että kai tuosta bannaamisesta varoitetaan privalla kuitenkin että on jonkinmoinen mahdollisuus parantaa tapansa? Jotkut ihmiset näin pystyvät (kuulemma) tekemään :fabien:
Useimmissa tapauksissa varoittamisesta ei ole mitään hyötyä. Kantapään kautta taas ovat monet saaneet oppia. Kun bannaan, tulee hyvin pian mailia ja mailitse sitten setvimme asiat siihen kuntoon, että käyttäjä pääsee takaisin forumille. Täällä forumilla asioiden puiminen tuo vain huonoa ilmapiiriä, eikä varmana johda bannin poistumiseen.

Ehdotan myös galluppia, millaisella autolla Mike saa ajaa Stadissa, jotta hän ei loukkaisi ketään pakkislaista. Samoin modejen vaatetus vois olla aiheena. ;-))
Ihan huumoria toi oli, jottei ketään tunne itsensä loukatuksi....

Wintikka sanoi:
Ehdotan myös galluppia, millaisella autolla Mike saa ajaa Stadissa, jotta hän ei loukkaisi ketään pakkislaista. Samoin modejen vaatetus vois olla aiheena. ;-))
Ihan huumoria toi oli, jottei ketään tunne itsensä loukatuksi....
Bemarilla tietty! :thumbs:

Wintikka sanoi:
Ehdotan myös galluppia, millaisella autolla Mike saa ajaa Stadissa, jotta hän ei loukkaisi ketään pakkislaista....

visu_une_01.jpg

Huppe sanoi:
Bemarilla tietty! :thumbs:
Mitämitä! Mikehän on ilmiselvä Ford-huollon asiakas.

Ei hernehiä...

Hyvä homma. Antaa huumorin kukkia.

Kivasti toimii noi ignoretki, pari tyyppiä heti lisäsin.

Eugen sanoi:
Pakkiksen yleinen keskustelu ja sen värikkäät tyypit on tän forumin koukku. Asiatietoa on paljon (mikä on hienoa ja missä ei tarvitsekaan temmeltää), mutta ne naurut haetaan täältä. Ilman hannibalia, keijoa, strappadoa sun muita forum anarkisteja, ei täällä olis mitään luettavaa.

Näin on! Itselle Ringsiden tekstit ovat tuottaneet useasti mielettömiä nauruja Hannibalista puhumattakaan. Baarikello taas meni mielestäni liian suurelta osin ainaisen vittuilun ja arvostelun linjalle. Hyviä ja hauskoja kommentteja tuli kuitenkin Baarikelloltakin useasti.

Muutama valittu kirjoittelija osaa tavan "sivaltaa sanan säilällä" ja se tuo keskusteluihin vetovoiman. pakkotoisto.com on suomen paras saitti suuren kävijämääränsä ja tehokkaan moderointinsa ansiosta. Hyvä ja tehokas moderointi ei kuitenkaan mielestäni tarkoita sitä, että "forum anarkistit" bannataan "hieman" provosoivan kielenkäyttönsä takia.

Juu no hyvä että Rinkku on taas mukana leikissä :hyper: Itsekkin olen miehen kirjoitustyyliin ja huumoriin jollain sairaalla tavalla tykästynyt. Silloinkin kun kirjoittaa paskaa on se viihdyttävämpää luettavaa kuin monen muun paskan jauhanta. Mies tekee paskan puhumisenkin tietyllä tyylillä, usein todella kieron sarkasmin kautta :D Ja jos joka kolmas viesti on höpöä niin jäähän sinne sitten vielä 2 asiallistakin viestiä :jahas:

Hetken jo luulin, että saan pitää palopuheen pakkiksen fiksuimman kaverin sananvapauden puolesta. Hienoa, että kyvykäs ja aina valppaana oleva ylläpito kykeni havaitsemaan orastavan verbaalisen rappiotilan kohoavan bittiavaruuden tapahtumahorisontista ja suoritti korjausliikkeen. :worship:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom