Bannigallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Erittäin ikävä kuulla Ringsiden massaignoresta vaimikäsenytoli. Minusta hän oli koko palstan viihdyttävin kirjoittaja. Minä aloitin Pakkotoiston lukemisen yleensä tarkistamalla Ringsiden uusimmat hengentuotteet. Toivottavasti sopu löytyy ja saamme lukea vastaavia jatkossakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D.Yates sanoi:
Tätäkö tässä nyt sitten haetaan? Osuvimmat kirjoittajat vaihtakoon foorumia ja itseään laatukirjoituksilla viihdyttävät siirtyvät perässä. Mitään uutta oikeaa treeniasiaa ei enää pitemmän pakkeilun jälkeen ole eikä tule, joten hauska yleinen-keskustelu on ollut ainoa pakkiksen pariin vetänyt houkutin, nyt se viedään pois kuin tikkari lapselta :itku: . No pakkotoisto-oy ei mitään menetä, kertaakaan en ole firmalta mitään ostanut.

pöhpöh.. Muutaman kirjoittajan häviäminen ei muuta tilannetta miksikään. Pakkiksen volyymi on niin suuri, että aina löytyy uusia osaavia kirjoittelijoita. Ihan turhaa itkemistä ja spekulointia. Jos kerran kaikki osaavat kirjoittelijat lähtevät pois, niin sittenhän meillä on kohta pystyssä toinen huippufoorumi. Kilpailun kauttahan homma sitä paitsi kehittyy. Mikehän on varmaan 1 000 kertaa sanonut, että jos ei homma miellytä, niin voi vapaasti itse kokeilla tällaisen foorumin pyörittämistä ihan itse.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Pakkiksen yleinen keskustelu ja sen värikkäät tyypit on tän forumin koukku. Asiatietoa on paljon (mikä on hienoa ja missä ei tarvitsekaan temmeltää), mutta ne naurut haetaan täältä. Ilman hannibalia, keijoa, strappadoa sun muita forum anarkisteja, ei täällä olis mitään luettavaa.

Kai Nalo sanoi:
Tottakai voi ehdottaa asioita, mutta tällainen älytön itkeminen on omituista. Jos Mike mulle vittuilee tai haukkuu mua läskiperseeks, niin minä vaihdan foorumia. Ei mikään foorumi ole korvaamaton, eikä yksikään sota kaipaa yhtä miestä.

Huomautan, että itkeminen on sinun tulkintasi ja sitä voisi jopa kuvata asiattomaksi ilmaisuksi. Jos vain suinkin uskallat, niin heitäpä niitä vaihtoehtoisia foorumeita, niin tyytymättömät voivatkin häipyä logiikkasi mukaan sinne.

Winnie sanoi:
Jos vain suinkin uskallat, niin heitäpä niitä vaihtoehtoisia foorumeita, niin tyytymättömät voivatkin häipyä logiikkasi mukaan sinne.

http://www.vbulletin.com/

siittä vaan kehittämään uutta ja uljasta voorumia. ;)

Alla lainaus omasta tekstistäni:

Kilpailun kauttahan homma sitä paitsi kehittyy. Mikehän on varmaan 1 000 kertaa sanonut, että jos ei homma miellytä, niin voi vapaasti itse kokeilla tällaisen foorumin pyörittämistä ihan itse.

Eugen sanoi:
Pakkiksen yleinen keskustelu ja sen värikkäät tyypit on tän forumin koukku. Asiatietoa on paljon (mikä on hienoa ja missä ei tarvitsekaan temmeltää), mutta ne naurut haetaan täältä. Ilman hannibalia, keijoa, strappadoa sun muita forum anarkisteja, ei täällä olis mitään luettavaa.
Olen täysin samaa mieltä.

Löysääs Kai Nalo sitä "jos ei miellytä painu h*******n" asennetta. Kaikki tietää mikä homma tälläsen takana on ja miten paljon aikaa se vie. Lähinnä jengi haluis tietää miksi joku sai bannit ja onko kyse mahdollisesta huumorintajun puutteesta, eikä siitä "etteikö joku naura mun vitsille tai perustan oman forumin".

Mike sanoi:
Nyt saatte lukea taas Ringsiden viestejä.

Odottamani painava sana ilmestyi ja rauha on jälleen maassa. Muistetaanpa kaikki jatkossa sitten hyvän keskustelupalsatan lainalaisuudet ja nostetaan siis pakkotoiston lippu yhä korkeammalle salkoon, ylväästi liehuvaksi, kotimaisten keskusteluforumeiden suunnannäyttäjän arvolle sopivana.

:love:

Eugen sanoi:
Löysääs Kai Nalo sitä "jos ei miellytä painu h*******n" asennetta. Kaikki tietää mikä homma tälläsen takana on ja miten paljon aikaa se vie. Lähinnä jengi haluis tietää miksi joku sai bannit ja onko kyse mahdollisesta huumorintajun puutteesta, eikä siitä "etteikö joku naura mun vitsille tai perustan oman forumin".

Minä en edes ymmärrä miksi jotain kiinnostaa mistä bannit tuli. Yleensä sen kyllä näkee jo kaukaa tahi ainakin siitä viimeisimmästä threadista sen syyn...

Eugen sanoi:
Löysääs Kai Nalo sitä "jos ei miellytä painu h*******n" asennetta.

Anteeksi. Ei ole tarkoitus ruveta itsekkään tässä itkulinjalle. :) Meinasi juuttua porakone sieraimeen, koska viimeaikoina on ollut niin paljon (mielestäni) turhaa valitusmentaliteettia liikkeellä.

Lopetan täältä tähän. :kippis1:

Kai Nalo sanoi:
siittä vaan kehittämään uutta ja uljasta voorumia. ;)

Perkele. Ensi kerralla, kun ei tule hiirimattoa kaupan päälle, niin kävelen suoraan rakennusvirastoon ja pamautan hallin Superstoren viereen pystyyn. Siellä ei muuta myydäkään kuin hiirimattoja ja aina saa toisen kaupan päälle. :lol2:

Kai Nalo sanoi:
Kilpailun kauttahan homma sitä paitsi kehittyy. Mikehän on varmaan 1 000 kertaa sanonut, että jos ei homma miellytä, niin voi vapaasti itse kokeilla tällaisen foorumin pyörittämistä ihan itse.

Olen samaa mieltä tuosta kilpailusta. Miken sanoman toistokertoihin en ota kantaa muuten kuin, että uskon, että se on riittävä ja olen myös vastikään suljetussa threadissa nähnyt Miken taivuttavan tuon ihmisille jopa ratakiskosta. Sen sijaan pysyn edelleen kannassani, jota yritin asiallisesti jopa putkipalkin voimalla ko. threadissa tuoda esille: Se on yhdentekevää puolustautumista. Toivoisin, että palaute voitaisiin ottaa muuna kuin koirien räksytyksenä. Vaihtoehtona tarjoan ilman mitään epäselviä vastakysymyksiä ihan sinne kilpailuun liittyvän kohdan: Asiakasta kuuntelemalla voi jopa lisätä sitä etumatkaa siinä kilpailussa. Uskon vahvasti, että etumatkaa kasvatettaessa sekä asiakkaan että kauppiaan hymy vain levenee.

Eugen sanoi:
Osaatko Eugen kuvitella miten paljon teen töitä pitääkseni Pakkotoiston kunnossa? Mieti, että se on aika suuri työmäärä. Sitten kun olet sen hahmottanut, mieti onko mulla aikaa kinata täällä jokaisesta bannatusta erikseen kun tiedän, että ***** kavereineen on vittuilemassa joka asiasta kuitenkin. En kaipaa lisäduunia tippaakaan enää.

Pakkotoisto.com on pääosin treenaamiseen liittyvä forum, ei mikään kolmekymppisten ukkojen filosofiaforum. Ketä 2 kymppistä kloppia, joka tohkeissaan aloittaa treenaamaan, kiinnostaa joku Ringsiden Beyoncen persepano tai se mitä mieltä mies on maailmantaloudesta?

Kai Nalo sanoi:
Pakkiksen volyymi on niin suuri, että aina löytyy uusia osaavia kirjoittelijoita.
Ei niitä tuosta vain löydy aina uutta edellisen tilalle. Ja sitä paitsi jossain vaiheessa ne uudetkin taas bannataan, seuraavaksi on vuorossa Kai Nalo, Eugen, ...

Mike sanoi:
Nyt saatte lukea taas Ringsiden viestejä.
Oho, nyt enää ihmetyttää mikä sai mielen muuttumaan...
:eek:
sori, en jatka pitempään. :D

Mike sanoi:
Sitten kun olet sen hahmottanut, mieti onko mulla aikaa kinata täällä jokaisesta bannatusta erikseen kun tiedän, että ***** kavereineen on vittuilemassa joka asiasta kuitenkin.

Huomautetaan tässä nyt vielä sen verran, että tarkoitukseni ei todellakaan ole vittuilla.

Mike sanoi:
Pakkotoisto.com on pääosin treenaamiseen liittyvä forum, ei mikään kolmekymppisten ukkojen filosofiaforum. Ketä 2 kymppistä kloppia, joka tohkeissaan aloittaa treenaamaan, kiinnostaa joku Ringsiden Beyoncen persepano tai se mitä mieltä mies on maailmantaloudesta?

Mitä tarkoitat tällä?

Edit: Hmm. Miken alkuperäisessä viestissä, jota lainasin, luki "Winnie kavereineen". Nyt alkuperäisessä viestissä sekä lainauksessani on tähdet kavereineen. Mielenkiintoista. Starbat kavereineen? :D

Kai Nalo sanoi:
pöhpöh.. Muutaman kirjoittajan häviäminen ei muuta tilannetta miksikään. Pakkiksen volyymi on niin suuri, että aina löytyy uusia osaavia kirjoittelijoita.

Yleensä juuri nuo provoavat kirjoittajat ovat ne jotka osaavat kirjoittaa. Varmaan löytyisi monia muitakin, mutta tuollaisen hyvän vastauksen kirjoittaminen vaatii, että on aikaa miettiä mitä kirjoittaa. Itse yleensä kirjoitan tekstin suoraan enkä jaksa paljoakaan välittää mitä lopulta tuli sanottua ja usein sitä huomaa, että siinä mitä sanoin ei ollut mitään pointtia. Mua ainakin kovasti viihdyttää nämä vähän harkitummat kirjoitukset ja he ovatkin suurin syy sille miksi foorumia jaksan lukea ja jos he jaksavat käyttää omaa aikaansa mun viihdyttämiseen, niin se on kerrassaan loistavaa! Itse laiskana kirjoittajana ainakin arvostan heitä. :)

Ongelma on vaan siinä, että viihdyttävät kirjoitukset ovat yleensä myös jollakin lailla provosoivia. Miettikääpä esim. jotain vähänkin fiksumpaa komediaa. Huumori yleensä väännetään juuri provosoivista asioista... Mistä nyt sitten revit nämä "uudet osaavat kirjoittajat", jos heidät bannataan myös samalla tavalla? Mun mielestä foorumiinkin saa välillä suoltaa jotain paskaa. Väittääkö kukaan teistä olevansa livenä aina asiallinen, aikuistunut ja sivistynyt?

Niin D.Yatesin kommenttiin voisin lisätä, että kohta 2 vuotta palstaa seuranneena ei niitä uutta tietoa treenin ja ravinnon suhteen tuovia keskusteluita juurikaan ole. Ekspertti-osio on tästä ainoa poikkeus, josta säännöllisin väliajoin löytää jotain uutta, mutta muuten treeni ja ravinto-puolelta ei oikein saa mitään irti kun siellä väännetään samoista asioista päivästä toiseen. Yleinen keskustelu onkin ollut se mitä eniten tulee seurattua. Muistaakseni viihdyin lähes 6kk foorumilla ennen kuin kertaakaan edes kävin tällä osiolla. Silloin muualta löytyi lukemista ja käytin aikani siihen (taisin lukea lähes kaikki threadit läpi searchin avulla treeniin ja ravintoon liittyen, sekä koko FAQ:n...). Nyt tuhlaan saman ajan täällä, mutta vaihtoehtoisesti sitä voisi lopettaa koko foorumin lukemisen, mikä varmaan olisikin oikeasti hyvä ratkaisu ajankäyttöä ajatellen. Tää on kuitenkin ainoa "turha" asia mihin nettiä käytän; muuten en käytä nettiä muuhun kuin työhön, opintoihin, sekä leffojen imutukseen. Samat keskustelut voi kuitenkin vääntää himassa kämppisten kanssa vittuilujen ja provojen kera tai sitten tyttöystävän kanssa (tosin vähemmällä vittuilulla ;)).

Ymmärrän kyllä ettei kaikkia voi millään moderointityylillä miellyttää, mutta mä oon tätä lukenut enemmän rinkun ja baarikellon tapasten kirjottajien kuin treenivinkkien takia. Tosin rinkun jutut on suurin osa vieläpä asiallisia ja pirun fiksuja.

D.Yates sanoi:
Ei niitä tuosta vain löydy aina uutta edellisen tilalle. Ja sitä paitsi jossain vaiheessa ne uudetkin taas bannataan, seuraavaksi on vuorossa Kai Nalo, Eugen, ...

Hmm.. Ajatteleppa näin. Suomessa on 444 kuntaa. 380 niistä on asukasluvultaan pienempiä, kuin pakkotoiston jäsenmäärä. Mielestäni siinä on aika hyvä vertauskuva. Ei kunta tai pakkis kaadu siihen vaikka useampikin kirjoittelija/asukas lähtisi pois.

Pakkis on ihan kiva foorumi... ;)

Mike sanoi:
Osaatko Eugen kuvitella miten paljon teen töitä pitääkseni Pakkotoiston kunnossa? Mieti, että se on aika suuri työmäärä. Sitten kun olet sen hahmottanut, mieti onko mulla aikaa kinata täällä jokaisesta bannatusta erikseen kun tiedän, että ***** kavereineen on vittuilemassa joka asiasta kuitenkin. En kaipaa lisäduunia tippaakaan enää.

Nettipalveluita (tosin HIUKAN pienenpiä) jo yli 6 vuotta pyörittäneenä, tiedän että sulla on varmasti ihan riittävästi tekemistä. Enkä mä edes tiedä mistä bannit johtui (olen uusi kasvo täällä), joten kunhan uteliaisuuttani kyselen. Pitäähän sitä ottaa hiekkiksen säännöt selville, kun rupeaa yhdessä tekemään hiekkakakkuja.

Kertoohan tämä jo tämän saitin tasosta, kun osa kirjottajista nauttii lähes rockstaramaista ihailua ja jonkun bannauksesta seuraa lähes kansanliike.

Pakkiksen yleinen keskustelu on mielestäni Suomen paras.

Nimim. "tule tule hyvä kakku, älä tule paha kakku"

Mike sanoi:

Mitä vikaa on maailmantaloudessa? :) Ihan hyvä vaan, että foorumilla on myös fiksumpaa keskustelua. Eihän niitä tarvitse lukea, jos ei aihe kiinnosta. Kyllä mua ainakin 20-vuotiaana kiinnosti maailmantalous ja politiikka paljonkin ja luin mielelläni aiheeseen liittyvää keskustelua riippumatta siitä missä siihen törmäsin. En tiedä onko kovinkaan fiksua lähteä etukäteen analysoiman sitä mikä ketäkin kiinnostaa, koska palstakin on jo niin laaja.

Lisäksi ymmärtäisin yleisen keskustelun olevan juuri sitä. Jos 20-vuotias kloppi aloittaa treenaamisen, niin oikea paikka lienee lukea treeni ja ravinto-, sekä aloittelijoiden osio-foorumeita Onko parempi vaan sitten analysoida Jasmin Mäntylän ja Matti Nykäsen uusimpia tempauksia yleisellä osiolla? Oikeasti ketä kiinnostaa sellainen paska? Mua ainakin kiinnostaa maailmantalous huomattavasti enemmän. Beyoncen persepano ei ehkä kiinnosta, mutta jos se tuntuu moden mielestä pahalta, niin poistakoon viestin.

Eikö moden tehtävä ole pitää keskustelu laadukkaana? Filosofia on vissiin ihan laadukasta ja sopii yleinen keskustelu-osiolle kuin nyrkki silmään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom